ma
door martijndk Feb 6, 2012 om 20:55
Auto & vervoer

Bekeuring ivm te laat geschorst

Hallo,

Ik heb even een vraag ivm 2 beschikkingen die ik van het CJIB heb ontvangen ivm het niet verzekerd zijn van een oldtimer.
Deze auto ben ik ruim 6 jaar aan het restaureren is deze gehele periode geschorst geweest.
Nu ben ik in gebreke gebleven de laatste schorsing op tijd te verlengen, mijn fout!

Hierdoor krijg ik 15 december een bericht van de RDW dat geconstateerd is dat de auto niet verzekerd is.
Hierbij zit gelijk een beschikking van €106,- van het CJIB
Oké niet leuk maar dan moet je maar allerter zijn.
Auto wel direct geschorst natuurlijk!
Nu krijg ik afgelopen week wederom een beschikking dat 15 december door het RDW geconstateerd is dat de auto niet verzekerd is, samen met een accept giro met een bedrag van €386,-

Telefoontje gepleegd met het CJIB waar men aangeeft dat dit normaal is.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Vindt dit rond uit belachelijk maar dit zal waarschijnlijkNL op zijn kleinst zijn.

Mvg. Martijn

25624 29 Rapporteer

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 6, 2012 om 21:01
842 Antwoorden / 1 Vragen

Als je op 15 december toen je de eerste beschikking kreeg de auto direct geschorst hebt, dan heb je hier ook een bewijs voor neem ik aan? Dan kun je deze toch gebruiken om in beroep te gaan.

ma
door martijndk - Feb 6, 2012 om 21:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

De 15e is het door de RDW geconstateerd.
De 20e had ik de brief en beschikking binnen. Op deze datum is de auto ook direct opnieuw geschorst.
Mijn onbegrip is er voor 2 x een bekeuring ( €106 + €386 ) waarom 2 en waarom bij elkaar opgeteld €492,-
Mag het iets minder?????

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 6, 2012 om 21:25
842 Antwoorden / 1 Vragen

Ik lees net dat de boete voor een onverzekerde auto is vastgesteld op 380 euro (+6 administratiekosten). Die eerste boete zal dus voor iets anders zijn. Was de APK misschien ook verlopen? Dan is het niet meer dan logisch dat je twee boetes krijgt, want het zijn immers twee verschillende vergrijpen.

Het zijn in ieder geval niet twee boetes voor een onverzekerde auto, want zoals gezegd kost een onverzekerde auto 380 euro.

sw
door swat1500 - Feb 7, 2012 om 00:42
3855 Antwoorden / 0 Vragen

Met een beetje pech krijgt u ook nog een naheffing van de motorrijtuigenbelasting.

kl
door kloteoverheid - Mar 4, 2012 om 16:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde aan de hand nu,
Ik heb ook een kever die al tien jaar geschorst is wegens complete restauratie.

Nu heb ik ook geen bericht gehad van het rdw dat ik moet schorsen omdat ik vorig jaar voor het eerst geschorst heb middels internet ( voorheen moest je naar het postkantoor en kreeg je jaarlijks een herinnering)

ik kreeg dus ook een boete van 106 euro voor geen apk en 386 euro voor niet verzekerd zijn.

Ik heb bij bureau MULDER in utrecht bezwaar gemaakt en aangegeven dat ik het vergeten was omdat ik geen bericht van het rdw ontvangen heb en dat de auto niet KAN rijden en in een schuur staat en dat de boetes absurd hoog zijn.
het schorsen kost namelijk nog geen 30 euro per jaar!!!!!!

na een week of 10 kreeg ik bericht dat alle bezwaren afgewezen zijn en dat ik gewoon moet betalen.

Ik vraag me af wat ik nu nog moet/kan doen om deze poging om het nationaal begrotingstekort te dichten middels het rippen van burgers die gewoon wel werken en dus makkelijk betalen, te voorkomen.

Als er iemand is die deze boetes ook heeft gehad om dezelfde reden,en wel een verlaging van de beschikkingen heeft weten te bewerkstelligen dan hoor ik het graag. ( en met mij nog heel wat andere oldtimer liefhebbers)

Mvg Bas

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2012 om 16:33
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Ik lees twee dingen:

Hierdoor krijg ik 15 december een bericht van de RDW dat geconstateerd is dat de auto niet verzekerd is. Hierbij zit gelijk een beschikking van €106,- van het CJIB

Nu krijg ik afgelopen week wederom een beschikking dat 15 december door het RDW geconstateerd is dat de auto niet verzekerd is, samen met een accept giro met een bedrag van €386,-

De € 386,00 zijn kennelijk voor het niet verzekerd zijn, maar waar is die € 106,00 voor. TS schrijft dat die zou zijn omdat de auto niet verzekerd is?

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2012 om 16:35
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Verderop in dit topic lees ik: "ik kreeg dus ook een boete van 106 euro voor geen apk en 386 euro voor niet verzekerd zijn."

Dit zal dus het antwoord zijn.

En als Swat gelijk krijgt komt er nog wat.

Tip voor TS: Noteer in je agenda dat je bijtijds het een en ander regelt!

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 4, 2012 om 19:22
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Bij te laat de schorsing verlengen is APK en Verzekering verplicht.

U had voor 6 jaren het beter bij een handelaar kunnen onderbrengen.
Deze koopt de auto voor €1,- en na vele jaren gaat deze tegen overschrijf kosten weer retour...

Dan heb je geen APK of verzeker plicht meer, kun je nooit vergeten, alleen ben je enkele jaren geen eigenaar en dat maakt nauwelijks wat uit tenzij....
het bedrijf failliet zou gaan dus kenteken zelf houden zodat je het bij problemen wel snel op jou naam kan zetten...

kl
door kloteoverheid - Mar 4, 2012 om 21:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

beste tot 15 karakters,

als je goed gelezen had kon je eruit opmaken dat beide auto`s een restauratie ondergaan, en dus is het dan wel zo makkelijk als je hem thuis hebt......

verder zal er nergens in nederland een autobedrijf zijn die jouw auto wil stallen gedurende 6 jaar voor 1 euro..........

beter zou je je druk kunnen maken over een overheid die je exorbitant straft voor een simpele schorsing van 27,50 euro per jaar.

ter vergelijk: pikken uit een winkel straf : € 120,-
iemand beroven en doodmaken straf : +/- 3 jaar waarvan 1 voorwaardelijk

ru
door rutgertje49 - Feb 18, 2013 om 14:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Mensen die hun ongenoegen over de overheid willen spuien,

Ik heb het zelfde meegemaakt. Heb ook een oldtimer staan. In tijd van drukte met t werk, andere zaken, stress om werk te blijven houden etc. als zzp-er, is mij t verlengen van de schorsing er ook
door geglipt. Ik heb zoiets van geschorst is geschorst maar ja.

Ze hebben weer een melkkoe gevonden. paar tientjes "vergeten" te betalen en dan boete van 500 euro krijgen (naar boven afgerond). Dan heb ik zoiets van waar zijn me mee bezig.

Als je die boete naast een boete voor diefstal zet, dan ben je een zwaar crimineel in vergelijking.

Maar ja ik heb t betaald.... je trekt toch altijd aan t kortste eind hier in ons leuke landje met al die
..... regeltjes.

Rutger

mo
door molveen - Jul 8, 2013 om 12:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Vorige week stond ik voor de kantonrechter vanwege dezelfde kwestie.

Twee jaar geleden was ik vergeten de schorsing te verlengen en toen ik mij dat duidelijk werd heb ik de schorsing onmiddellijk verlengt. Hierdoor was de auto vier dagen niet geschorst, en daarom kreeg ik een boete wegens 'niet voldoen aan de verzekeringsplicht'. Bij de officier van justitie heb ik beroep aangetekend, dit werd afgewezen, daarom heb ik beroep aangetekend bij de kantonrechter en dit speelde dus vorige week.

Nadat ik de zaak nogmaals uiteen had gezet verlaagde de ovj meteen de boete van €380 naar €50. Dat ging wel erg makkelijk! Van verbazing ging ik direct akkoord. Jammer achteraf gezien, want nu kreeg de ovj op haar donder van de rechter. Waarom het beroepschrift was afgewezen, want dan had meneer hier niet hoeven komen. Eigenlijk had ik de ovj moeten voorstellen die boete van €50 te laten vervallen, omdat ik niet kon werken vanwege de komst naar de rechtzaal en dus al voldoende beboet was.

