Bereikbaarheid klantenservice NS
Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. Betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
De couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. Het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
Vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
Totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. Nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
Bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
O, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.
Welke site heeft u gebruikt, is dat deze? https://nieuw.spoordeelwinkel.nl/samenstellen/uitjes/vakantiebeurs-2018-korting.html
Hallo Lilyjane ,
Stel uw vraag op Twitter / of FB , klik op de rode regels .
https://twitter.com/ns_online
https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Dank voor het melden van uw klacht, maar helaas voor u, wij van dit forum behandelen geen klachten. Mooi dat u morgen verder gaat. Ik heb deze ervaring niet, maar ik heb de klantenservice van de NS dan ook niet nodig.
Mijn tegenvraag is wel: wat wilt u met de ervaringen van anderen? Gaat u de eventuele klachten van anderen dan oplossen?
Of wilde u op een forum dat daar niet voor is gewoon even klagen?
Wel kunnen we tips geven: probeer eventueel een andere browser.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.
Beste,
Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine.
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer