Laksheid Mediamarkt online medewerkers
Beste heer/mevrouw,
net 10mnd geleden een Plasma tv (Panasonic TX-p42x50e)gekocht bij mediamarktonline. het apparaat is defect en ik bel voor een reparatie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
zij geven aan dat er een reparatie afd is vanuit Panasonic en Panasonic geeft aan dat dit weer een probleem is van Mediamarkt omdat het om een produkt gaat binnen de garantie.
Het valt binnen de garantie termijn van 2 jaar..
Het is simpel lijkt me nakijken of geld terug of vervangend apparaat voor hetzelfde geld.
Mij is verteld dat ik gebeld wordt zodra er een oplossing is vanuit het Hoofdkantoor.
Ik bel na een paar dagen terug en zeg dat ze zoveel filialen hebben en dat er nu echt een oplossing moet komen..want dit kan zo niet wederom krijg ik hetzelfde antwoord van er wordt gewacht op en reactie vanuit het Hoofdkantoor..
Is er iemand met dezelfde ervaring?Hoe te handelen?Ik wil echt de media erbij halen want zo worden wij Consumenten benadeeld om een product die het behoort te doen.
Kan Kassa bemoeien MMS Online NL
0900-6334262758
wel de gelden willen ontvangen maar niet de Lasten!
Tja het lijkt bijna een onweerlegbaar feit.
Online kopen voor een lage prijs is NUL service.
Media Markt Online moet dit voor u oplossen want Panasonic staat hier ver buiten.
Wellicht is het exacte type tv nooit door Panasonic in Nederland verkocht en houden ze zich slim buiten beeld.
Mastag
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer