Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: teundevries
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 11, 2016 om 21:48Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,Ja klopt, dat is het vervelende van de kwestie. Nu wordt er naar gemaakt dat er mogelijk nooit een stick in heeft gezeten, terwijl, als zij direct hadden gekeken ze wel degelijk zouden hebben gezien dat de stick in de tv zit. Omdat ze pas na een week hadden gekeken, had ik geen poot meer om op te staan, dit ook omdat ik niets kan dreigen (Waar ik niet van ben, maar waarbij zij er wel beter achter aan konden gaan) Zoals bij een bedrijf als ziggo wel kan, door bijvoorbeeld het abonnement op te zeggen.
-
May 11, 2016 om 21:44Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,De tv (sony kdl-50W755C) valt onder het televisiekijken uit, en daarna veranderd het sensorbalkje constant van kleur (letterlijk alle kleuren van de regenboog) waarna de kleur rood verschijnt. Deze kleur knippert herhaaldelijk, waarna de stekker eruit moet en de tv wederom moet worden aangezet. De tv ziet is een nagenoeg nieuw toestel (Wat ik kan zien) Maar het is mogelijk dat dit een refurbished toestel is.
-
May 11, 2016 om 08:43Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,Het gaat mij vooral om de service die is geleverd,als er gewoon adequaat was gehandeld was er nu niets aan de hand geweest, tuurlijk ik kan een nieuwe stick kopen. Maar daarmee kan ik mijn oude stick niet terug krijgen. Ik vind de service gewoon ontzettend slecht, en ja, ik had de stick er uit moeten halen, dat begrijp ik, maar ik heb een uur na de monteur na selectro gebeld, waarna het geen probleem is om die monteur op te bellen lijkt mij? Als dit gewoon direct gebeurt was, was ik nu deze stick niet gehad. Maar waar mijn ergenis nu weer opspeelt ,is omdat de tv wederom dezelfde syntomen geeft als het eerst doet, klantenservice wordt vervolgd dus.
-
May 9, 2016 om 13:08Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,Overigens, die stick is slechts een bijzaak, het gaat mij vooral om de service! Ik vind niet dat zij correct hebben gehandeld. Als zij gewoon op de dag zelf de monteur gebeld hadden was er nu niets aan de hand geweest.
-
May 9, 2016 om 11:49Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,De bestanden is natuurlijk zuur, maar vooral de USB stick is gewoon zonde, aangezien het 30 euro heeft gekost.
-
May 9, 2016 om 11:48Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,Ik ben het met u eens, heb de titel hierom aangepast. De tv is gecontroleerd door de monteur op de kabels, vandaar de titel (Zie reactie op Simon)
-
May 9, 2016 om 11:43Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,Ja, dit geef ik ook toe, maar op het moment dat de monteur in huis was was ik niet thuis. Maar, de monteur heeft de televisie ontkoppeld, zelfs nog platgelegd, en dus goed gekeken naar de kabels waarbij zo'n USB Stick natuurlijk op moet vallen. Dit is niet gebeurd, maar hierna heb ik meteen selectro gebeld. Als dit bedrijf de monteur direct gebeld had, waar ze toe in staat waren, was er niets aan de hand geweest. Het is dus frapant dat ze dit niet gedaan hebben,