polakkie
door polakkie Oct 15, 2019 om 20:58
Auto & vervoer

Is de Toyota Prius Plus een ruime auto?

We willen graag een Toyota Prius Plus kopen en zijn benieuwd naar jullie ervaringen

1509 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 15, 2019 om 21:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kunt u dan niet beter naar een dealer gaan en daar gaan proefrijden?

aurora1
door aurora1 - Oct 15, 2019 om 21:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou die eens bij een dealer bekijken. En wat de een ruim vindt, kan de ander schipperen met ruimte vinden en erg klein.
Ik rijd overigens in een ander merk auto.
Als u tweedehands wilt kopen lees dan daarvoor eens de tips op de site van de ANWB, en koop niet bij handelaren die alle merken verkopen, maar liever bij een merkdealer in uw woonplaats. Dat is ook handig bij eventuele problemen.

justmeagain
door justmeagain Oct 16, 2019 om 00:13
623 Antwoorden / 8 Vragen

Dus een handelaar die alle merken verkoopt is geen goede garage.
Dan heb ik al 30 jaar geluk, en mijn ouders al ruim 50 jaar.
Wat een onzinnige stelling.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 15, 2019 om 21:19
16777 Antwoorden / 202 Vragen

Of een auto ruim is  of beter genoeg ruim genoeg voor iemand bepaald die iemand zelf. U kunt ook alleen zelf degene zijn die dat bepaalt, anderen niet. Ieder heeft zijn eigen smaak en ruimtegevoel.

tdmduc
door tdmduc - Oct 15, 2019 om 21:52
703 Antwoorden / 2 Vragen

De Plus is aanzienlijk ruimer dan de gewone Prius.

ne
door neodutchio - Oct 15, 2019 om 21:56
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Vergeleken bij een Fiat 500 uit 1960 is de Prius Plus ruim. Vergeleken bij een VW bus is het dan weer een kleintje. Daar valt dus niets over te zeggen. U weet wat u er mee wilt doen en hoeveel personen en bagage mee rijden. De beste tip is al gegeven, ga eens langs een dealer en probeer de auto eens uit.

aurora1
door aurora1 Oct 15, 2019 om 22:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Die Fiat 500 reden we wél de berg mee op met 6 personen erin.... maar we hadden geen ruimte over....

ne
door neodutchio Oct 15, 2019 om 22:31
5129 Antwoorden / 12 Vragen

3 dames die zwanger waren, of 12 billen op de stoelen en bank?

aurora1
door aurora1 Oct 16, 2019 om 02:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uhmm, overwegend mannen, maar niet formaat bouwvakkers en niets zwangers bij. Dat was in tijden dat niemand zo dik en fors was als nu. Met een Kever lukte dat kunstje ook.

me
door mein33 - Oct 15, 2019 om 22:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Er past een half voetbalteam in plus een chauffeur, dus ruimte gebrek zal er niet snel ontstaan, hoewel niemand hier weet wat, wie en hoeveel daarvan u voornemens bent te gaan vervoeren. ;-))
Maak een proefrit, ga er mee naar huis en stouw er alles en iedereen in die/wat u zou willen kunnen vervoeren. Past het er in prima, past het niet dan naar naar iets anders op zoek !

Gr
door Grunn1 - Oct 16, 2019 om 08:13
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Is het een ruime auto? Ja als je kleiner gewend bent en nee als je altijd groter hebt gehad.
Zoals al gemeld ga naar een dealer (auto dealer wel te verstaan) en ga erin zitten.
Niemand hier weet hoe groot, klein, dun of dik je bent en hoeveel kinderen je hebt.