Reacties gegeven door: sariah
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Dec 28, 2018 om 13:05Bol.com raakt pakket kwijt
Volgens mij klopt dit niet helemaal.
Bij punt 2 De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
Dit geldt toch echt alleen wanneer de klant het heeft geretourneerd naar het juiste adres. Als dit bij Bol.com is afgeleverd dan heb je geen bewijs van terugzending, want het pakket heeft als sticker bol.com staan.
Een ondernemer is op geen enkele manier aansprakelijk voor het foutief retourneren of je nu bewijs heb dat het ergens anders is afgeleverd of niet.
-
Apr 24, 2017 om 15:09Ik krijg geen mail berichten meer binnen, hoe kan ik dt weer herstellen?
@salute
Ik zie dat de reacties een beetje gestopt zijn. Ik weet niet of het probleem al is opgelost, maar
ik kan in ieder geval wel aangeven dat het niets te maken heeft met een pop account of iets dergelijks.
Hetgeen wat op onderstaande website wordt besproken lijkt mij veel waarschijnlijker
https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/software/vraag/192795/outlook-wel-openen-ontvang-berichten -
Jan 9, 2017 om 16:12DHL zet pakje voor de deur en deze wordt vervolgens gestolen!!Camera mag best, zolang je maar een sticker op je deur vermeld dat je beelden maakt, en dit is iets wat poilitie zelf ook aanraad om te doen.Deze informatie is op internet te vinden. En inderdaad de opmerkingen over migranten is niet helemaal handig. U weet niet of iemand hier geboren is of niet. Feit blijft dat ongeacht waar men vandaan komt door een fout van DHL dit pakket gestolen is. Als het betreft de service van DHL gaat, is het volgens mij net zoals bij een aantal andere bedrijven. Post Nl hebben ook wel eens pakketten leeg afgeleverd etc. Zelf moet ik voor mijn werk vaak pakketten laten ophalen. Mijn beste ervaring is met Brakenhoff, maar dan nog is mijn ervaring dat de meeste zendingen goed gaan en dat er zowel terechte als soms onterechte klachten zijn. Wij krijgen vaak het verwijt dat het aan de chauffeur heeft gelegen, echter blijkt regelmatig de klant zelf heel erg moeilijk te doen, zoals de klant geeft geen goederen mee, want hij wil persé dat de chauffer hiervoor aftekent, of de chauffeur moet een nummertje trekken etc. etc. In dit geval heeft de chauffeur dit niet goed aangepakt en zou DHL dit wel moeten oplossen , maar feit blijft dat dit ook bij een Post NL kan gebeuren en ook bij een DPD en ook bij een ander bedrijf. De ophaalodprachten die ik nu uit laat voeren daarvan gaan 9 van de 10 goed van en wanneer het fout gaat is het vaak door het moeilijke gedrag van de klant.