br
door brendavi 19 mrt. 2014 om 13:29
Auto & vervoer

Mijn ervaring met ikwilvanmijnautoaf

Ik voel me opgelicht. Ik wilde mijn auto verkopen maar wilde dit niet Marktplaats doen. Na wat googelen kwam ik al snel bij 'ik wil van mijn auto af' terecht.

Mijn gegevens daar ingevuld en ik kreeg al snel een bod van 4500 euro. Niet veel maar goed, dan ook geen gedoe met verkopen. Ik ging dus akkoord.



We hadden een tijd afgesproken wanneer die meneer de auto zou komen halen. Na uren te hebben zitten wachten kwam hij uiteindelijk opdagen. Zonder excuus of enige woorden vroeg hij direct om de sleutel van de auto.

Hij startte de motor en ging alles onder de motorkap voelen en bekijken. Ik kreeg er meteen een onderbuikgevoel van. De man kwam heel intimiderend op mij over en wilde dat ik 500,- euro van de prijs afhaalde.

De auto was niet in orde en er zou van alles aan mankeren, terwijl ik nog nooit problemen heb gehad en altijd onderhoud laat uitvoeren.

Voor 4000,- nam hij hem mee. Ik had echter duidelijk met ikwilvanmijnautoaf afgesproken dat hij voor 4500 weg ging en dat vond ik eigenlijk al te weinig.



De auto heb ik dus niet meegegeven voor 4000,- euro omdat dit niet was afgesproken. Kort daarna kreeg ik een anuleringsfactuur en moest ikwilvanmijnautoaf 675,- euro gaan betalen.

Na contact hierover te hebben gehad met deze partij meldde ze mij dat dit in de kleine lettertjes stond en dat ik een boete moest betalen als ik mijn auto niet zou verkopen.

Ook konden ze in dit geval misschien de kosten op de koper proberen te verhalen maar als hij daar achter zou komen zou hij wellicht een 2de bezoek kunnen langsbrengen.

Dit werd op een zeer onaardige toon gezegd waarbij ik me lichtelijk bedrijgd voel. De koper die hier toen langs kwam maakte geen vriendelijke indruk op mij.

Daarnaast ben ik een gescheiden moeder met 2 kleine kinderen en heb zeker geen zin in huisbezoekjes van mensen die verhaal willen komen halen daarom maar besloten de 675,- euro te betalen.



Ik voelde mij echt flink belazerd.

Elke dag moet ik er aan denken. Daarom maar besloten om het van mij af te schrijven en wellicht medesclahtoffers te vinden.

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt met ikwilvanmijnautoaf?

9580 50 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door tot15karakters - 20 mrt. 2014 om 13:37
2184 Antwoorden / 14 Vragen
0

Als je eerlijke opgave hebt gedaan en niet wegens niet genoemde gebreken of krassen die niet op de foto stond hoef je dit bedrag niet te betalen.

Niet U maar de koper heeft geweigerd.
Betaal niets en laat ze eventueel maar een rechtszaak van maken.
Alleen als ze €4500,- boden en U weigerde mogen ze dit bedrag claimen.

door tijger1 - 20 mrt. 2014 om 14:04
38747 Antwoorden / 21 Vragen
0

@tot15

De Ts heeft al betaald. Helaas.

door zoekster - 20 mrt. 2014 om 15:44
10921 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ikwilvanmijnautoaf heeft gereageerd op het Radarforum, het ziet er nu toch nog zonnig uit voor Brenda.

In dat geval heeft de koper de mogelijkheid een tegenvoorstel te doen. Mocht u er dan samen niet uitkomen dan kan men zonder enige kosten en zonder verdere verplichtingen de verkoop laten vervallen. In dat geval zullen er ook nooit kosten in rekening gebracht worden. Het versturen van een factuur moet dan ook op een misverstand berusten.

bron

Zo zie je maar weer, een beetje rammelen op het internet heeft zo zijn voordelen.

door tijger1 - 20 mrt. 2014 om 16:08
38747 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat zou dan mooi uitpakken. Maar Ts nooit meer zaken doen met dit bedrijf.

door otto65 - 16 apr. 2014 om 16:07
24 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dat bedrijf is echt niet te vertrouwen. Mijn zus had ook een auto verkocht via hun en een prijs afgesproken. Toen er zo'n louche autohandelaar met zwarte handen aan kwam zetten wilde hij de auto ook niet voor de afgesproken prijs meenemen. Hij ging een proefrit maken en er mankeerde van alles aan. Ook een hoop gedonder geweest. Uiteindelijk had ze de auto wel voor een stuk minder weg gedaan maar voelde zich wel flink belazerd. Geen zaken doen met deze toko. Internet staat vol met negatieve berichten van deze lui.

door hutch - 16 apr. 2014 om 16:57
4290 Antwoorden / 29 Vragen
0

Jammer dat er nog steeds personen zijn, die hier intrappen.

Nooit (!) zaken doen met deze lui. U wordt, per definitie, altijd belazerd door dat volk.

door forever-nl - 16 apr. 2014 om 19:00
400 Antwoorden / 11 Vragen
0

Het gaat vrijwel altijd als volgt:
1) Klant zoekt met Google op "product/dienst/etc.".
2a) Klant heeft geluk en komt met een betrouwbaar bedrijf in aanraking.
* Indien 2a is gekozen dient klant bij de volgende overeenkomst weer bij 1 te beginnen.
2b) Klant heeft pech en komt met een onbetrouwbaar bedrijf in aanraking.
3) Klant zoekt hulp en/of wil zijn of haar verhaal kwijt op consumenten website.
* Hierna zal klant nog enkele keren bij de tweede vraag voor 2b kiezen.

Alternatieve optie is even via Google nagaan of er klachten zijn over het bedrijf en tevens altijd ervaringen met het geboden product onderzoeken. Geluk kun je afdwingen (net als pech)....

door otto65 - 28 apr. 2014 om 17:45
24 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik vind het wel opmerkelijk dat Trustpilot een andere score laat zien.
Beoordeling: 8,9/10 - ?382 recensies
Als je het daar leest zijn mensen alleen maar positief. Hier zit gewoon een luchtje aan.
Ik denk dat zij of zelf die reviews invullen of alleen tevreden klanten vragen om een review.
.

in
door ingridmasselink - 28 jun. 2014 om 13:57
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zit te overwegen mijn auto te verkopen en ben dan ook wat gaan vergelijken om een beeld te krijgen wat ik voor mijn auto zou kunnen krijgen. Ikwilvanmijnautoaf deed mij een bod die ik redelijk vindt, alleen nu heb ik de fout gemaakt door op de link te klikken in de e-mail. Nu zit ik dus aan een verkoopovereenkomst vast. Al contact opgenomen met de dealer, die begrijpt mijn verhaal maar adviseert mij dit op te lossen met ikwilvanmijnautoaf.nl. Je raadt het al, deze willen niet onder deze verkoopovereenkomst uit. Gelijk na dit gesprek kreeg ik al een e-mail met de annuleringskosten van 300 euro, of ik dit wel even wil betalen binnen 14 dagen. Ik vindt dit werkelijk ongelofelijk dat ik zo onklantvriendelijk ben geholpen en er totaal geen begrip voor mijn situatie wordt getoond. Ik ben dan ook niet van plan het hierbij te laten zitten.

se
door service iwvmaa - 4 aug. 2014 om 17:13
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Brendavi,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons te moeten horen dat je je niet prettig voelt over de verkoop van je auto via ikwilvanmijnautoaf.nl. Wanneer je de auto plaats op ikwilvanmijnautoaf.nl is dat geheel kosteloos en vrijblijvend. Wel is het zo dat wanneer je akkoord gaat met het bod dat je krijgt, er een bindende overeenkomst ontstaat. De verkoper wordt op dat moment geacht de auto te leveren en de koper wordt geacht de afgesproken prijs te betalen. Natuurlijk mag de koper wel controleren of de auto die hij koopt voldoet aan de omschrijving die opgegeven is. Komt hij er ter plekke achter dat de daadwerkelijke staat afwijkt van de omschreven staat, dan mag hij 2 dingen doen. Hij kan (gemotiveerd) afzien van de koop, of hij mag de verkoper een tegenvoorstel doen om de auto voor een lagere prijs in te kopen. Als hij een gewijzigd bod doet is het aan de verkoper om daar wel of niet mee akkoord te gaan. Ga je daar als koper niet mee akkoord dan wordt de koop geannuleerd en zitten hier geen kosten aan! Indien er in dit geval wel kosten zijn berekend verzoek ik je om je gegevens te mailen naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl zodat we kunnen bespreken hoe we dat kunnen herstellen.
Wij zijn iedere dag va n 8 uur 's morgens tot 22 uur 's avonds bereikbaar. Als er een discussie ontstaat tijdens de overdracht kun je dus ook altijd even ruggespraak met ons houden.
We horen graag van je!

Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl




fl
door flowering - 5 aug. 2014 om 12:32
8 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb wel goed ervaringen met "ik wil van mijn auto af".

Ik heb al 3 x met ze te maken gehad.

De eerste keer kreeg ik een veel te laag bod naar mijn zijn en ben ik niet met ze in
zee gegaan. De bieding die ik kreeg stemde overigens overeen met een bod van de ANWB. Dus op zichzelf "normale" handelsprijzen. Dat was prima. Gelukkig heb ik hem later zelf via Marktplaats beter kunnen verkopen.

De tweede keer kreeg ik snel een goed bod. De verkoopovereenkomst werd telefonisch afgesloten en opgenomen op een bandje. Hierin werd duidelijk afgesproken wat de prijs is, wat de staat van de auto is, dat de auto binnen 21 dagen overgedragen moet worden en als je niet levert dat je 10% van de prijs als boete betaalt of minimaal 350 euro.
Duidelijk toch?

Toen ik liet merken dat het voor mij een probleem was om op dat moment de auto weg te brengen, werd afgesproken dat de koper de auto bij mij zou komen ophalen. Dat is ook netjes volgens afspraak gebeurd. Geen gezeur over prijs, betaling of wat dan ook.

Kort daarna heb ik weer een auto via hen aangeboden. De handelaren in hun bestand hadden dit keer minder belangstelling, maar omdat ik er vanaf wilde en juist een goede ervaring had opgedaan ben ik toch op het lage bod ingegaan omdat ik de auto niet langer wilde hebben. Dat was gewoon mijn eigen keuze.

Na weer dezelfde duidelijke telefonische procedure te hebben gevolgd moest ik de auto nu wel zelf afleveren. Het garagebedrijf heeft de auto in ontvangst genomen, mij betaald en me naar het station gebracht.

Geen problemen dus.





door tijger1 - 5 aug. 2014 om 13:20
38747 Antwoorden / 21 Vragen
0

@flowering




Bent u zelf handelaar geworden dan?

door tijger1 - 5 aug. 2014 om 13:25
38747 Antwoorden / 21 Vragen
0

Of hoogt u bij de veegploeg ;-)

fl
door flowering - 5 aug. 2014 om 16:14
8 Antwoorden / 2 Vragen
0

@tijger1

De 1e keer was 4 jaar geleden.
De 2e keer 2 maanden geleden, toen ik een grotere auto nodig had en mijn kleinere Fiat Punto via hen heb verkocht.
de 3e keer was afgelopen weekend toen ik de grotere auto die ik dus bij auto wijngaards had gekocht, kwijt wilde.

Ik ben dus niet van de veegploeg, maar had er een nodig...

Maar goed, dat is een ander onderwerp. Ik ben gewoon tot 3x toe accuraat door ze behandeld.
Als ik klachten heb, meld ik ze. Als ik geen klachten heb, ook.

door curly - 6 aug. 2014 om 00:39
162 Antwoorden / 18 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op donderdag 20 mrt 2014, 09:56][quote=brendavi schreef op donderdag 20 mrt 2014, 08:48]Dit is dus een vooropgezet plan van ikwilvanmijnautoaf.nl?
Op deze manier mensen geld afhandig maken?
Naar mijn mening wel. Er komt een professionele koper die dan altijd wel een minpuntje aan je auto vindt. Vervolgens gaat hij ver onder de prijs zitten. Of de koper zit op een plek mijlenver van je huis, terwijl ze weten dat je niet meer met de auto de weg op kunt, omdat hij nog niet rijvaardig is.
En als je niet akkoord gaat komen ze met die annuleringsvoorwaarden aanzetten.

se
door service iwvmaa - 6 aug. 2014 om 09:17
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Flowering
Bedankt voor het delen van je ervaringen. Fijn om te horen dat de verkopen die je via onze site hebt gedaan goed zijn verlopen!

