pe
door peter1950 Oct 3, 2004 om 10:04
Auto & vervoer

12 volt kachel/verwarming

Wie o wie helpt mij aan adressen waar ik 12 volt kachel/verwarming kan kopen voor mijn auto of voor andere oplossingen, de auto is vanuit Curacao meegenomen en heeft geen verwarming caravan dealers

en camper bedrijven helpen mij niet verder.

Bij voorbaat dank

Mitsubishi L 200 pick up

15915 6 Rapporteer

ma
door maarten_1 - Oct 10, 2004 om 11:31
6 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb net op internet gekeken, ik kwam via http://www.verwarming.pagina.nl het kopje verwarming auto/boot/caravan tegen, ik zag dat verschillende bedrijven 12 volt systemen aanbieden.

pe
door peter1950 - Oct 10, 2004 om 11:40
1 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor het advies echter bij het doorzoeken van de genoemde websites komen er wel gaskachels en 12 volt systemen van voorverwarming aanbod maar niet een  sec 12 volt verwarming dus wie weet wel een "sec "12 volt kachel/verwarming ?

je
door jeppie - Oct 17, 2004 om 16:54
2 Antwoorden / 1 Vragen

Goedendag,

De mitsubishi dealer zal u alle onderdelen kunnen leveren die u nodig heeft.

Gezien de kosten zal het wellicht goedkoper zijn om ze op de sloop te halen.En dan nog een beetje handigheid en je wagen is voorzien van verwarming.

PS. Is het hebben van een ruitontwaseming geen eis voor de APK??

mvg

co
door cobrablue - Feb 1, 2005 om 21:59
2 Antwoorden / 2 Vragen

Je kunt even kijken op de website van Holden http://www.holden.co.uk/hvc-home.htm zij leveren alles op dit gebied o.a. aftermarket systemen voor allerlei auto's maar ook voor kitcars.

ga
door garfield1957 - Mar 12, 2005 om 09:55
3 Antwoorden / 3 Vragen

Achter af in bouwen van een 12 volt kachel , ook wel genoemd een stand kachel. deze werken altijd op gas of diesel of benzine, dit komt om dat ze geen gebruik kunnen maken van het koelwater.

ni
door niteowl - Oct 18, 2006 om 23:57
1 Antwoorden / 1 Vragen

Garfield, Ik heb diverse Webasto stand kachels ingebouwd. Deze maakt JUIST gebruik van de koelwater systeem! Het wordt geplaatst tussen de motor blok en de auto kachel. Dus de verwarmde koelwater gaat eerst naar de kachel (waarbij de blower ook aan wordt gezet). De retour gaat dan via de motorblok weer naar de Webasto. Daardoor wordt de motorblok ook een beetje verwarmd.

Ze zijn er in Diesel en Benzine, eenvoudig tot luxe, voor elk auto een passende. Een probleem is vaak een geschikte plaats vinden onder de motor kap in de modernere auto's! Ik heb eens eentje achter de bumper moeten monteren!