Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: robgreet
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Dec 27, 2019 om 16:28Haperende laptopgerbera heeft het juist,had al gemeld 12 dec 16.24 uur dat alles is opgelost met
hulp van HP en een expert hier,en tot op heden prima werkt,bedankt allemaal voor het meedenken
wens iedereen een fantastisch en gezond 2020 -
Dec 27, 2019 om 16:21Haperende laptopzie reactie aan gerbera
-
Dec 12, 2019 om 16:24Haperende laptopupdate..... heb een expert mijn g- date eruit laten halen ,en updaten van div. drivers ,kreeg dit advies van HP,doet het nu weer goed!,ik bedank jullie allemaal voor het meedenken. vr.gr. robgreet
-
Nov 3, 2019 om 16:49Haperende laptopo ja de harde schijf is 100%,hp kon meekijken met me
-
Nov 3, 2019 om 16:47Haperende laptopik ben nog bezig.heb kontakt gehad met hp.gaat nu een stuk beter,moet alleen bepaalde updates uitvoeren,wordt gedaan door een expert,schijnt ook dat g date beveiliging veel vergt!!iemand ook ervaring daarmee, en anders een andere nemen, vraagje wat is de beste?
-
Oct 24, 2019 om 18:16Haperende laptopnee nog niet... ga dat morgen doen....bedankt voor de tip... je hoort nog van mij
-
Oct 24, 2019 om 16:41Haperende laptopmodel hp 250 G6 2.3 GHz i3-7020U 15,6 1366x768Pixels ziver notebook bij direct sale 06-12-2018
-
Oct 24, 2019 om 16:26Haperende laptopja deze is nieuw gekocht
-
Nov 30, 2018 om 17:00Toetsbordja,heb het even nagekeken
-
Nov 30, 2018 om 16:30Toetsbordbedoel het eerste had de komma vergeten!