je
door jeroen van der linden Sep 6, 2019 om 16:25
Auto & vervoer

Heb een fiets besteld bij omafiets-online .nl maar krijg geen reactie

heb op 7-8 een fiets besteld bij omafiets-online.nl en netjes betaald via ideal voor 18:00 besteld volgende dag in huis mits voorradig status was dat de fiets op voorraad was maar volgende dag geen fiets dagen erna ook niet via de telefoon nrs die op hun site staan geprobeerd in contact te komen maar alleen in de wacht en vervolgens na 30 min word er medegedeeld dat de mederwerkers geen tijd hebben en dat je maar terug moet bellen.
op 12-8 krijgen wij opeens een mailtje dat de fiets is uitverkocht en word er een alternatief aangeboden of wachten is ook mogenlijk wij kozen om te wachten maar zouden wel graag op de hoogte willen worden gehouden.op het mailtje waarop wij geantwoord hebben horen wij vervolgens niks meer,dusmaar weer bellen en zowaar een medeweerker aan de lijn die vond het allemaal heel spijtig en verteld dat de fiets eerste week september weer leverbaar is,en dat het goed komt en dat de vakanties tussendoor kwamen waardoor het ook langer kan duren.
vervolgens kijken wij die avond op hun site en staat de fiets gewoon als zijnde voorradig de dagen erna ook en een week later ook .
weer gemaild dat het misleidend is en dat ieder consument zo word bedonderd wederom geen reactie en ook niet op het tel.nr wat ik zelf had achtergelaten
plus wederom met bellen zelfde verhaal 30 min in de wacht en vervolgens geen medewerkers aanwezig of whatever.
wat moet ik hier mee

3364 4 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 6, 2019 om 16:29
16827 Antwoorden / 202 Vragen

U bent de tweede vandaag met een opmerking over dit bedrijf.
Kijk eens bij de hiervoor de al gegeven antwoorden:

MENT - 6 SEP. 2019 OM 11:42
WINKELS & WEBSHOPS

ps Ik hoop voor u dat u verstandig bent geweest en niet heeft vooraf heeft betaald.
Als dat zo is en men blijft niet reageren dan is de enige remedie: aangifte doen bij politie. Hoe meer aangiften er over dit bedrijf dan komen, hoe beter het is en des te meer kans dat er iets aan wordt gedaan in de zin van vervolging.

ju
door juliomariner Sep 6, 2019 om 16:33
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Zo verstandig was TS niet want geeft aan met Ideal te hebben betaald

simon55
door simon55 Sep 6, 2019 om 17:41
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Beter lezen kreeft

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 6, 2019 om 18:51
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, inderdaad niet helemaal goed gelezen maar hoe dan ook geldt dan maar aangifte doen als het geld niet terugkomt.

Ment
door Ment Sep 6, 2019 om 20:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik was diegene, kijk even en paar vragen terug daar staat min vraag en wat goede tips bij waar je het kunt melden

Ment
door Ment Sep 6, 2019 om 21:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

En trouwens afterpay betaald aan het bedrijf en als het bedrijf niks aan geeft over een geld teruggave dan blijft afterpay jou achtervolgen en het bedrijf heeft zijn geld al,dus je bent je geld toch kwijt alleen niet direct

tijger1
door tijger1 - Sep 6, 2019 om 16:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Laat uw geld terugstorten en ga gewoon naar een fietsenwinkel.

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 6, 2019 om 16:33
16827 Antwoorden / 202 Vragen

? men reageert niet lees ik

ju
door juliomariner Sep 6, 2019 om 16:35
1321 Antwoorden / 2 Vragen

predcies, leuke oplossing echter dan moet je wel met bedrijf ijn contact kunnen komen.
Opvallend is dat de reviews op internet niet echt slecht zijn, 4 sterren bij over 300 reviews

Ment
door Ment Sep 6, 2019 om 20:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Je kom niet in contact met dit bedrijf, dat is het probleem dus waarschijnlijk kun je naar je geld fluiten, sorry
het is vreselijk dat er zulke bedrijven bestaan.
slechte reviews woeden weg gehaald, ik denk dat iemand daar de hele dag druk mee is????

edrick3
door edrick3 - Sep 6, 2019 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

wat moet ik hier mee
Ben bang dat je naar je centen en fiets kunt fluiten.
Zonde geld.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu
Voor een volgende keer: je eerst goed oriënteren voordat je op een site iets koopt.
Ter info: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

Ment
door Ment Sep 6, 2019 om 20:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dat hadden wij ook gedaan, goede reviews, 2 vestigingen achteraf betalen. Partner van bol.com
vertrouwenskeurmerk alles stond er netjes bij

slechte reviews verwijderen ze een paar keer per dag

tijger1
door tijger1 Sep 6, 2019 om 21:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Achteraf betalen? Waarom dat dan niet gedaan?

marita5
door marita5 - Sep 6, 2019 om 17:50
11507 Antwoorden / 15 Vragen
Ment
door Ment Sep 6, 2019 om 21:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja klopt net als fietsenplaats.nl en eurofietsen.nl zijn allemaal dezelfde
spiritbikes hoort hier ook bij