li
door lilyjane 12 jan. 2018 om 22:01
Auto & vervoer

Bereikbaarheid klantenservice NS

Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. Betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
De couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. Het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister  ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
Vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
Totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. Nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
Bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
O, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.

371 5 Rapporteer
door V1126. - 12 jan. 2018 om 22:04
295 Antwoorden / Vragen
0
door simon55 - 12 jan. 2018 om 22:12
1301 Antwoorden / 4 Vragen
0

Nederlandse Sloompies !!!!

door marita5 - 12 jan. 2018 om 22:29
6113 Antwoorden / 7 Vragen
0

Hallo Lilyjane , 

Stel uw vraag op Twitter / of FB , klik op de rode regels .

https://twitter.com/ns_online 

https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen

door aurora1 - 13 jan. 2018 om 01:42
12741 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dank voor het melden van uw klacht, maar helaas voor u, wij van dit forum behandelen geen klachten. Mooi dat u morgen verder gaat. Ik heb deze ervaring niet, maar ik heb de klantenservice van de NS dan ook niet nodig.
Mijn tegenvraag is wel: wat wilt u met de ervaringen van anderen? Gaat u de eventuele klachten van anderen dan oplossen?
Of wilde u op een forum dat daar niet voor is gewoon even klagen?
Wel kunnen we tips geven: probeer eventueel een andere browser.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ug
ugly46 - 16 jul. 2018 om 20:01
Computers & telefonie

T-Mobile dossier opvragen

Ben nu geruime tijd bezig om een dossier telcomprovider T-Mobile op te vragen. 1st keer op 21-06-2018. Tot op heden geen reactie gekregen. Wat te doen ?. Lees meer

DJ
DJJ6 - 16 jul. 2018 om 14:23
Huishouden & energie

Badkamer Brugman probleem

Slechte service, géén kennis in huis, alleen maar verdienen willen ze en vervolgens de klant in de kou laten staan. Alles wat er fout kon gaan.. ging ook fout, géén oplossingen!! Niet voor niks staat deze pagina en het internet vol met negatieve reacties. Deze ervaringen zijn inmiddels ook bij mij helaas bevestigd en heb enorme spijt dat ik mijn badkamer bij Brugman heb uitbesteed! Zit nu met ... Lees meer

na
naomi1603 - 16 jul. 2018 om 17:18
Winkels & webshops

Kan uk een topic verwijderen

Ik heb hier een topic opgeplaats van Luxury meubels kan ik deze verwijderen Lees meer