Ja
door Japie1234 Mar 21, 2019 om 13:31
Auto & vervoer

Herstel autoschade

Enige tijd geleden is er een auto achterop mijn auto gereden.
Schade is via verzekeraar hersteld.
Auto is voor herstel door mij aangeboden bij de dealer die dit uitbesteed aan schadeherstelbedrijf echter ben niet tevreden over het herstel.
Achterklep rammelt, vocht in achterlicht.
Doorgegeven aan zowel garage als schadeherstelbedrijf.
Geen enkele reactie van geen van beiden. Klacht voorgelegd bij BOVAG. Geven aan dat ze het niet in behandeling nemen omdat de verzekeraar de opdrachtgever is (verzekeraar heeft het ook betaald).
Twee vragen; bij wie moet ik zijn voor de klacht?
Heb ik recht op kopie/inzage schaderapport en berekening waardevermindering?

4360 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 21, 2019 om 14:43
16830 Antwoorden / 202 Vragen
1

U kunt zich m.b.t. de klacht het beste melden tot uw verzekeraar omdat die zoals men vanuit de BOVAG al meldt de opdrachtgever is voor de reparatie.
M.i. heeft u recht op een kopi/inzage van het schaderapport en de berekening van de waardevermindering. Het bevreemd mij dat u dat niet heeft.
Dus ook navragen bij de verzekeraar en indien een gewenst antwoord uitblijft, dan een klacht indienen. Zoe voor klacht info: www.KIFID.nl.

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2019 om 14:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem aan dat die reparatie met een Focwa garantiebewijs is uitgevoerd? Neem schriftelijk contact op met uw verzekeraar en dien daar een klacht in over die reparatie en stuur een kopie van die  klacht ook naar het schadeherstelbedrijf. Kijk die Focwa garantie door.

U kunt eventueel recht hebben op waardevermindering, ook na goed herstel, als het een hele jonge auto is, en als de schade groot was.


mo
door mof - Mar 22, 2019 om 13:57
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Verzekeraar. Die heeft betaald. Die heeft de overeenkomst met de garage.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer