lucy1971
door lucy1971 Apr 27, 2011 om 14:29
Auto & vervoer

Autoverzekering

Ik heb een Hyundai i10, bouwjaar 2009. Ik rijdt ongeveer 7500 km per jaar.
Ben nu verzekerd bij Centraal Beheer. Deze is erg prijzig. Wat ik weten wil is of de verzekering van Hyundai zelf wat is. Is het een goede verzekering? Het scheelt me namelijk heel veel in de premie.

674 4 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Apr 27, 2011 om 15:07
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Gewoon de polis voorwaarden vergelijken. Ik ben verz. polis direct en die is echt goed, was goedkoper dan hyhundai maar je moet maar eens bekijken of /en een offerte aanvragen op hun site.

wolfenjong
door wolfenjong - Apr 28, 2011 om 11:09
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Maak hier een vergelijking;''klik hier''Je tekst hier... en vergelijk dit ook met de verzekering van Hyundai.

Succes er mee.

ridder_1
door ridder_1 - Apr 28, 2011 om 11:46
376 Antwoorden / 8 Vragen

Kijk eens op de site van verzekeraar INSHARED.
Dit is een prijsvechter en alles via mail / online regelen.
Dit is een volle dochter van Centraal Beheer.
U zult zich verbazen !!

rm
door rma070 - May 3, 2011 om 03:15
52 Antwoorden / 1 Vragen

kijk ook eens op www.unitedconsumers.com
die hebben goedkope autoverzekeringen en goede service!

Ik zeg wel eerlijk dat ik goedkoper uit was bij de collectieve verzekering ie mijn werkgever aanbied... maar het scheelde niet veel

De vorige collectieve verzekering van mijn werkgever was ook C.B. , maar die werden veel en veel te duur