@Curly
Wanneer een dealer constateert dat een auto afwijkt van de opgegeven omschrijving en hij kosten moet maken om hem wel in die staat terug te brengen, dan is het logisch dat hij hier rekening mee houdt in het bedrag dat hij er voor wil betalen. Op dat moment is het aan de verkoper of hij mee gaat in dat lagere bedrag of niet. Doet hij dat niet dan is er van annuleringskosten geen sprake en vervalt de overeenkomst.
Als je vooraf aangeeft dat je auto niet rijdbaar is dan zijn er bij ons een groot aantal dealers aangesloten die zonder meerprijs de auto bij je op willen halen.

Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl

door hutch - 8 aug. 2014 om 10:00
4290 Antwoorden / 29 Vragen
0

Om aan te geven hoe onbetrouwbaar 'ikwilvanmijnautoaf.nl' (van Dealerdirect) is:

Op 6 augustus j.l. stond op de site van hun nog (uitgebreid) aangegeven (bij de Algemene Vooraarden) dat zij lid waren van www.thuiswinkel.org.

De letterlijke tekst op 6 augustus j.l. was:
"Dat onze klanten tevreden zijn en veilig online zaken kunnen doen, is erg belangrijk voor ons. Om dit te ondersteunen zijn wij lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, ook wel Thuiswinkel.org genoemd. Door dit lidmaatschap ben jij ervan verzekerd dat ikwilvanmijnautoaf.nl zich houdt aan de gedragsregels en uiteraard aan de Nederlandse wetgeving. Het waarborg garandeert dat onze website jou een veilige omgeving biedt en waarvan de algemene voorwaarden overeenkomen met de algemene voorwaarden van de Consumentenbond. Dit conform de voorwaarden van thuiswinkel.org"

Omdat zij niet op de ledenlijst stonden van Thuiswinkel.org, heb ik Thuiswinkel.org hiervan op de hoogte gesteld. Onder druk van Thuiswinkel.org hebben zij alle tekst, m.b.t. Thuiswinkel.org, moeten verwijderen.

Nog een voorbeeld hoe dat dit clubje werkt, zie: Recht in de Regio

Daarbij kan ik mij niet geheel aan de indruk onttrekken, dat men de autohandelaar wel erg goed kent en ook nog partij kiest voor die autohandelaar.

Uiteindelijk heeft ikwilvanmijnautoaf.nl bakzeil moeten halen, dus ongelijk gekregen.

Dus: laat u door hen nooit overbluffen. Beter nog om nooit zaken met hen te doen.
U krijgt veelal te maken met louche autohandelaren.

se
door service iwvmaa - 8 aug. 2014 om 11:52
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Hutch,

Bedankt voor je reactie en goed dat je de ontwikkelingen rondom onze organisatie zo goed volgt. Dat houdt ons scherp.

Voor wat betreft de Thuiswinkel.org zitten we nu in de afrondende fase van het certificeringsproces, zodat we heel binnenkort het Thuiswinkel.org keurmerk kunnen gaan voeren. De nieuwe versie van onze website was iets te voorbarig al live gezet door ons technische team. Eerlijk en veilig online zaken doen is heel belangrijk voor ons. Ook onze organisatie is hard gegroeid, en ook wij hebben onze processen moeten verbeteren zodat we naar een 100% klanttevredenheid kunnen toewerken, dat is ook de reden dat we ons bij dit keurmerk aansluiten.

Voor wat betreft de uitzending waar je naar verwijst; dit is een mooi voorbeeld van hoe wij ons best doen om een transactie door te laten gaan. We knokken ervoor om elke transactie tot een goed einde te brengen zodat de consument zijn auto voor de maximale opbrengst weet te verkopen. In dit geval was er een BMW 5-serie aangemeld waarvan de vorige eigenaar niet had gemeld dat de auto bij een zwaar ongeval betrokken was geweest en slecht was hersteld. Dit kwam aan het licht tijdens de overdracht van het voertuig. Ook in zo’n geval proberen we het maximale voor de consument uit te halen, en in dit geval hebben we inderdaad de consument niet kunnen helpen.

Inmiddels is de samenwerking met deze specifieke dealer beëindigt. We hebben strenge richtlijnen voor wat betreft de autodealers waar we mee samenwerken. Als we maar enigszins het idee hebben dat een consument niet redelijk of eerlijk is behandeld dan zullen we direct de samenwerking beëindigen. Hiervoor vragen wij bijvoorbeeld na elke transactie aan de consument hoe deze onze dienstverlening en de service van de dealer heeft ervaren. Dit helpt ons om de kwaliteit van onze dienstverlening doorlopend te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl

door curly - 8 aug. 2014 om 11:56
162 Antwoorden / 18 Vragen
0

Het komt er op neer dat ikwilvanmijnautoaf inkoopt voor een vaste veiling prijs, en vervolgens derden (autohandelaren) laat heronderhandelen om een lagere prijs naar beneden te bieden. Een trikkkie handelssysteem !

fl
door flowering - 8 aug. 2014 om 13:02
8 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik weet het niet zeker @curly, maar ik heb toch niet de indruk dat "ikwilvanmijnautoaf." zelf auto's inkoopt. Mijn ervaring is dat de garage / handelaar die de auto koopt zelf de financiële transactie met de klant afhandelt. Uiteraard zal "ikwilvanmijnautoaf" daar een percentage aan bemiddelingskosten voor vangen. Want waar moeten ze anders hun geld aan verdienen. Het voordeel van de garage / handelaar lijkt me te zijn dat ze zelf niet hoeven te speuren naar de inkoop van auto's, maar die worden hen op een presenteerblaadje aangeboden.

