li
door lilyjane 12 jan. 2018 om 22:01
Auto & vervoer

Bereikbaarheid klantenservice NS

Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. Betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
De couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. Het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister  ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
Vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
Totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. Nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
Bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
O, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.

285 5 Rapporteer
door V1126. - 12 jan. 2018 om 22:04
153 Antwoorden / Vragen
0
door simon55 - 12 jan. 2018 om 22:12
1162 Antwoorden / 4 Vragen
0

Nederlandse Sloompies !!!!

door marita5 - 12 jan. 2018 om 22:29
5263 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hallo Lilyjane , 

Stel uw vraag op Twitter / of FB , klik op de rode regels .

https://twitter.com/ns_online 

https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen

door aurora1 - 13 jan. 2018 om 01:42
11901 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dank voor het melden van uw klacht, maar helaas voor u, wij van dit forum behandelen geen klachten. Mooi dat u morgen verder gaat. Ik heb deze ervaring niet, maar ik heb de klantenservice van de NS dan ook niet nodig.
Mijn tegenvraag is wel: wat wilt u met de ervaringen van anderen? Gaat u de eventuele klachten van anderen dan oplossen?
Of wilde u op een forum dat daar niet voor is gewoon even klagen?
Wel kunnen we tips geven: probeer eventueel een andere browser.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ja
Jan314 - 24 jan. 2018 om 10:19
Geldzaken & recht

Seniorenpas betrouwbaar

Ik krijg regelmatig, ze maar elke dag, emails dat ik een seniorenpas moet aanshaffen. dit begint een beetje vervelend te worden.
Mijn vraag is is de pas wel betouwbaar, hij kost ongeveer € 28 en ze beloven je dat je er tot wel € 300 voor terug krijgt. Lees meer

Ja
Jan314 - 24 jan. 2018 om 10:19
Geldzaken & recht

Seniorenpas betrouwbaar

Ik krijg regelmatig, ze maar elke dag, emails dat ik een seniorenpas moet aanshaffen. dit begint een beetje vervelend te worden.
Mijn vraag is is de pas wel betouwbaar, hij kost ongeveer € 28 en ze beloven je dat je er tot wel € 300 voor terug krijgt. Lees meer

Wi
Wiedse Test - 24 jan. 2018 om 09:09
Voeding & gezondheid

Hoe zorg ik ervoor dat ik niet blond word van de zon?

Lieve forumgebruikers,

Wereldprobleem: Ik heb donkerbruin haar, als ik in de zomer veel buiten ben beginnen sommige lokken blond te kleuren. Hier wil ik vanaf.
Hoe voorkom ik dat mijn haar begint te blonderen in de zomer zonder dat ik een petje moet gaan dragen?

Alvast bedankt Lees meer