Po
door Pontiac Jul 7, 2017 om 13:36
Auto & vervoer

Hoe lang van te voren mag ik mijn rijbewijs laten verlengen

hoelang van te voren kan ik mijn rijbewijs laten verlengen alhier op het gemeente huis ?

85329 9 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jul 7, 2017 om 13:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is binnen vijf dagen klaar. Dus kijk wanneer het vervalt en doe het uiterlijk een week voordien.

panter22
door panter22 - Jul 7, 2017 om 13:42
6599 Antwoorden / Vragen
simon55
door simon55 - Jul 7, 2017 om 13:45
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En voor plus minus € 35 heb je t n dag later..........spoed spoed

hansje klein
door hansje klein - Jul 7, 2017 om 13:50
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... ik geef u het precieze aantal dagen op, wanneer ik weet op welke website ik uw Gemeente kan vinden. U kunt ook even langsgaan of de telefoon in de hand nemen (plaatselijk gesprek), want op een forum zal niemand voor de gevolgen instaan.

Gr
door Grunn1 Jul 7, 2017 om 14:11
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als je vandaag een nieuwe hebt opgehaald kan je als je wilt morgen weer een nieuwe aanvragen. Dus het aantal dagen zal ongeveer 3650 dagen zijn. Heeft niks met de gemeente te maken. Rijbewijs is 10 jaar geldig dus 10 x 365 dagen van te voren kan je alweer een nieuwe krijgen.

Topantwoord

Gr
door Grunn1 - Jul 7, 2017 om 13:57
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Volgens mij maakt het niks uit wanneer je een rijbewijs wilt verlengen zolang je maar niet te laat bent. Ik heb het de laatste keer anderhalf jaar voor het verlopen laten verlengen omdat de mijne gescheurd was. Als je wil kan je elk jaar wel een nieuwe aanvragen zolang je maar betaald. Geld daar zijn ze gek op.

Topantwoord

reflecs
door reflecs - Jul 7, 2017 om 14:02
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Wanneer u wilt.

Topantwoord

getty
door getty - Jul 7, 2017 om 14:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bij wijze van spreken een jaar te vroeg....

Ik heb de mijne net verlengd, maar was pas in september afgelopen. Had er nu de tijd voor, was geen probleem.