Doordat ik een paar keer zaken met ze heb gedaan heb ik de indruk dat het als volgt werkt:
- Je biedt een auto aan en korte tijd later nemen ze telefonisch contact met je op om door te nemen (en te controleren) wat je hebt opgegeven.
- Zij gaan een aantal van hun contacten in jouw omgeving bellen en de auto aanbieden.
- Als dit niets oplevert dan wordt de auto in een soort veiling gegooid en wordt het hoogste bod naar jou toe gemaild.
- Jij beslist of je het een goed bod vind en er op in wilt gaan, of je nog een onderhandelingspoging wilt doen, of dat je er niet eens op reageert omdat je een belachelijk lage prijs krijgt aangeboden. (Dit laatste is ook mijn ervaring, maar ja, er was blijkbaar geen belangstelling voor...)

Naar aanleiding van deze discussie en mijn slechte ervaring met een andere handelaar heb ik er nog eens over nagedacht en bedacht me dat ik waarschijnlijk het voordeel heb dat ik in het oosten van het land woon en de garages / handelaren aan wie mijn auto wordt aangeboden (tot nog toe ver genoeg ten oosten van Apeldoorn....) misschien nog iets meer betrouwbaar zijn en fatsoen in hun donder hebben dan wanneer je met garages / autohandelaren uit Apeldoorn, Brabant of uit een stad te maken krijgt waar ze minder afhankelijk zijn van hun goede naam.


fl
door flowering - 10 aug. 2014 om 20:21
8 Antwoorden / 2 Vragen
0

Sorry Tijger1.

door van leyden - 10 aug. 2014 om 20:35
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Weet je wat het is?
Teveel kaf maakt ook het goede koren onbruikbaar.

Oftewel> 1 goeie recensie kan nooit goedmaken, wat het louche bedrijf onder tientallen namen heeft uitgevreten.
Ben goed op de hoogte, lees het forum van tros radar, heb de uitzending van rechter Visser gezien en de reacties hier. Het barst van de klachten.
De conclusie is simpel, het is een waardeloos bedrijf, het is geeneens een bedrijf, het is gelegaliseerde oplichting, het "bedrijf" is enkel een dekmantel voor hun stinkzaakjes.


se
door service iwvmaa - 11 aug. 2014 om 13:05
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt heer/mevrouw van Leyden,

Bedankt voor de kritische reactie. Zonder wrijving geen glans, zullen we maar zeggen. Ik kan uit uw reactie niet opmaken of u zelf al eens ervaring met ons heeft opgedaan. Ik wil u dan ook uitnodigen zelf uw auto eens aan te melden om te kijken op welke wijze wij u helpen bij de verkoop van uw auto.

In 2013 hebben we bij meer dan 30.000 auto’s succesvol bemiddeld bij de verkoop. Positieve ervaringen worden helaas minder gedeeld dan negatieve. Ik kan u garanderen dat in absolute aantallen het aantal klachten verwaarloosbaar is. Dagelijks bekijken wij de rapportcijfers welke consumenten geven aan de dealers waar ze na onze bemiddeling zaken mee hebben gedaan. Ook vragen we hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Op deze wijze neemt de kwaliteit van ons netwerk en onze manier van handelen dagelijks toe.

Dit is ook de reden dat we u graag uitnodigen uw auto eens aan te melden. Onze dienstverlening is kosteloos voor u als verkopende partij. Deze kosten worden betaald door de kopende partij, maar pas als alles voor alle partijen goed is afgelopen. Mocht een transactie niet naar alle tevredenheid worden afgewikkeld, dan krijgen wij ook niet betaald voor onze moeite. Reken maar dat wij als organisatie daardoor 100% betrokken zijn bij een goede afloop. We weten zeker dat u uw conclusie zult herzien. We dagen u uit!

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice

jb
door jbree - 31 jan. 2015 om 09:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas heb ik niet eerste op internet gezocht en ben ik in zee gegaan met ikwilvanmijnautoaf.nl.

Zij zijn oplichters: Ze bieden je een hoge prijs aan voor je auto, verplicht je het aan hun “dealers” te verkopen, anders krijg je een boete. En dan hun dealers vinden altijd gebreken aan je auto waardoor zij minder voor willen betalen.
Ga je niet akkoord met het verminderd bedrag . . . is er een boete wegens schending van het koopcontract.
Je bent dan al te laat, heb geen keus of uitweg. Of je auto verkopen voor minder dan afgesproken of een boete betalen.

jb
door jbree - 2 feb. 2015 om 13:38
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na aanleiding van mijn bericht in deze forum, doet IWVMAA zijn best om mij tegemoet te komen.

Ik denk niet ze IWVMAA mensen met opzet laten misleiden door een te hoog bod uit te brengen (die ter plekke naar beneden vaalt) maar ze doen ook weinig om dit sort misverstanden te voorkomen.

door tijger1 - 2 feb. 2015 om 13:43
38747 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=jbree schreef op maandag 2 feb 2015, 13:38]Na aanleiding van mijn bericht in deze forum, doet IWVMAA zijn best om mij tegemoet te komen.

Ik denk niet ze IWVMAA mensen met opzet laten misleiden door een te hoog bod uit te brengen (die ter plekke naar beneden vaalt) maar ze doen ook weinig om dit sort misverstanden te voorkomen.



Denk dat maar niet, maar omdat u nu op dit forum staat "komen ze u tegemoet".

Ze hebben al zo'n slechte naam en terecht.

door hutch - 2 feb. 2015 om 14:52
4290 Antwoorden / 29 Vragen
0

Ik neem aan dat velen al die hypocriete reclame van hen gezien heeft.
Wat een toneelstuk, zeg! Telkens als ik die reclame zie, schiet ik weer in de lach!

Zij verschuilen zich achter allerlei redenen...... maar zij weten donders goed met wat voor een soort minvolk (die autohandelaren) zij zaken doen.

Als zij echt van goede wil waren, zouden zij met elke autohandelaar die de zaak belazerd, geen zaken meer doen. Ik vermoed dat er bijna geen handelaar meer over blijft..... en dus zij ook steeds minder 'zaken' kunnen doen.

Waarom leren mensen niet, om eerst (!) eens te gaan googelen. Dat scheelt niet alleen een hoop ergernis, maar vooral ook heel veel geld.

