empee
door empee Apr 28, 2022 om 17:12
Auto & vervoer

Nederlandse handleiding Nissan X-Trail

Ik ben op zoek naar een Nederlandse handleiding voor mijn auto. Het is een Nissan X-Trail uit 2017.
Ik heb wel advertenties gevonden waarin de handleiding wordt genoemd, maar dat is dan weer in het Duits.
Omdat ik weet, dat dit forum uitstekende google-deskundigen heeft, wil ik vragen of iemand van jullie weet, waar ik zo´n handleiding kan bestellen.
Groetjes allemaal.

3382 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 28, 2022 om 18:43
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Naast de al gegeven reactie ook deze waar u alle'jaargangen' vindt dus ook 2017 https://handleidingkwijt.com/autos-motoren/autos/nissan-autos/

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Apr 28, 2022 om 20:08
1749 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Empee,

Ik raad u aan om ook eens te informeren bij een Nissan dealer of de importeur.

1paul
door 1paul - Apr 29, 2022 om 14:33
3101 Antwoorden / 0 Vragen

weer eens iets nieuws, iemand die kassaforum gebruikt als zoekmachine!!!!

:) :) :)

ro
door ronny530 - Apr 29, 2022 om 17:04
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Ik heb ook even gezocht maar niet te vinden. Misschien kunt u bij een Nissan dealer de handleiding bestellen en aankopen maar eigenlijk hoort de handleiding inclusief onderhoudsboekje bij aanschaf van de X-Trail aanwezig te zijn.

empee
door empee - May 1, 2022 om 20:13
177 Antwoorden / 138 Vragen

Bedankt allen. Importeur neemt komende week contact op.
Groetjes

da
door davelittle May 2, 2022 om 11:48
Antwoorden / Vragen

I appreciate the information and advice you have shared.
MyPepsiCo.com