Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: vodafonewebcare
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 21, 2017 om 10:46Vodafone abonnement
Beste Gilbertha,
We hebben geen e-mail meer ontvangen. Ervaar je nog altijd deze problemen? Wilt je in dat geval deze klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Gilbertha | 11-3-2017 | Vodafone Abonnement"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Marc
24/7 Web Crew -
Mar 30, 2017 om 10:19Vodafone legt rekening op leentoestelBeste Skaffie,
Ik heb begrepen dat de kosten van het defecte leentoestel inmiddels zijn gecrediteerd. Als het goed is heb je hier ook een bericht over ontvangen.
Groeten,
Marc
24/7 Web Crew -
Nov 1, 2016 om 08:57Vodafone Thuis onterechte rekeningHallo Hoofmark,
Als het contact verlopen is via Facebook en niet via de gevraagde mail, dan kan ik dat helaas niet controleren. Ik zie een aantal contacten met een naam die lijkt op jouw account maar daaruit kan ik natuurlijk geen zekerheid halen. Als het is opgelost is, dan is het prima. Ik zal er dan hier ook een melding van maken, zodat andere forumgebruikers zien dat het issue niet meer speelt.
Groeten, Per -
May 31, 2016 om 10:39VodafoneBeste CHESED00,
We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Zoals aangegeven is het in dit geval aan te raden om hierover contact met onze Vodafone Thuis collega's op te nemen, zodat dit verder nagekeken kan worden.
Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost!
Met vriendelijke groet, Serkan
Vodafone 24/7 Web Crew -
Apr 29, 2016 om 08:22Klantenbinding VodafoneBeste Weepinbell,
Jammer om te horen dat je hebt besloten het contract stop te zetten bij ons. De situatie is inderdaad zoals mijn collega schetst. Het deel van afbetaling voor jouw toestel komt te vervallen nadat deze is afbetaald. Daarom splitsen we op onze website de kosten ook uit in abonnementskosten en toestelkosten. Mochten we toch nog iets kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op.
Thomas
Vodafone 24/7 Webcare -
Apr 19, 2016 om 09:20Radio en glasvezelFijn dat het opgelost is. Veel plezier met radio luisteren!
Met vriendelijke groet, Jackie
Vodafone 24/7 Web Crew