Conclusie: Zeker in beroep gaan, bij de kantonrechter word de boete in ieder geval verlaagd en misschien zelfs kwijtgescholden. Je moet wel kunnen aantonen dat je de auto gauw opnieuw hebt laten schorsen nadat de schorsing is verlopen.

ta
door tazmanjan - Jul 12, 2013 om 09:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Molveen,

Zou jij het zaaknummer van de kantonrechter bekent willen maken? Ook ik ga de gang naar de rechter maken en het zou natuurlijk erg kunnen helpen als ik kan refereren naar deze zaak.

pi
door pim overwater - Aug 28, 2014 om 19:26
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=molveen schreef op maandag 8 jul 2013, 12:06]Vorige week stond ik voor de kantonrechter vanwege dezelfde kwestie.

Twee jaar geleden was ik vergeten de schorsing te verlengen en toen ik mij dat duidelijk werd heb ik de schorsing onmiddellijk verlengt. Hierdoor was de auto vier dagen niet geschorst, en daarom kreeg ik een boete wegens 'niet voldoen aan de verzekeringsplicht'. Bij de officier van justitie heb ik beroep aangetekend, dit werd afgewezen, daarom heb ik beroep aangetekend bij de kantonrechter en dit speelde dus vorige week.

Nadat ik de zaak nogmaals uiteen had gezet verlaagde de ovj meteen de boete van €380 naar €50. Dat ging wel erg makkelijk! Van verbazing ging ik direct akkoord. Jammer achteraf gezien, want nu kreeg de ovj op haar donder van de rechter. Waarom het beroepschrift was afgewezen, want dan had meneer hier niet hoeven komen. Eigenlijk had ik de ovj moeten voorstellen die boete van €50 te laten vervallen, omdat ik niet kon werken vanwege de komst naar de rechtzaal en dus al voldoende beboet was.

Conclusie: Zeker in beroep gaan, bij de kantonrechter word de boete in ieder geval verlaagd en misschien zelfs kwijtgescholden. Je moet wel kunnen aantonen dat je de auto gauw opnieuw hebt laten schorsen nadat de schorsing is verlopen.

pi
door pim overwater - Aug 28, 2014 om 19:28
3 Antwoorden / 0 Vragen

=molveen schreef op maandag 8 jul 2013, 12:06: Vorige week stond ik voor de kantonrechter vanwege dezelfde kwestie.

Twee jaar geleden was ik vergeten de schorsing te verlengen en toen ik mij dat duidelijk werd heb ik de schorsing onmiddellijk verlengt. Hierdoor was de auto vier dagen niet geschorst, en daarom kreeg ik een boete wegens 'niet voldoen aan de verzekeringsplicht'. Bij de officier van justitie heb ik beroep aangetekend, dit werd afgewezen, daarom heb ik beroep aangetekend bij de kantonrechter en dit speelde dus vorige week.

Nadat ik de zaak nogmaals uiteen had gezet verlaagde de ovj meteen de boete van €380 naar €50. Dat ging wel erg makkelijk! Van verbazing ging ik direct akkoord. Jammer achteraf gezien, want nu kreeg de ovj op haar donder van de rechter. Waarom het beroepschrift was afgewezen, want dan had meneer hier niet hoeven komen. Eigenlijk had ik de ovj moeten voorstellen die boete van €50 te laten vervallen, omdat ik niet kon werken vanwege de komst naar de rechtzaal en dus al voldoende beboet was.

Conclusie: Zeker in beroep gaan, bij de kantonrechter word de boete in ieder geval verlaagd en misschien zelfs kwijtgescholden. Je moet wel kunnen aantonen dat je de auto gauw opnieuw hebt laten schorsen nadat de schorsing is verlopen.

pi
door pim overwater - Aug 28, 2014 om 19:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

=molveen schreef op maandag 8 jul 2013, 12:06: Vorige week stond ik voor de kantonrechter vanwege dezelfde kwestie.

Twee jaar geleden was ik vergeten de schorsing te verlengen en toen ik mij dat duidelijk werd heb ik de schorsing onmiddellijk verlengt. Hierdoor was de auto vier dagen niet geschorst, en daarom kreeg ik een boete wegens 'niet voldoen aan de verzekeringsplicht'. Bij de officier van justitie heb ik beroep aangetekend, dit werd afgewezen, daarom heb ik beroep aangetekend bij de kantonrechter en dit speelde dus vorige week.

Nadat ik de zaak nogmaals uiteen had gezet verlaagde de ovj meteen de boete van €380 naar €50. Dat ging wel erg makkelijk! Van verbazing ging ik direct akkoord. Jammer achteraf gezien, want nu kreeg de ovj op haar donder van de rechter. Waarom het beroepschrift was afgewezen, want dan had meneer hier niet hoeven komen. Eigenlijk had ik de ovj moeten voorstellen die boete van €50 te laten vervallen, omdat ik niet kon werken vanwege de komst naar de rechtzaal en dus al voldoende beboet was.

Conclusie: Zeker in beroep gaan, bij de kantonrechter word de boete in ieder geval verlaagd en misschien zelfs kwijtgescholden. Je moet wel kunnen aantonen dat je de auto gauw opnieuw hebt laten schorsen nadat de schorsing is verlopen.

Aangezien ik voor het zelfde probleem sta net 2 dagen te laat voor de schorsing van een al 5 jaar in restauratie staande oldtimer. Zou ik graag het zaaknummer willen weten bij de kantonrechter om hiernaar te verwijzen in een bezwaar.
Indien je bereidt bent mij deze te emailen dan zou ik je zeer dankbaar zijn,
Vriendelijke groeten pim overwater
pimmarionoverwater@home.nl

mbwizzard
door mbwizzard - Sep 19, 2014 om 01:49
5 Antwoorden / 1 Vragen

Vanwege een verblijf in het ziekenhuis is de schorsing van mijn youngtimer ongeveer 3 weken te laat verlengt. Mijn boete van het c.j.i.b. bedroeg €1630,-. Dit is betaald, maar wel te laat, vanwege het beroep dat we hebben gedaan op de wet Mulder. Achtereenvolgend kreeg ik de boete met verhoging, exact €2000,- , die €1630,- die reeds betaald waren, werden er niet van ingehouden. Die €2000,- zijn ook dus betaald en te laat.
Ongeveer 3 maanden na de €2000,- betaald te hebben, komt er eerlijk waar exact dezelfde bekeuring opnieuw binnen. Direct belde ik met het c.j.i.b. , daar werd mij verteld dat zij alleen kunnen zien of het c.j.i.b. registratie nummer is voldaan of niet. Er wordt niet gekeken naar de overtreding. Dus weer die €2000,- betaald en op tijd.
En dit gelooft niemand.......3 maanden later weer dezelfde bekeuring van €2000,-. De auto heeft trouwens, na het te laat schorsen , ongeveer 1 maand in de stalling gestaan en toen is hij verkocht.
Ook de laatste is op tijd betaald en nu heb ik al een jaar of 3 niets meer ontvangen.
Hoe extreem dit verhaal ook is, het is waar en slechts 1 zaak waarbij het c.j.i.b. me echt bestolen heeft. De overige zal ik nog posten.

mahadma
door mahadma - Sep 19, 2014 om 11:23
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Dus u heeft eerst € 1.630 te laat betaald, dan € 2.000 te laat betaald, en dan € 2.000 betaald, op tijd. En nu weer een boete van € 2.000 op tijd betaald, voor allemaal dezelfde overtreding. Effe opgeteld € 7.630.

Als ik dit allemaal goed begrepen heb, had u beter een advocaat kunnen betalen............... Dat had goedkoper geweest in mijn optiek.

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2014 om 12:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En voor een paar euro koopt u een agenda, waarin u aantekening kunt houden van uw verplichtingen. Ook kunt u zich aanmelden voor Mijnoverheid, dan krijgt u tijdig bericht in uw "berichtenbox".

De boete voor het niet schorsen en niet verzekeren is natuurlijk geen € 1.630.

ju
door juuldeboel - Dec 4, 2014 om 20:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allen.

Ik zie dat het al een redelijk oud bericht is, maar ik zit met dezelfde probleem, in totaal is de auto 8 dagen o.i.d. niet geschorst geweest, daarna ook weer meteen opnieuw geschorst natuurlijk!

Aangezien mijn eerste bezwaar ook is afgewezen, en ik het er niet bij laat zitten, ga ik dus nogmaals in beroep. Dit maal dus ook bij het kanton.

Ik zou daarom ook erg geholpen worden, als er iemand met een soort gelijke zaak ( met succes ) het zaaknummer naar mij zou willen mailen!!

maffejuul@hotmail.com

mijn dank is groot !!

ju
door juuldeboel - Dec 4, 2014 om 20:27
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pim overwater schreef op donderdag 28 aug 2014, 19:37][quote=molveen schreef op maandag 8 jul 2013, 12:06]Vorige week stond ik voor de kantonrechter vanwege dezelfde kwestie.

Twee jaar geleden was ik vergeten de schorsing te verlengen en toen ik mij dat duidelijk werd heb ik de schorsing onmiddellijk verlengt. Hierdoor was de auto vier dagen niet geschorst, en daarom kreeg ik een boete wegens 'niet voldoen aan de verzekeringsplicht'. Bij de officier van justitie heb ik beroep aangetekend, dit werd afgewezen, daarom heb ik beroep aangetekend bij de kantonrechter en dit speelde dus vorige week.

Nadat ik de zaak nogmaals uiteen had gezet verlaagde de ovj meteen de boete van €380 naar €50. Dat ging wel erg makkelijk! Van verbazing ging ik direct akkoord. Jammer achteraf gezien, want nu kreeg de ovj op haar donder van de rechter. Waarom het beroepschrift was afgewezen, want dan had meneer hier niet hoeven komen. Eigenlijk had ik de ovj moeten voorstellen die boete van €50 te laten vervallen, omdat ik niet kon werken vanwege de komst naar de rechtzaal en dus al voldoende beboet was.

Conclusie: Zeker in beroep gaan, bij de kantonrechter word de boete in ieder geval verlaagd en misschien zelfs kwijtgescholden. Je moet wel kunnen aantonen dat je de auto gauw opnieuw hebt laten schorsen nadat de schorsing is verlopen.

Aangezien ik voor het zelfde probleem sta net 2 dagen te laat voor de schorsing van een al 5 jaar in restauratie staande oldtimer. Zou ik graag het zaaknummer willen weten bij de kantonrechter om hiernaar te verwijzen in een bezwaar.
Indien je bereidt bent mij deze te emailen dan zou ik je zeer dankbaar zijn,
Vriendelijke groeten pim overwater
pimmarionoverwater@home.nl

Beste allen,

Ik sta ook voor hetzelfde probleem, 1e bezwaar is afgewezen, dus nu bezwaar maken bij de kanton rechter.

Het zou mij dan ook enorm helpen als iemand met een zelfde zaak (en deze met succes uit is gekomen) , mij het zaaknummer zou willen mailen

maffejuul@hotmail.com

Met Vriendelijke Groet.

Juul Aben.

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2014 om 20:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@pim

Het is niet erg verstandig uw mailadres op het openbare net te zetten. U zult wel de nodige spam ontvangen.

U kunt zich ook aanmelden voor Mijnoverheid.nl dan krijgt u bijvoorbeeld tijdig bericht over de APK, en een agenda aanschaffen om data te noteren, kan ook geen kwaad.

vr
door vriendofvijand - Jan 20, 2015 om 02:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, hier nog zo een.

Mijn zoon was een paar dagen te laat met her-schorsen van dat motorloze rot wrak van een brommer in de achtertuin omdat ie een nieuw wachtwoord voor zijn DiGid moest aanvragen. €337,00 ... GRR
Wordt zogenaamd iedere 3 maanden gecontroleerd, nou ik dacht het niet, er wordt gewoon een timer op gezet en “kip” ik heb je. Een wijze les van onze hoeder en protector, de overheid... graaien jongens, graai, pak wat je pakken kunt.
Ik begrijp van bovenstaande slachtoffers en van de rijdende rechter dat de welwillende burger kansloos moet toezien hoe zijn rechtsgevoel wordt verkracht en gestenigd, zelfs met aanpassing van die debiele wet in het verschiet.

