ro
door romello Apr 15, 2013 om 23:28
Auto & vervoer

Laksheid Mediamarkt online medewerkers

Beste heer/mevrouw,

net 10mnd geleden een Plasma tv (Panasonic TX-p42x50e)gekocht bij mediamarktonline. het apparaat is defect en ik bel voor een reparatie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
zij geven aan dat er een reparatie afd is vanuit Panasonic en Panasonic geeft aan dat dit weer een probleem is van Mediamarkt omdat het om een produkt gaat binnen de garantie.
Het valt binnen de garantie termijn van 2 jaar..
Het is simpel lijkt me nakijken of geld terug of vervangend apparaat voor hetzelfde geld.

Mij is verteld dat ik gebeld wordt zodra er een oplossing is vanuit het Hoofdkantoor.
Ik bel na een paar dagen terug en zeg dat ze zoveel filialen hebben en dat er nu echt een oplossing moet komen..want dit kan zo niet wederom krijg ik hetzelfde antwoord van er wordt gewacht op en reactie vanuit het Hoofdkantoor..

Is er iemand met dezelfde ervaring?Hoe te handelen?Ik wil echt de media erbij halen want zo worden wij Consumenten benadeeld om een product die het behoort te doen.

Kan Kassa bemoeien MMS Online NL
0900-6334262758

wel de gelden willen ontvangen maar niet de Lasten!

784 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 15, 2013 om 23:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u de redactie van Kassa wilt bereiken moet u links onderaan op contact metKassa klikken.

mastag
door mastag - Apr 16, 2013 om 00:03
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

Tja het lijkt bijna een onweerlegbaar feit.
Online kopen voor een lage prijs is NUL service.
Media Markt Online moet dit voor u oplossen want Panasonic staat hier ver buiten.
Wellicht is het exacte type tv nooit door Panasonic in Nederland verkocht en houden ze zich slim buiten beeld.

Mastag

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 16, 2013 om 13:18
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Lijkt mij vrij helder wat te doen..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

pe
perry_61 - Jan 30, 2023 om 12:15
Geldzaken & recht

Te veel betaalde rente

Wij hebben een doorlopend crediet die wij al betalen vanaf 2003 lopend bij credivance ( onderdeel van de ABN )
Nu kregen we eerst te horen dat voor eind 2022 alles geregeld zou worden, dat werd opgeschoven naar het eerst kwartaal van 2023 en nu hebben ze op de website van defam het weer veranderd naar 2023 wat een heel breed begrip is.
Als je opbelt kan niemand je een goed antwoord geven ... Lees meer

K
K H Starke - Jan 29, 2023 om 03:52
Elektronica & tv

Retourzenden apparaten Ziggo

 Ik heb mijn contract bij Ziggo beeindigd en moet de apparaten die ik van hun heb retour zenden.   Ik krijg de nodige verpakking toegestuurd. Maar voor de mediabox xl hebben ze geen verpakking gestuurd. Ik heb de klantenservice gebeld. Ze vertelden me dat ik zelf de mediabox naar de milieustraat moet brengen.
Mijn vraag is, is dit correct? ... Lees meer

LisanneVB
LisanneVB - Jan 30, 2023 om 22:57
Huishouden & energie

Energielabel

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Wij wonen gehuurd (vrije sector). En er is vorig jaar Oktober een meting geweest. Er is B uitgekomen. Waar wij het oneens mee zijn. Er loopt water over de vensterbanken en de kozijnen zijn aan het schimmelen. De voordeur is nog enkel glas en de rubbertjes van de kozijnen zijn kapot. Het tocht flink ook. Nu weet ik dat ik bij mijn eigen huurbaas moet zijn. Ma ... Lees meer