grindweg
door grindweg Jan 8, 2011 om 17:01
Auto & vervoer

Geloofwaardigheid.

waneer moeten wij de heren geloven .?
naar elke brand oid is er geen vervuiling geconstateerd?
maar dan kunnen ze die afdeling die het onderzoekt wel opdoeken kassa?
maar de geschiedenis leert dat ze dat in 1940 ook al zeiden ga maar gerust slapen.
iemand een idee?

551 2 Rapporteer

vladja
door vladja - Jan 8, 2011 om 18:09
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Hier een soortgelijke discussie..

Vladja

toolboy
door toolboy - Jan 8, 2011 om 21:26
965 Antwoorden / 40 Vragen

Ook dit is geen consumenten kwestie,En zal dit topic op slot gaan.
De free moderatoren op dit forum bepalen dat en de stage lopers /kuddevolk gaan daar in mee.

Al vanaf het begin weet elke realist dat er mega gif aan de orde was .
Helaas heeft de media de macht.

T