ay
door ayladewi Feb 18, 2013 om 15:02
Auto & vervoer

AMC pannen

Wat weet u over amc pannen die op huis partys worden aangeboden en erg duur zijn. Je kunt er zonder vet en water in kunnen koken bakken

56866 27 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 18, 2013 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ayladewi,

Vraag is 7 jaar geleden ook al eens gesteld. Lees hier.

Zijn wel érg duur!

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Feb 18, 2013 om 19:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=ayladewi schreef op maandag 18 feb 2013, 15:02]Wat weet u over amc pannen die op huis partys worden aangeboden en erg duur zijn. Je kunt er zonder vet en water in kunnen koken bakken

Lijkt me wel erg handig voor gebruik in de auto.

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2013 om 20:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zonder water en vet, dus onzin. Zeker een pannetje soep. En dat die pannen niet te koop zijn in de winkel moet u toch te denken geven. Het gaat via hetzelfde systeem als Tupperware en Herbalife, en dergelijk producten. Men voelt zich verplicht iets te kopen, omdat het vaak een bekende is die de demonstratie komt geven.

Waarom zou u daar aan beginnen.

alexishoop
door alexishoop - Feb 25, 2013 om 07:51
561 Antwoorden / 6 Vragen

vergeet het produkt, die parties zijn vaak niets meer dan verkoop technieken om zieltjes te winnen voor hun piramide systeem.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 25, 2013 om 12:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Er zijn ook boxen te koop waar je niet in hoeft te eten, na een tijdje daar in te zitten.

rapil
door rapil - Feb 25, 2013 om 13:41
433 Antwoorden / 0 Vragen

@valerius-2 Nu graag in begrijpend Nederlands.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Feb 26, 2013 om 18:49
132 Antwoorden / 1 Vragen

TS: Dit is Auto en vervoer. Geen pannenrubriek.

sy
door sylviasss - Mar 9, 2013 om 22:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Gisteren een proeverij bijgewoond, en kreeg er een beetje raar gevoel bij. De penne was hard en taai, o had het inderdaad iets langer moeten koken, en dat terwijl ze het al zo als ze zelf zei heel vaak had klaargemaakt. Waar het vlees vandaan kwam weet ik niet maar zag er net echt uit als een mooi runderlapje. Wortelen etc konden mij qua smaak ook niet echt bekoren. En dan vraag je naar de prijs en word er eerst een tijdje om heen gedraaid, em dan krijg je een richtprijs tussen de 200 en 3000 euro, want er zijn verschillende soorten kwaliteit. En ze komen dan thuis bij je om te kijken wat je nodig hebt en je kunt je oude pannen inruilen dat scheelt weer in de prijs en je kan ze per maand betalen. Werd weer gevraagd naar een prijs voor 2. Pannen, maar weer geen antwoord en snel overheen gepraat. Krijg je een enveloppe mee en mag je. Pas openen als ze bij je thuis komt, had hem toch geopend en staat een bedrag van 1000 euro op en een omzet van 500 euro als nieuwe partner enz. Allemaal heel vaag dus, en in mijn ogen het zoveelste verkoop trucje. En dat hadden de andere gasten ook, dus ons envelopje gaat meteen de vuilnisbak in, en wij koken gewoon gezellig verder in onze ouderwetse, goedkope pannetjes die al jaren mee gaan. ;-)

an
door anneamy - May 8, 2013 om 17:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Op deze avond wordt d.m.v. een proeverij een bijzondere manier van voedsel bereiden getoond en geproefd!
Er zal u uitgelegd worden hoe u kunt koken zonder water en braden zonder toevoeging van braadvet.

De meeste mensen die inmiddels hebben gereageerd hebben de pannen nog nooit gezien en nog nooit een proeverij meegemaakt, en hebben naar mijn mening een verkeerd beeld van deze prachtige pannen.

Het is wel degelijk een prachtig product waar u de rest van u leven van zal gaan genieten.
Alle vitaminen en mineralen blijven behouden, beter nog dan bijvoorbeeld met stomen.
Er wordt 30 jaar garantie gegeven op de vakheid van de bodem, u kunt de pannen gebruiken op alle soorten warmte bronnen en ook wisselen!

Ik zou u van harte aanraden om naar een proeverij te gaan...Er valt zoveel te zeggen en te proeven dat het onmogelijk is om deze pannen in bijvoorbeeld een blokker te kopen/zien.

En ja...ze zijn niet goedkoop...maar ze zijn ook niet duur....dat zouden ze wel zijn als ze hun geld niet waard zouden zijn...maar dat zijn ze juist wel!!!! En dan hebben we nog niet eens over wat je allemaal bespaard door met deze pannen te koken.

Succes verder met uw keuze en absoluut naar een proeverij gaan...dan heeft u het zelf gezien..en u kunt toch zelf beslissen?

Hartelijke groet

tijger1
door tijger1 - May 8, 2013 om 19:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@anneamy

Gelukkig zijn we hier immuun voor dergelijke flauwekul en verkooppraatjes. :-)

th
door thobiaan - Jul 18, 2013 om 22:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het klopt, koken met AMC pannen is grandioos, kan ik zeggen na 32 jaar kookervaring met AMC pannen

ca
door catchit64 - Aug 11, 2013 om 09:45
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gisteravond een zogenaamde proeverij meegemaakt. In mijn ogen een uitgestelde verkoopdemonstratie maar volgens de "verkoper" zag ik het verkeerd.

Het eten wat men klaar maakte smaakte goed, maar niet bijzonder. Ik eet zoveel mogelijk groenten uit eigen tuin of direct vanaf de boer en dan is de smaak vaak toch al lekkerder dan het gemiddelde supermarkt voer. Kortom de smaak was voor mij geen argument om over te gaan tot een eventueel volgende stap.

Als ik geïnteresseerd ben in een product dan wil ik graag weten wat het kost.
Of het nou duur of goedkoop is maakt niet uit, het gaat er om of ik geld wil uitgeven voor hetgeen er wordt aangeboden.
Ik heb een aantal malen gevraagd wat de pannen kosten en steeds kwam er een ontwijkend antwoord of werd er met grote omhalen wat anders verteld, maar een prijs heb ik niet gehoord.

Dit maakt me erg argwanend want als je geen prijs durft te noemen dan kan dat van alles betekenen als je het mij vraagt.
1. We noemen geen prijzen want anders haakt het gros bij voorbaat af
2. We moeten bij de potentiële klant binnen komen om hem / haar te intimideren zodat ze tot koop over gaan.
3. Iedereen zal gaan zeuren over de hoge prijs dus stellen we dat moment uit want beter 1 op 1 verdedigen dan in een volle
huiskamer.

Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd maar ik kreeg er een vieze smaak van in mijn mond...

tijger1
door tijger1 - Aug 11, 2013 om 09:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@catchit64

Heel verstandige reactie. U ziet het goed, niet aan beginnen dus.

zoekster
door zoekster - Aug 11, 2013 om 10:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=anneamy schreef op woensdag 8 mei 2013, 17:46]Hallo,

Ik zou u van harte aanraden om naar een proeverij te gaan...Er valt zoveel te zeggen en te proeven dat het onmogelijk is om deze pannen in bijvoorbeeld een blokker te kopen/zien.

Nou, je (goede?) raad is opgevolgd, maar het is blijkbaar op een teleurstelling uitgelopen. En dan niet de prijs van die pannen willen vertellen, kinderachtig!!

Ga je zelf ook zo te werk als je iets wilt kopen in een winkel: maakt me niet uit wat het kost, bij de kassa laat ik me wel verrassen....???

harrie
door harrie - Aug 11, 2013 om 13:13
765 Antwoorden / 36 Vragen

Als men zo moeilijk doet over de prijs, dan weet je dat je belazerd wordt. U moet namelijk eerst nog een hersenspoeling krijgen........
Weg wezen bij zo'n bijeenkomst.....

Ex-Haagsche Harrie

ke
door kers1987 - Sep 3, 2013 om 15:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn moeder gebruikt al meer dan 10 jaar deze pannen en is uitermate tevreden.
Ze verslijten helemaal niet en zijn nog zo goed als nieuw. Ze zijn inderdaad prijzig maar zijn zeker het geld waard.
Je kan inderdaad koken zonder water en vlees bakken zonder boter. Je hebt binnen 30 minuten verse soep gemaakt en kookt je groenten en aardappelen in 20 minuten gaar en dit kan in 1 pan.
Ik ga binnenkort op mezelf en ga deze pannen ook zeker zelf aanschaffen.

