ro
door romello Apr 15, 2013 om 23:28
Auto & vervoer

Laksheid Mediamarkt online medewerkers

Beste heer/mevrouw,

net 10mnd geleden een Plasma tv (Panasonic TX-p42x50e)gekocht bij mediamarktonline. het apparaat is defect en ik bel voor een reparatie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
zij geven aan dat er een reparatie afd is vanuit Panasonic en Panasonic geeft aan dat dit weer een probleem is van Mediamarkt omdat het om een produkt gaat binnen de garantie.
Het valt binnen de garantie termijn van 2 jaar..
Het is simpel lijkt me nakijken of geld terug of vervangend apparaat voor hetzelfde geld.

Mij is verteld dat ik gebeld wordt zodra er een oplossing is vanuit het Hoofdkantoor.
Ik bel na een paar dagen terug en zeg dat ze zoveel filialen hebben en dat er nu echt een oplossing moet komen..want dit kan zo niet wederom krijg ik hetzelfde antwoord van er wordt gewacht op en reactie vanuit het Hoofdkantoor..

Is er iemand met dezelfde ervaring?Hoe te handelen?Ik wil echt de media erbij halen want zo worden wij Consumenten benadeeld om een product die het behoort te doen.

Kan Kassa bemoeien MMS Online NL
0900-6334262758

wel de gelden willen ontvangen maar niet de Lasten!

915 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 15, 2013 om 23:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u de redactie van Kassa wilt bereiken moet u links onderaan op contact metKassa klikken.

mastag
door mastag - Apr 16, 2013 om 00:03
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

Tja het lijkt bijna een onweerlegbaar feit.
Online kopen voor een lage prijs is NUL service.
Media Markt Online moet dit voor u oplossen want Panasonic staat hier ver buiten.
Wellicht is het exacte type tv nooit door Panasonic in Nederland verkocht en houden ze zich slim buiten beeld.

Mastag

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 16, 2013 om 13:18
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Lijkt mij vrij helder wat te doen..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Edouardus
Edouardus - Apr 21, 2024 om 14:27
Voeding & gezondheid

Schuursponsjes en micro-plastic

Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer