li
door lilyjane 12 jan. 2018 om 22:01
Auto & vervoer

Bereikbaarheid klantenservice NS

Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. Betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
De couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. Het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister  ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
Vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
Totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. Nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
Bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
O, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.

339 5 Rapporteer
door V1126. - 12 jan. 2018 om 22:04
236 Antwoorden / Vragen
0
door simon55 - 12 jan. 2018 om 22:12
1249 Antwoorden / 4 Vragen
0

Nederlandse Sloompies !!!!

door marita5 - 12 jan. 2018 om 22:29
5754 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hallo Lilyjane , 

Stel uw vraag op Twitter / of FB , klik op de rode regels .

https://twitter.com/ns_online 

https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen

door aurora1 - 13 jan. 2018 om 01:42
12482 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dank voor het melden van uw klacht, maar helaas voor u, wij van dit forum behandelen geen klachten. Mooi dat u morgen verder gaat. Ik heb deze ervaring niet, maar ik heb de klantenservice van de NS dan ook niet nodig.
Mijn tegenvraag is wel: wat wilt u met de ervaringen van anderen? Gaat u de eventuele klachten van anderen dan oplossen?
Of wilde u op een forum dat daar niet voor is gewoon even klagen?
Wel kunnen we tips geven: probeer eventueel een andere browser.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Joost4 - 24 apr. 2018 om 22:57
Computers & telefonie

Waarom kunnen SMS oplichters gewoon door blijven gaan?

Deze oplichters gebruiken phishing technieken via oa mobiele apps en beheren 10-tallen van dergelijke websites en apps. Enkel met als doel om mensen erg dure (tot wel 21 euro per week) sms abbonomenten aan te smeren, zonder bevestiging van de eindgebruiker. Dit gebeurd meestal via malware apps op mobiele apparatuur. Zoek maar eens wat rond en je zult velen honderden gedupeerde terug vinden.
... Lees meer

Ch
CherryRock - 5 feb. 2018 om 13:17
Winkels & webshops

Incasso buro business collect

Vorig week ben ik opgebeld door deze incasso buro business collect met de vraag om een bedrag van 500 nog iets te betalen van shopandfly en ook van voordelig winkelen maar ik 2 jaar geleden een opzegging email gestuurd en een bevestiging email ontvangen van ze. Wat kan ik doen om niet steeds gebeld te worden?? Dat is alweer de 2de of 3de incasso buro dat ze weer proberen geld te innen. Lees meer

Jo
Jos Fransen - 24 apr. 2018 om 18:14
Huishouden & energie

Valsheid in geschrifte en oplichting energie contract via "tussenpersoon" Tarief Coach

Wij zijn de Stichting Oldtimerclub Saasveld en staan netjes ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Enkele jaren geleden kreeg ik meerdere meldingen vanuit Saasveld dat er op de naam van onze Stichting goedkoop stroom kon worden geleverd.
Om dit alles ongedaan te maken heeft destijds heel wat voeten in aarde gehad. Nu (enkele weken geleden) kreeg ik via mijn energieleverancier een m ... Lees meer