li
door lilyjane Jan 12, 2018 om 22:01
Auto & vervoer

Bereikbaarheid klantenservice NS

Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. Betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
De couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. Het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister  ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
Vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
Totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. Nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
Bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
O, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.

1136 5 Rapporteer

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 12, 2018 om 22:04
509 Antwoorden / Vragen

Succes ,,

simon55
door simon55 - Jan 12, 2018 om 22:12
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Nederlandse Sloompies !!!!

gerbera
door gerbera - Jan 12, 2018 om 22:21
7348 Antwoorden / 14 Vragen
marita5
door marita5 - Jan 12, 2018 om 22:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lilyjane ,

Stel uw vraag op Twitter / of FB , klik op de rode regels .

https://twitter.com/ns_online

https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen

aurora1
door aurora1 - Jan 13, 2018 om 01:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor het melden van uw klacht, maar helaas voor u, wij van dit forum behandelen geen klachten. Mooi dat u morgen verder gaat. Ik heb deze ervaring niet, maar ik heb de klantenservice van de NS dan ook niet nodig.
Mijn tegenvraag is wel: wat wilt u met de ervaringen van anderen? Gaat u de eventuele klachten van anderen dan oplossen?
Of wilde u op een forum dat daar niet voor is gewoon even klagen?
Wel kunnen we tips geven: probeer eventueel een andere browser.