li
door lingloudi Jun 23, 2015 om 19:18
Auto & vervoer

Geld verdienen met spaarprogrammas via internet betrouwbaar?

Via internet kun je je aanmelden voor geld te verdienen via spaarprogrammas door emails te lezen waar reclame in zit.
Is dit betrouwbaar? Er zijn nl veel verschillende sites op internet hierover. Is dit legaal in Nederland?
Is dit ooit uitgezocht?

619 4 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jun 23, 2015 om 19:24
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Wat ik er van weet is als dit geld verdienen is, dan zouden zij nooit zoveel moeite er voor doen om mensen hier te vinden. Het zal u meer kan kosten dan dat het opbrengt anders zijn er geen anderen voor nodig.

diumenge
door diumenge - Jun 23, 2015 om 19:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Sommige zijn betrouwbaar. Andere niet of minder, dan duurt het werkelijk een eeuwigheid om vijf euro bij elkaar te sparen. Rijk word je er sowieso niet van.

Zelf heb ik ervaring met Euroclix, daar kan je nog wel een paar tientjes bij elkaar sparen in een jaar.

jonnes
door jonnes - Jun 23, 2015 om 19:29
32 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt veel van die spaarprogramma's, maar je moet niet denken dat je er van kunt leven. Door te klikken op de mailtjes verdien je punten en bij een bepaald aantal punten kun je dat inwisselen tegen geld. Ik doe zelf mee met 5 spaarprogramma's en verdien daar op jaarbasis zo'n 100-150 euro mee. Toch makkelijk verdiend. Mijn norton geeft aan dat de sites veilig zijn.

mahadma
door mahadma - Jun 23, 2015 om 19:53
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Mijn partner doet de nodige sites. De ene is absoluut ONbetrouwbaar, andere weer wel, let op hoe ze betalen, PayPal = crisis. Soms kan je alleen sparen voor "kado's", en er zijn site waar je vip kan worden zodat je meer waarde krijgt voor je kliks, maar dat kost meer als dat het oplevert. Dus, per site verschillend. Één site heb ik zelfs via een herinnering en een aanmaning bestookt, en onder veel protest werd er uiteindelijk betaald, maar een jaar wachten op € 12,50 werd me te bar. Blijven opletten.