"30.000 auto’s succesvol bemiddeld"
Inderdaad 'succesvol' voor dat clubje. Als je niet met zo'n louche autohandelaar in zee wilt gaan, omdat deze de zaak belazerd, ben je veel geld kwijt.
Dan krijgt 'succesvol' toch wel een heel andere betekenis......

door van leyden - 2 feb. 2015 om 15:11
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Ikwilvanmijnautoaf en de triljard andere fopnamen die ze gebruiken, leeft van de zogenaamde boetes.
De "handelaren" gaan altijd vrijuit en de particulier is de klos.
Logisch, zij hebben de louche handelaren nodig om zelf inkomsten te genereren. de grootse criminelen worden dus gekoesterd, dat levert de meeste "boetes" op.

Want zoals gezegd, er is altijd wel een smoes te verzinnen om lager te bieden dan afgesproken.
Schandalig, maar je doet er niks aan, behalve waarschuwen.

Btw, ik laat me niet uitdagen door crimineeltjes.
Het enige wat ik doe is aantonen hoe ze te werk gaan.



door van leyden - 2 feb. 2015 om 15:17
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

O ja.
Ze hebben natuurlijk niet voor niets zoveel fopnamen.
Als er een particulier gewaarschuwd wordt voor 1 naam, dan hebben ze nog genoeg troeven over om het met een andere naam te proberen.
Want wie weet nou dat ze een triljard trucjes (namen) hebben om consumenten op te lichten?

Ik niet in ieder geval.



door van leyden - 2 feb. 2015 om 15:51
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Toch komisch hoe dit "bedrijf" zich in allerlei bochten wringt om hun oplichterspraktijken goed te praten, terwijl het regent van de klachten.

Alleen al op tros radar staan er tientallen pagina s vol met klachten.
Altijd nog het topje van de ijsberg, vermenigvuldig dat met factor 5 en je krijgt een indicatie van het aantal slachtoffers.

Ze denken en hopen echt dat elke sukkel er eentje is, eentje die (nog) van niks weet en ze hebben nog gelijk ook.

Gewoon je valse riedeltjes vol blijven houden.
Zaken zijn zaken.

se
door service iwvmaa - 2 feb. 2015 om 16:16
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste JBree,

Dank voor je bericht hier. Gelukkig was ik al met je in gesprek voor je hier een bericht plaatste en ik ben blij dat we een en ander goed hebben opgelost. Graag wil ik benadrukken dat er nooit kosten zijn wanneer de dealer een gewijzigd bod doet omdat de omschrijving van de auto niet correct is. Je hoeft hier zeker niet akkoord mee te gaan.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice




Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

se
door service iwvmaa - 2 feb. 2015 om 16:32
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

@tijger1 @Hutch

Wederom bedankt voor jullie bijdragen op dit forum.
De klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang. Juist daarom zijn wij ook zeker kritisch naar de dealers waar we mee werken. Regelmatig nemen we afscheid van dealers omdat ze niet voldoen aan onze kwaliteitseisen. We hebben 8000 dealers waar we mee samenwerken en moeten natuurlijk wel eerst ondervinden dat er problemen zijn.
Graag zou ik met jullie in gesprek gaan om jullie mening te horen over onze dienstverlening. Wellicht dat ik dan ook antwoorden kan geven op vragen die bij jullie leven. Wij zijn bezig een consumentenpanel te installeren om onze dienstverlening te optimaliseren. Ik zou jullie daar graag voor uitnodigen. Ik zou het op prijs stellen wanneer je contact met me opneemt op 053-7600027. Natuurlijk wil ik ook contact met jullie opnemen als je me jouw gegevens mailt naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

se
door service iwvmaa - 2 feb. 2015 om 17:09
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

@van leyden

Bedankt voor je bericht.
We zijn erg trots op onze naam en gelukkig weten vele tevreden klanten ons al sinds 2006 op deze naam te vinden. Natuurlijk hebben wij, zoals iedere onderneming die zaken doet op internet, ook andere landingspagina's.
In het verleden hebben we wel eens een fout gemaakt en we zullen ook in de toekomst nog wel eens een fout gaan maken. We proberen echter wel onze fouten zo snel mogelijk goed op te lossen. Dat lukt ook in de regel ook altijd. Wanneer wij bemiddelen in de verkoop van een voertuig zetten we de afspraken, zoals te doen gebruikelijk, in een overeenkomst. Dit geeft zekerheid naar beide kanten van de overeenkomst. Het spreekt voor zich dat in deze overeenkomst ook de voorwaarden staan wanneer je je niet houdt aan deze afspraken. Je moet het echter wel heel bont maken wanneer er bij het niet nakomen van de afspraken kosten uit voort vloeien. Dit gebeurd gelukkig ook weinig.
Ik zou graag persoonlijk met je in gesprek gaan want ik ben erg benieuwd naar hoe jij ziet dat we onze diensten kunnen verbeteren. Ik ben bereikbaar op 053-7600027. Wanneer je je gegevens mailt naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl, neem ik contact met jou op.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

14
door 14peter - 2 feb. 2015 om 23:26
565 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=service iwvmaa schreef op maandag 2 feb 2015, 16:16]Beste JBree,

Dank voor je bericht hier. Gelukkig was ik al met je in gesprek voor je hier een bericht plaatste en ik ben blij dat we een en ander goed hebben opgelost. Graag wil ik benadrukken dat er nooit kosten zijn wanneer de dealer een gewijzigd bod doet omdat de omschrijving van de auto niet correct is. Je hoeft hier zeker niet akkoord mee te gaan.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice




Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

Dus meneer Tinnemans uit dit fragment van Recht in de Regio is een uitzondering, net als al die mensen die je op tal van fora soortgelijke verhalen doen...

da
door danika - 14 mrt. 2015 om 16:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een vergelijkbare situatie hier. Onze Polo verkocht via ikwilvanmijnautoaf.
Uiteindelijk zijn we op dezelfde manier belandt bij een louche autodealer. Er was van alles mee aan de hand (later tegen gesproken door een andere dealer) en ook hier werd ons verteld dat we een boete zouden krijgen. Het lullige was... zijn tegenbod was 0. Een vrijwaringsbewijs konden we krijgen. Snelle rekensom €300 boete - €150 sloop = €150 in de min. Dus dan maar daar laten die auto.
Ikwilvanmijnautoaf gebeld. Krijg je eerst een secreet aan de telefoon dat je nog als stront behandelt ook. Vervolgens nemen ze contact op met de garage die natuurlijk ontkent en ikwilvanmijnautoaf gelooft de garage. Krijg je een grote bek na.

