Geen krant
wij zijn al jaren lid van de krant de telegraaf ,als je heel vaak de krant niet ontvangt .Dan bel je de krant en dan wordt er 1x de kosten van de krant van je abonnement verrekend .Nog niet zo lang geleden werd de krant na bezorgd .Ik betaal dus voor een krant die ik niet krijg .Dit is dus lekker makkelijk. De bezorger die gaat vrolijk verder en er gebeurt verder niks .En ik kan bellen met de telegraaf en er gebeurt gewoon niks. ik vindt dit een schande . met dank aan de telegraaf.
Wat ik uit je verhaal begrijp is dat als je de krant niet ontvangt, dat dit verrekend wordt. Dan betaal je dus niet voor een krant die je niet krijgt. Je hebt alleen nog het ongemak. Nabezorgen is natuurlijk heel duur, dus niet raar dat ze dat niet doen.
Geen enkele krant wordt nog na bezorgd, dat is niet meer van deze tijd. Je kunt dan voor 1 dag de krant digitaal lezen.
Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Hierdoor zal de eerstvolgende betaaldatum opschuiven. U ontvangt zo altijd het aantal kranten waar u recht op heeft.
Bovendien krijgt u automatisch gratis dag toegang om De Telegraaf te lezen op uw laptop of computer of Apple en Android smartphone en tablet. U kunt inloggen met gebruikersnaam: Telegraaf en als wachtwoord uw postcode en huisnummer.
Hoe lees ik, na melden van mijn bezorgklacht, de krant digitaal?
Naast het compenseren van het niet bezorgen van uw krant, door uw huidige abonnementsperiode met één bezorgdag te verlengen, kunt u De Telegraaf gratis digitaal lezen. Dit kan via uw:
- Smartphone en tablet via De Telegraaf Krant app.
- Computer via Telegraaf-i.
[quote=getty schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:16]Als u het er niet mee eens bent, kunt u natuurlijk gewoon uw abonnement opzeggen.
[quote=getty schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:16]Als u het er niet mee eens bent, kunt u natuurlijk gewoon uw abonnement opzeggen.
dat zou heel makkelijk zijn .probleem opgelost??
[quote=robben schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:26][quote=getty schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:16]Als u het er niet mee eens bent, kunt u natuurlijk gewoon uw abonnement opzeggen.
dat zou heel makkelijk zijn .probleem opgelost??
De keus is aan u. Ze gaan voor u echt het na bezorgen van kranten niet opnieuw invoeren.
Hallo robben,
Het niet ontvangen van een krant is best vervelend, zeker op zaterdag.
Kan natuurlijk een keertje gebeuren en dan word je daarvoor gecompenseerd.
Komt het vaker voor dan zou ik zeker aan de bel trekken: dan moet de bezorger aangesproken worden.
In een voorkomend geval de krant in een boekwinkel o.i.d. kopen.
Met vr.gr.
Als het vaak voorkomt bij een bepaalde bezorger wordt die er echt wel op aangesproken. De Telegraaf heeft er immers ook niks aan als klanten niet hoeven te betalen.
Alle kranten hebben deze regeling. Ik vind het een prima oplossing, want toen de krant nabezorgd werd kon ik hem pas 's avonds lezen en dan belandde hij ongelezen in de papierbak.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer