Ar
door Armando59 Mar 13, 2018 om 17:54
Auto & vervoer

Graag zou ik willen weten of ik nog steeds door het OM van Justitie wordt beschu

In het verleden met Justitie in een verjaarde zaak inmiddels, maar ja zoals het gezegde zegt. Eens een dief altijd een dief en de appel valt niet ver van de boom etc. Etc. Uitspraken uit de volksmond en veroordelingen.
Van mezelf vind ik dat ik geed schuld heb door fouten of vergissingen uit het verleden.
Indien er interesse is wil ik dit verder toelichten. Gr. Lloyd

1183 15 Rapporteer

getty
door getty - Mar 13, 2018 om 17:58
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wat zeiden ze, toen u ze hierover opbelde?

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2018 om 18:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen interesse.

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2018 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Waar slaat dit op?
Geen interesse, hoor.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 13, 2018 om 18:10
7184 Antwoorden / 3 Vragen
tenormin
door tenormin Mar 13, 2018 om 19:33
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppie, wat een eye-opener.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 13, 2018 om 19:42
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Ja @tenormin het heeft mijn blik ook verruimd.

me
door mein33 - Mar 13, 2018 om 18:15
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Iedereen heeft wel eens buiten het potje gepiets, de één een paar druppeltjes en een ander bijna z'n hele blaasinhoud.
U komt hier nu op de proppen met een inmiddels verjaard gebeuren en, naar ik mag aannemen, zonder enige verdere aanleiding neemt u nu maar aan dat justitie u nog steeds in de gaten houdt of u volgt in uw dagelijks doen en laten.
Als het geen moordzaak betreft dan zou ik maar lekker verder gaan met m'n leven van vandaag de dag en het verleden het verleden laten en me zeker geen zorgen maken m.b.t. Justitie.
Als je je zelf gek wil maken, je jezelf wil (blijven) belasten met een zaak uit een ver verleden, dan bent u goed bezig en is hoog tijd voor een bezoek aan een hulpverleningsinstantie waar u uw probleem bespreekbaar kunt maken.

aurora1
door aurora1 Mar 14, 2018 om 15:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

"Iedereen"? Dat waag ik te betwijfelen. Waar verjaring geldt betreft het niet het pikken van een rolletje drop uit een winkel op je tiende. Maar de meesten doen ook dat niet.

ju
door juliomariner - Mar 13, 2018 om 18:18
1323 Antwoorden / 2 Vragen

Totaal geen interesse. Prettige dag nog

tenormin
door tenormin - Mar 13, 2018 om 18:28
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zou zeggen: als je een B.N. bent, schrijf een boek en probeer Gordon te overtreffen. Als het interessant is krijg je inkomsten. Echt, je zit hier verkeerd, consumentenforum heb je toch niets aan?

newmikey
door newmikey - Mar 13, 2018 om 18:44
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, dank u. Géén interesse.

aurora1
door aurora1 - Mar 13, 2018 om 20:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan maar eens aan het OM / de officier van justitie van destijds vragen, bijvoorbeeld per mail.

jayrayskull
door jayrayskull - Mar 13, 2018 om 20:56
48 Antwoorden / Vragen

Ik heb geen interesse in uw verleden. Wat is uw vraag precies? Als u vragen heeft over uw justitiele documentatie (strafblad), kunt u hierover contact opnemen met het Openbaar Ministerie.

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2018 om 21:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klik voor inzage in uw justitiële gegevens  >>> justid.nl/organisatie/JDS/Inzageencorrectie.

ne
door neodutchio - Mar 13, 2018 om 21:18
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik ben wel nieuwsgierig. Wat heeft u gedaan in het verleden en wordt u er nog steeds door achtervolgd? En waar heeft u dan last van? Wie a zegt moet ook b zeggen.

costnix
door costnix - Mar 13, 2018 om 22:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Natuurlijk heeft u schuld aan die fouten of vergissingen.

sw
door swat1500 - Mar 13, 2018 om 23:18
3776 Antwoorden / 0 Vragen

Als een feit verjaard is en u bent niet vervolgd voor dit feit bent u niet meer interessant voor justitie. Die heeft het al druk genoeg met zaken die nog niet verjaard zijn.

Gr
door Grunn1 Mar 14, 2018 om 00:05
1427 Antwoorden / 18 Vragen

En ook daar blijft meer dan de helft van liggen en bij voorkeur de zwaardere zaken want die duren te lang.