Uiteindelijk van ikwilvanmijnautoaf de belofte van €100 euro gekregen, om ons tevreden te houden. Aangezien dat het enige aanbod is, maar aangenomen, maar tevreden zijn we zeker niet!
We konden minimaal €150 op de sloop krijgen, werden opgelicht en kregen later zelfs nog te horen dat de problemen met de auto bullshit waren. Ondertussen houden we de auto in de gaten want de kans is heel groot dat hij gewoon doorverkocht wordt.

En ja... €100 is veel te weinig. Overigens ook nog niet binnen. Ben benieuwd.

door hutch - 14 mrt. 2015 om 17:24
4290 Antwoorden / 29 Vragen
0

[quote=danika schreef op zaterdag 14 mrt 2015, 16:10]....Dus dan maar daar laten die auto. Ikwilvanmijnautoaf gebeld. Krijg je eerst een secreet aan de telefoon dat je nog als stront behandelt ook. Vervolgens nemen ze contact op met de garage die natuurlijk ontkent en ikwilvanmijnautoaf gelooft de garage. Krijg je een grote bek na.
Uiteindelijk van ikwilvanmijnautoaf de belofte van €100 euro gekregen, om ons tevreden te houden. Aangezien dat het enige aanbod is, maar aangenomen, maar tevreden zijn we zeker niet! We konden minimaal €150 op de sloop krijgen, werden opgelicht en kregen later zelfs nog te horen dat de problemen met de auto bullshit waren. Ondertussen houden we de auto in de gaten want de kans is heel groot dat hij gewoon doorverkocht wordt. En ja... €100 is veel te weinig. Overigens ook nog niet binnen. Ben benieuwd.
Nou Danika, ik ben heel benieuwd wat Jeroen van dat clubje nu weer voor een verkooppraatje afsteekt....... als hij tenminste reageert.

se
door service iwvmaa - 14 mrt. 2015 om 19:37
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Danika,

Dank je voor je bericht.
Het spijt me om je verhaal hier te moeten lezen. Deze week heb ik telefonisch al contact met je gehad en ik was er van overtuigd dat ik de misverstanden naar tevredenheid voor je heb kunnen oplossen. Dit gaf je zelf ook aan. Je auto lekte veel stroperige olie en op basis daarvan heeft de dealer met je overlegd dat hij je alleen een vrijwaring wilde geven omdat de wagen voor hem geen handelswaarde heeft. Helaas had je geen contact met ons opgenomen op dat moment, zodat we nog wat hadden kunnen doen. Echter hebben we een dag later toch weten te realiseren, nadat je wel contact had opgenomen, dat je nog € 100,- voor de auto krijgt. Natuurlijk had je bij de dealer er ook voor kunnen kiezen niet akkoord te gaan met zijn bod. Kosten waren dan zeker niet aan de orde geweest.
Het spijt me te horen dat je nu toch een slecht gevoel over de geboden oplossing. Ik hoor graag van je of we verder nog wat voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

se
door service iwvmaa - 14 mrt. 2015 om 19:48
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Hutch,

Goed te zien dat je de berichten over ons blijft volgen. Dat houdt ons ook scherp!
Zoals je van me gewend bent reageer ik snel als ik iets zie wat over ons wordt geschreven. Ik doe dat omdat we met ons hele team oprecht ons best doen om onze klanten een goed gevoel te geven bij IWVMAA. Natuurlijk hebben wij in het verleden fouten gemaakt en zullen we in de toekomst ook fouten maken. We streven er echter wel naar om te leren van deze fouten en te zorgen dat we ze in de toekomst niet weer maken.Daarnaast lukt het nagenoeg altijd om ze goed op te lossen. De laatste jaren weten we daarom in 99% van de gevallen naar volle tevredenheid te bemiddelen in de verkoop van gebruikte voertuigen van vele duizenden particulieren.

Reeds meerdere malen heb ik jou, en ook andere gebruikers, uitgenodigd om met mij in gesprek te gaan over jouw ideeën hoe we onze service zouden kunnen verbeteren. Tot op heden heb ik nog niets van je vernomen, maar ik wil je bij deze nogmaals uitnodigen om met mij in gesprek te gaan. Ik hoop van je te horen!

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

door van leyden - 14 mrt. 2015 om 21:49
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Waarom wilt dat "bedrijf" zijn stinkzaakjes nou zo nodig met de forumleden gaan bespreken?
Alsof ze zich ook maar iets zullen aantrekken van andermans mening.

Het verdienmodel is duidelijk. het flutbedrijf bestaat uit louche handelaars, ze spelen zelf het tussenpersoontje, maar het is twee handen op 1 buik. Werkwijze is een hoog bod, wat altijd lager zal uitpakken. De chantage is de dreiging dat je weer met je ouwe karretje onverrichterzake naar huis kan rijden.

Gewoon nooit zaken doen met die gasten.
Klaar.

14
door 14peter - 15 mrt. 2015 om 12:06
565 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=service iwvmaa schreef op zaterdag 14 mrt 2015, 19:48]Beste Hutch,

Goed te zien dat je de berichten over ons blijft volgen. Dat houdt ons ook scherp!
Zoals je van me gewend bent reageer ik snel als ik iets zie wat over ons wordt geschreven. Ik doe dat omdat we met ons hele team oprecht ons best doen om onze klanten een goed gevoel te geven bij IWVMAA. Natuurlijk hebben wij in het verleden fouten gemaakt en zullen we in de toekomst ook fouten maken. We streven er echter wel naar om te leren van deze fouten en te zorgen dat we ze in de toekomst niet weer maken.Daarnaast lukt het nagenoeg altijd om ze goed op te lossen. De laatste jaren weten we daarom in 99% van de gevallen naar volle tevredenheid te bemiddelen in de verkoop van gebruikte voertuigen van vele duizenden particulieren.

Reeds meerdere malen heb ik jou, en ook andere gebruikers, uitgenodigd om met mij in gesprek te gaan over jouw ideeën hoe we onze service zouden kunnen verbeteren. Tot op heden heb ik nog niets van je vernomen, maar ik wil je bij deze nogmaals uitnodigen om met mij in gesprek te gaan. Ik hoop van je te horen!

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

Nou Jeroen, dat reageren doe je volgens mij behoorlijk selectief. En daarnaast blijft het jammer dat de fouten uit het verleden zich voortdurend blijven herhalen. In tegenstelling tot banken e.d. bieden jullie wat dat betreft wel garantie voor de toekomst, maar of de mensen daar blij van moeten worden...

da
door danika - 15 mrt. 2015 om 13:24
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=service iwvmaa schreef op zaterdag 14 mrt 2015, 19:37]Beste Danika,

Dank je voor je bericht.
Het spijt me om je verhaal hier te moeten lezen. Deze week heb ik telefonisch al contact met je gehad en ik was er van overtuigd dat ik de misverstanden naar tevredenheid voor je heb kunnen oplossen. Dit gaf je zelf ook aan. Je auto lekte veel stroperige olie en op basis daarvan heeft de dealer met je overlegd dat hij je alleen een vrijwaring wilde geven omdat de wagen voor hem geen handelswaarde heeft. Helaas had je geen contact met ons opgenomen op dat moment, zodat we nog wat hadden kunnen doen. Echter hebben we een dag later toch weten te realiseren, nadat je wel contact had opgenomen, dat je nog € 100,- voor de auto krijgt. Natuurlijk had je bij de dealer er ook voor kunnen kiezen niet akkoord te gaan met zijn bod. Kosten waren dan zeker niet aan de orde geweest.
Het spijt me te horen dat je nu toch een slecht gevoel over de geboden oplossing. Ik hoor graag van je of we verder nog wat voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice


Het hele probleem met de olie was volgens een andere garage gewoon een trucje. Hiermee halen garage's de prijs omlaag.
Het was overigens niet een dag later. Bijna een week later, na zelf een stuk of vijf keer gebeld te hebben. Dat ik het bod van de dealer had kunnen afwijzen was ons niet duidelijk. Hij gaf aan dat er dan een boete zou komen. Misschien een idee om dat stukje toch beter te communiceren als dat vaker gebeurd?

Ik heb de €100 geaccepteerd omdat dat altijd nog beter is dan niets. Maat tevredene ben ik niet echt.
We hadden bij de sloop minstens €150 gekregen en het leuke is dat de garage nu een gratis auto heeft die ze naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer gaan verkopen.

En is er overigens als duidelijk wanneer het geld deze kant op komt? Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen en blijf ik mij toch afvragen of het nog wel gaat komen

door tijger1 - 15 mrt. 2015 om 13:44
38747 Antwoorden / 21 Vragen
0

@daniaka

Beter vermelden? U begrijpt het niet goed. Dat is het hele verdienmodel van due boeven. Geen hond krijgt voor zijn auto wat er geboden is. Iedereen moet een eind weg dn wordt dan onder druk gezet met verhaaltjes om met het lagere bod akkoord te gaan. En veel mensen doen dat.

door van leyden - 15 mrt. 2015 om 15:24
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Het "bedrijf" is zogenaamd nog trots ook.

Trots waarop dan?
Dat ze je proberen een boete aan te smeren, als je je auto niet voor een (veel) lager bod wilt verkopen?
Dat is wat ik regelmatig lees>> gokken op de onwetendheid van hun klantjes. Ze gaan je heus niet vertellen wat je rechten zijn, ze kijken wel uit, daarom halen ze ook niet je auto op, negen van de tien mensen zullen dan bij een belachelijk laag bod zeggen>> laat maar staan dan....

Natuurlijk zal Jeroentje (als er al een Jeroentje bestaat) wel blijven drammen dat dat niet de bedoeling is, maar ze gaan er gewoon mee door. Genoeg klantjes die nog van niks weten en in hun smerige trucjes trappen,

Goed, zal even meedenken hoe het beter kan met iwvmaa>> ga maar snel failliet.

door tot15karakters - 19 mrt. 2015 om 11:18
2184 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wees eerlijk!

Ja, ik heb alle berichten gelezen en als ervaringsdeskundige kan ik zeggen;

Deze website doet wat ze beloven, ik kreeg zeer snel een bod, helaas te laag maar je mag weigeren...
Daarom moest ik bijna 2 weken wachten op hogere bieding en alles bij deze website is goed verlopen...

Echter, de 2e partij is een handelaar die bij hun voertuigen vind.
Deze handelaren zitten dubieuze tussen en als ze lager bieden, dan moet je gewoon bellen of accepteren dat je iets vergeten bent in opgave vooraf maar in mijn geval...

Ik kreeg een keurig bedrijf uit Zwolle die alles controleerde en de geboden prijs uitbetaalde.

Maar ook de handelaren, ze controleren de auto met de info die ze eerder kregen en als de auto minder is mogen ze het oorspronkelijke bod verlagen!
Dus is het werkelijk een defect wat je niet vooraf noemde of fraude...
En bellen is voldoende want zij bemiddelen dan.

Ik ben dus tevreden over Ik Wil Van Mijn Auto Af en over een van de vele handelaren die ik kreeg.
Die laatste groep veroorzaken vaak problemen dus maak onderscheid tussen de website en enkele handelaren en die het te bont maken worden eruit gegooid.
Dus bel bij problemen zoals ook op hun site staat met voorwaarden....!

Een tevreden klant, zowel de website als handelaar waren goed maar ik had voor eventuele problemen wel vooraf gekeken en hun nummer voor hulp reeds opgeslagen!

door jpm - 20 mrt. 2015 om 13:11
787 Antwoorden / 27 Vragen
0

Ik zoek me een ongeluk naar de site 'ikwilnietvanmijnautoaf'', maar kan deze niet vinden. Daar ben ik toch erg blij om, want je zal maar meemaken dat ze je komen bedreigen omdat je niet van je auto afwilt.

door tijger1 - 20 mrt. 2015 om 13:44
38747 Antwoorden / 21 Vragen
0

@jom

Beter zoeken dan maar.

Klik hier

se
door service iwvmaa - 23 mrt. 2015 om 11:01
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste tot15karakters,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring!

