Ik kan mijn geld niet terug krijgen
Ik ben onlangs bij Hekkert Automobilegroup een OPEL onderdeel nodig gehad.
Ik gaf de kenteken van de auto en de baliemedewerker ging kijken en had voor een tekening laten zien , ik zei dat het niet de juiste is.Hij vroeg of de
auto een trommel of schijf remmen heeft. Ik zei dat de achteras een trommel remmen heeft.
Hij gij ging verder kijken, gegeven moment zei hij dat die gevonden wat ik nodig had. Verder zei hij dat u € 41,65 , ok besteld maar ik heb hem nodig.
De week erop een telefoon dat de bestelde artikel gearriveerd is. Ik ging heen met de oude Opel - onderdeel en ik ging vergelijken ,,,, ik zei dat dit niet
de juiste is en hij zag het ook. U heeft de onderdeel besteld en ik kan niet terug sturen / uw geld terug geven. Ja daar sta ik dan met een Opel - onderdeel
waarvan ik totaal niks dan niks mee kan. Ik zat daar met die twee vakbekwamen Hekkert Automobilegroup te bakkeleien ,,,,, ja ik weg want het is niet goed
voor om verder gaan discuceren .
Kan of maag dat dat medewerker van Hekkert Automobilegroup in Maastricht een klant zoals ik mijn geld niet terug wilt geven ?
Graag uw antwoord op deze vraag
Als het bedrijf aangesloten is bij bovag dan is dit een optie: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/voertuigen/
De medewerker zou op zijn minst kunnen proberen of het onderdeel geruild kan worden.
U kunt naar het bedrijf een mail met uw bevindingen sturen.
https://www.hekkertautogroep.nl/contact/
Hallo Chris ,
Wat een flut garage .
U heeft een klacht geplaatst op Google , de reactie van de eigenaar slaat werkelijk nergens op ..
https://www.google.nl/search?client=opera&q=Hekkert+Automobilegroup&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#lrd=0x47c0e9e81de62f55:0x1814414479130cc,1,,,
Neem eens contact op met het Juridisch Loket in uw Gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://www.juridischloket.nl/contact/#
Altijd een hekel aan Opel gehad. Als kind al noemde ik ze "slopels".
Zo te zien helpen dit soort garages het imago nog verder naar beneden.
Hekkert is blijkbaar een dikke jongen waarme het voor de wind gaat en hebben een monopolie, want; >>5 vestigingen.
Als je alles toch zelf doet dan gewoon op internet het juiste onderdeel scoren. Er zijn een hoop van die websites, vaak nog goedkoper ook.
Die opelgarage is toch geen winkel waar je onderdelen kunt kopen.
@panter22 , Wel : Voor het onderhoud van uw Opel maken wij gebruik van originele onderdelen. Deze zijn specifiek voor uw model ontwikkeld, passen dus precies en zijn van dezelfde kwaliteit als alle andere onderdelen van uw Opel. Onze gespecialiseerde monteurs gebruiken gereedschap dat speciaal voor uw Opel vervaardigd is, alsmede de door Opel voorgeschreven smeermiddelen. Op alle originele onderdelen van Opel krijgt u twee jaar garantie. Dankzij jarenlange ervaring kennen onze monteurs alle producten en programma’s in detail en daarom zijn wij de perfecte partij om u advies op maat te geven !!!. Klopt voor geen meter , advies en service is waardeloos .
Die opelgarage is toch geen winkel waar je onderdelen kunt kopen.
Natuurlijk wel, elke dealer-garage heeft een magazijn en uit dat magazijn wordt aan andere garagebedrijven en aan particulieren verkocht.
Als de magazijnmeester een klant, ongeacht collega garage of particulier, een niet correct onderdeel levert, dan dient dat simpelweg retour te worden genomen en levert dan alsnog het juiste onderdeel.
Geld terug hoeft niet, maar levering van het juiste onderdeel wel en bij die levering kan het reeds betaalde bedrag verrekend worden.
Hekkert Automobilegroup (mooi Nederlands trouwens) piest*** hier keihard naast het potje en van klantenrecht en klantenservice hebben ze daar blijkbaar nog nooit gehoord.
Neem hierover eens contact op met de BOVAG.
Aanmelden bij de "belbus" kan ook, ga naar de onderzijde van deze pagina en klik onder Service op contact !
*** Overal Plassen En Lekkage's !! ;-((
Nooit van gehoord dat je bij een garagebedrijf onderdelen kunt kopen om de auto zelf te repareren.
Als je vraagt naar het onderdeel voor je auto, dan mag je verwachten dat je het juiste onderdeel krijgt.
Heb je geen auto Panter?
Er zijn in het bestelproces een paar dingen helemaal fout gegaan want op basis van het kenteken kwam het verkeerde onderdeel naar voren en na veel zoeken iets dat in de richting zou kunnen komen. Een dealer heeft veel gangbare onderdelen op voorraad en onderdelen die minder gebruikt worden zijn middels een on demand systeem de volgende dag bij de garage binnen. In mijn optiek betreft het een speciale bestelling met een week levertijd die in uw opdracht is geplaatst en het bestelde komt dan niet in aanmerking voor retour hooguit voor omwisseling met het juiste onderdeel en bijbetaling de eventuele meerkosten van het onderdeel. 41,65 euro loont de moeite niet om stappen te ondernemen maar is wel een les om bij een volgende bestelling eerst naar een automaterialenzaak te gaan en als het mogelijk is het defecte onderdeel mee te nemen om verwarring te voorkomen. Het onderdeel dat u nu in bezit heeft kunt u met wat verlies op een verkoopsite aanbieden en met wat mazzel is er vraag naar.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer