li
door lilyjane Jan 12, 2018 om 22:01
Auto & vervoer

Bereikbaarheid klantenservice NS

Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. Betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
De couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. Het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister  ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
Vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
Totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. Nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
Bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
O, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.

1136 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 12, 2018 om 22:04
509 Antwoorden / Vragen
0

Succes ,,

simon55
door simon55 - Jan 12, 2018 om 22:12
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nederlandse Sloompies !!!!

gerbera
door gerbera - Jan 12, 2018 om 22:21
7348 Antwoorden / 14 Vragen
2
marita5
door marita5 - Jan 12, 2018 om 22:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Lilyjane , 

Stel uw vraag op Twitter / of FB , klik op de rode regels .

https://twitter.com/ns_online 

https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen

aurora1
door aurora1 - Jan 13, 2018 om 01:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dank voor het melden van uw klacht, maar helaas voor u, wij van dit forum behandelen geen klachten. Mooi dat u morgen verder gaat. Ik heb deze ervaring niet, maar ik heb de klantenservice van de NS dan ook niet nodig.
Mijn tegenvraag is wel: wat wilt u met de ervaringen van anderen? Gaat u de eventuele klachten van anderen dan oplossen?
Of wilde u op een forum dat daar niet voor is gewoon even klagen?
Wel kunnen we tips geven: probeer eventueel een andere browser.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

Bo
Bonisimo - Mar 25, 2024 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.

Beste,

Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine. ... Lees meer