Als je de pannen nog nooit hebt gebruikt kun je er geen oordeel overgeven en wat betreft de verkoop praatjes die zijn er overal.

tijger1
door tijger1 - Sep 3, 2013 om 15:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kers1987

Kookt uw moeder de soep ook zonder water? ;-)

ke
door kers1987 - Sep 3, 2013 om 15:58
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 sep 2013, 15:45]@kers1987

Kookt uw moeder de soep ook zonder water? ;-)

Haha grappenmaker!!

zoekster
door zoekster - Sep 3, 2013 om 16:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=kers1987 schreef op dinsdag 3 sep 2013, 15:34]
Als je de pannen nog nooit hebt gebruikt kun je er geen oordeel overgeven en wat betreft de verkoop praatjes die zijn er overal.
Laat je dan ook even weten hoeveel die pannen kosten? Daar doen ze nl erg geheimzinnig over op die party's.

Aangezien jij toch niet gelieerd bent aan dit bedrijf, zul je daar vast niet moeilijk over doen.....

tijger1
door tijger1 - Sep 3, 2013 om 16:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster

U weet toch al wat die pamnen kosten? Tussen de € 200 en € 3.000. Maar ga eens na wat u bespaart op water. ;-)

zoekster
door zoekster - Sep 3, 2013 om 16:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 sep 2013, 16:19]@zoekster

U weet toch al wat die pamnen kosten? Tussen de € 200 en € 3.000. Maar ga eens na wat u bespaart op water. ;-)
Kan zo'n meiske dat het ouderlijke huis gaat verlaten dat dan wel bekostigen? Of heeft mama zoveel op water bespaard, dat die wel even bijspringt?

tijger1
door tijger1 - Sep 3, 2013 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik verwonder me nog meer over die 20 minuten voor de groente en aardappelen. Wordt dan wel vanzelf soep. Of een pannenkoek.;-)

ke
door kers1987 - Sep 3, 2013 om 18:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 3 sep 2013, 16:07][quote=kers1987 schreef op dinsdag 3 sep 2013, 15:34]
Als je de pannen nog nooit hebt gebruikt kun je er geen oordeel overgeven en wat betreft de verkoop praatjes die zijn er overal.
Laat je dan ook even weten hoeveel die pannen kosten? Daar doen ze nl erg geheimzinnig over op die party's.

Aangezien jij toch niet gelieerd bent aan dit bedrijf, zul je daar vast niet moeilijk over doen.....

Dat is bij alles wat niet verkrijgbaar is in de winkel daar zeggen ze nooit direct de prijs!

ke
door kers1987 - Sep 3, 2013 om 18:35
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 3 sep 2013, 16:25][quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 sep 2013, 16:19]@zoekster

U weet toch al wat die pamnen kosten? Tussen de € 200 en € 3.000. Maar ga eens na wat u bespaart op water. ;-)
Kan zo'n meiske dat het ouderlijke huis gaat verlaten dat dan wel bekostigen? Of heeft mama zoveel op water bespaard, dat die wel even bijspringt?

En wie zegt dat ik direct alle pannen koop :s

wa
door wallieb - Apr 22, 2014 om 10:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een gezeur over AMC.
Het is gewoon een super produkt.
Lekker en gezond eten. Heerlijk. Moet je echt beleven zo,n proeverij.
Er gaat een wereld voor je open.

harrie
door harrie - Apr 23, 2014 om 08:51
765 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=wallieb schreef op dinsdag 22 apr 2014, 10:16]Wat een gezeur over AMC.
Het is gewoon een super produkt.
Lekker en gezond eten. Heerlijk. Moet je echt beleven zo,n proeverij.
Er gaat een wereld voor je open.

Ja, de wereld die voor je open gaat, is de wereld van "List & Bedrog"

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2014 om 09:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En al die jaren geen water of olie nodig. Dat is pas besparen ;-)