Gerard Kapper
door Gerard Kapper Sep 9, 2021 om 12:58
Auto & vervoer

Ik wilde Proefles motor kon er geen gebruik van maken Wat nu

Ik wilde proefles nemen voor de motor, maar dat kon niet plaats vinden. Omdat ik nog geen thoerie heb, maar heb wel 49 euro betaald. wat kan ik nu nog doen. De verkeersschool heb ik al een paar keer gebeld en geen contact en ook geen antwoord terug gehad op mijn Mail`s.

2623 10 Rapporteer

Gerard Kapper
door Gerard Kapper - Sep 9, 2021 om 13:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wilde proefles nemen en heb zo 49 euro betaald maar kon niet door gaan. Ik had nog geen thoerie had en kan de verkeersschool ook niet berijken en krijg geen antwoord op mijn Mailtjes. Wat kan ik nu nog doen.

ma
door malty - Sep 9, 2021 om 13:05
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Langs gaan misschien?

Gerard Kapper
door Gerard Kapper - Sep 9, 2021 om 13:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

De verkeersschool zit in Utrecht Overvecht Verkeersschool Timmer en heb ze een paar keer gebeld en gemailt maar krijg geen antwoord terug. Ik voel me wel een beetje opgelicht door ze.

mahadma
door mahadma - Sep 9, 2021 om 13:14
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Mogelijk opgehouden te bestaan? Failliet?

ne
door neodutchio - Sep 9, 2021 om 13:22
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En waarom kon het niet plaatsvinden? Omdat u eerst de theorie moet doen, of omdat de rijschoolhouder niet kon? Als u zelf besluit een proefles te boeken zonder zelf aan de voorwaarden te kunnen voldoen, dan ligt dat probleem niet bij een ander.

panter22
door panter22 - Sep 9, 2021 om 14:18
6599 Antwoorden / Vragen

Wanneer kwam je er achter dat je niet mocht rijden? Stond de instructeur al klaar?
Ik zie op de site van de rijschool, noch bij het CBR dat je voor het maken van een proefles een theorie certificaat nodig hebt.
https://www.cbr.nl/nl/rijbewijs-halen/motor/je-motorrijbewijs-halen/rijscholen-en-rijlessen.htm
Je weet nu waar je niet moet zijn voor het nemen van rijlessen,

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 9, 2021 om 15:09
7180 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt nog boeken:

TijdAfspraaktypePrijsPlekkendinsdag 14 september 202117:40Proefles Motor€ 59,002 van 2 plekken vrijdonderdag 16 september 202110:00Proefles Motor€ 49,002 van 2 plekken vrij
https://www.rijschool-motor.nl/proefles

ro
door ronny530 - Sep 9, 2021 om 18:43
2773 Antwoorden / 41 Vragen

Bij mijn weten kunt u al praktijklessen volgen zonder theorie certificaat want als dat zo zou zijn dan duurt het behalen van een rijbewijs jaren. Als u zelf heeft gedacht dat u zonder theorie certificaat geen proefles mocht gaan doen en afgezegt heeft bent u het betaalde geld kwijt omdat de rijschoolhouder een instructeur en een motor voor die proefles beschikbaar heeft gehouden.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Sep 11, 2021 om 11:41
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Was het vooraf duidelijk dat je voor de proefles al die Theorie moest hebben?

Normale auto rijles kan gewoon zonder, doe je later maar  ik snap die eis niet.

Maar als ze bij aanbieden proefles dit niet gemeld hebben  zitten ze wel fout.