Gelukkig is de grote meerderheid van de ruim 25.000 verkopers per jaar heel tevreden met onze service. En gaat er wat mis zijn we altijd bereikbaar om te helpen, zoals jij ook aangeeft. Fijn te horen dat dat in jouw geval de overdracht ook soepel is verlopen en dat je de moeite hebt genomen dat hier te vertellen.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

mo
door molinda - 28 jun. 2015 om 21:55
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=service iwvmaa schreef op maandag 4 aug 2014, 17:13]Beste Brendavi,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons te moeten horen dat je je niet prettig voelt over de verkoop van je auto via ikwilvanmijnautoaf.nl. Wanneer je de auto plaats op ikwilvanmijnautoaf.nl is dat geheel kosteloos en vrijblijvend. Wel is het zo dat wanneer je akkoord gaat met het bod dat je krijgt, er een bindende overeenkomst ontstaat. De verkoper wordt op dat moment geacht de auto te leveren en de koper wordt geacht de afgesproken prijs te betalen. Natuurlijk mag de koper wel controleren of de auto die hij koopt voldoet aan de omschrijving die opgegeven is. Komt hij er ter plekke achter dat de daadwerkelijke staat afwijkt van de omschreven staat, dan mag hij 2 dingen doen. Hij kan (gemotiveerd) afzien van de koop, of hij mag de verkoper een tegenvoorstel doen om de auto voor een lagere prijs in te kopen. Als hij een gewijzigd bod doet is het aan de verkoper om daar wel of niet mee akkoord te gaan. Ga je daar als koper niet mee akkoord dan wordt de koop geannuleerd en zitten hier geen kosten aan! Indien er in dit geval wel kosten zijn berekend verzoek ik je om je gegevens te mailen naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl zodat we kunnen bespreken hoe we dat kunnen herstellen.
Wij zijn iedere dag va n 8 uur 's morgens tot 22 uur 's avonds bereikbaar. Als er een discussie ontstaat tijdens de overdracht kun je dus ook altijd even ruggespraak met ons houden.
We horen graag van je!

Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl




mo
door molinda - 28 jun. 2015 om 22:02
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=service iwvmaa schreef op maandag 4 aug 2014, 17:13]Beste Brendavi,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons te moeten horen dat je je niet prettig voelt over de verkoop van je auto via ikwilvanmijnautoaf.nl. Wanneer je de auto plaats op ikwilvanmijnautoaf.nl is dat geheel kosteloos en vrijblijvend. Wel is het zo dat wanneer je akkoord gaat met het bod dat je krijgt, er een bindende overeenkomst ontstaat. De verkoper wordt op dat moment geacht de auto te leveren en de koper wordt geacht de afgesproken prijs te betalen. Natuurlijk mag de koper wel controleren of de auto die hij koopt voldoet aan de omschrijving die opgegeven is. Komt hij er ter plekke achter dat de daadwerkelijke staat afwijkt van de omschreven staat, dan mag hij 2 dingen doen. Hij kan (gemotiveerd) afzien van de koop, of hij mag de verkoper een tegenvoorstel doen om de auto voor een lagere prijs in te kopen. Als hij een gewijzigd bod doet is het aan de verkoper om daar wel of niet mee akkoord te gaan. Ga je daar als koper niet mee akkoord dan wordt de koop geannuleerd en zitten hier geen kosten aan! Indien er in dit geval wel kosten zijn berekend verzoek ik je om je gegevens te mailen naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl zodat we kunnen bespreken hoe we dat kunnen herstellen.
Wij zijn iedere dag va n 8 uur 's morgens tot 22 uur 's avonds bereikbaar. Als er een discussie ontstaat tijdens de overdracht kun je dus ook altijd even ruggespraak met ons houden.
We horen graag van je!

Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl




[Kosten is zeer breed omschreven in deze!! dus als je omschrijving niet klopt, zoals hier word verteld, zitten er absoluut geen kosten aan verbonden, ook geen annuleringskosten van 15 %, als je het bod afwijst. Want dat schrijft u hier!!! Denk toch dat ik er een advocaat achter ga zetten... Geloof er helemaal niks van.

se
door service iwvmaa - 27 aug. 2015 om 10:11
30 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste ka199,

Bedankt voor je bericht.
Ik neem aan dat je bevindingen gaan over de handelswijze van een dealer die bij je is geweest?
Als je dit zo hebt beleefd is dat zeker niet goed en keuren we dat ten strengste af.
Helaas kan ik uit je bericht niet opmaken om welke transactie het gaat, zou je daarom je gegevens willen mailen naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl? Je mag mij ook bellen op 053-7600027.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gi
GiancarloDelft - 17 sep. 2019 om 14:30
Geldzaken & recht
Renovatie badkamer woningbouw

Renovatie badkamer woningbouw

Beste,

Afgelopen maandag 16 september is Vestia begonnen met het renoveren van onze badkamer. Een aantal wandtegels waren losgekomen en na dit aangegeven te hebben is er na controle geconstateerd dat er 3m2 tegels opnieuw  gezet moesten  worden. De planning hiervoor loopt van maandag 16 september t/m vrijdag 20 september. Tussen 8:00 en 15:00. Dit betekent dat er iemand aanwezig moet ... Lees meer

MH
MHDekker - 17 sep. 2019 om 14:16
Garantie & verzekeringen

Tele2: Nokia 7 Plus telefoon defect binnen garantie.

Mijn Nokia 7 Plus die ik bij mijn abonnement bij Tele2 kreeg, ging na 13 maanden kapot (2 jaar garantie). Ik moest 'm naar DrMobile sturen. 20-8-19 aangemeld voor reparatie. 4-9-2019 kreeg ik deze mail: "Je toestel Nokia 7 plus kan helaas niet worden gerepareerd. Dit betekent dat wij het toestel niet retour zullen versturen. De fabrikant is op zoek naar een passende oplossing voor jou. Zij zull ... Lees meer

Ka
Karel2019 - 17 sep. 2019 om 21:13
Computers & telefonie

Bel centrale contract

Ik heb per 1 Oktober een bedrijf je over genomen  ik heb hier ook een vaste lijn Bij die door geschakeld moeten worden naar mijn 06 nummer de oude eigenaar Heeft een contract bij bel centrale en betaald hier 77 euro per maand ik wilde dit op zeggen en naar goedkoopere maatschapij Wordt mij verteld contract loopt nog 1 juli  2023 uw bent verplicht dit over te nemen door bel centrale 
Nu is ... Lees meer