Maar er is iets anders....iets wat mij veel grotere zorgen baard....iets dat niet weggaat met een herziening op een wet...
Er zijn massa's veel schrijnender gevallen dan geld plukken van mijn zoon in een onbezoldigd tussenjaar. Ze worden, in massa's met een griezelig, beangstigend enthousiasme bijna victorieus door het CJIB naar het slachtblok gedreven.
Let op jongens, dat zijn dus wel Nederlanders hèh, onze buren !!

Iedereen moet wel eens doen wat de baas zegt, maar toch zeker niet iets dat anderen leed bezorgd of tegen gezonde principes in gaat, om je dan achter een opdrachtgever te verschuilen, kom op zeg!
Hebben jullie enig idee wat blinde wetsuitdragers gaan doen als er weer een bezetter het land betreedt? echt niet? Nou, ik wel.
Hoe is het nou mogelijk dat zij, ons, oliedomme-paar-dagen-te-laat burgers zo schaamteloos een tweede herinnering of een betalingsregeling (te vaak) onthouden.

Kom op, medewerkers van het CJIB, wordt wakker en sla dat juk af en treedt terug naar de menselijke waardigheid en wees alleen onverbiddelijk tegen diegenen die de boel écht willen bedonderen, keer terug van die dark side voordat een club als hackers anonymous je lijst van medewerkers openbaar maakt.
Maak van je vrienden geen vijanden,
Je kunt ze zomaar nodig hebben...

tijger1
door tijger1 - Jan 20, 2015 om 09:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@vriendofvijand

Leuk verhaal.

Maar uw zoon zal wel een mobieltje hebben met daarin een agenda. Dus volgende datum noteren.

Geen ageanda? Vast wel een papieren te koop voor minder dan twee euro bij de Action. Kan er nog wel af na de boete.

pi
door piet100 - Mar 21, 2015 om 15:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 19 sep 2014, 12:05]En voor een paar euro koopt u een agenda, waarin u aantekening kunt houden van uw verplichtingen. Ook kunt u zich aanmelden voor Mijnoverheid, dan krijgt u tijdig bericht in uw "berichtenbox".

De boete voor het niet schorsen en niet verzekeren is natuurlijk geen € 1.630.

pi
door piet100 - Mar 21, 2015 om 15:56
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 4 dec 2014, 20:34]@pim

Het is niet erg verstandig uw mailadres op het openbare net te zetten. U zult wel de nodige spam ontvangen.

U kunt zich ook aanmelden voor Mijnoverheid.nl dan krijgt u bijvoorbeeld tijdig bericht over de APK, en een agenda aanschaffen om data te noteren, kan ook geen kwaad.

Je moet niet zo bijdehand doen tijgertje er zijn ook mensen die door ziekte tijdelijk niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen dus effe dimmen met je uitspraken

door 14peter - Mar 21, 2015 om 16:07
567 Antwoorden / 2 Vragen

@vriendofvijand

En even langs het postkantoor gaan had ook niet gekund?

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2015 om 16:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=piet100 schreef op zaterdag 21 mrt 2015, 15:56][quote=tijger1 schreef op donderdag 4 dec 2014, 20:34]@pim

Het is niet erg verstandig uw mailadres op het openbare net te zetten. U zult wel de nodige spam ontvangen.

U kunt zich ook aanmelden voor Mijnoverheid.nl dan krijgt u bijvoorbeeld tijdig bericht over de APK, en een agenda aanschaffen om data te noteren, kan ook geen kwaad.

Je moet niet zo bijdehand doen tijgertje er zijn ook mensen die door ziekte tijdelijk niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen dus effe dimmen met je uitspraken

Lees dat dwaze verhaal nou nog eens een keer. Altijd maar jammeren.

Cookies
door Cookies - Mar 21, 2015 om 17:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=piet100 schreef op zaterdag 21 mrt 2015, 15:56]
Je moet niet zo bijdehand doen tijgertje er zijn ook mensen die door ziekte tijdelijk niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen dus effe dimmen met je uitspraken

Misschien moet jij zo bijdehand doen om eerst alles door te lezen voordat je een dergelijke reactie geeft?

aurora1
door aurora1 - Mar 22, 2015 om 00:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

en...@piet100 u maakte een vergissing.... de gebruikersnaam van het forumlid is tijger1