NS: weer eens erg dom bezig!
Wat is de NS toch weer gruwelijk dom bezig, zoals zo vaak eigenlijk. De NS heeft dit jaar weer eens een actie georganiseerd in goedkope treinkaartjes, die te verkrijgen zijn bij AH. Voor 16 euro kan men heel de dag reizen met de trein door heel Nederland. Heel mooi, als er helaas maar weer niet van die stommiteiten in zaten. De geldigheid van die goedkope treinkaartjes eindigt op 11 november, maar de verkoopdatum van die kaartjes stopt al half augustus. Wát een slechte overeenstemming met elkaar; wát een slechte klantenservice en wat een slechte communicatie en organisatie! Wát een blunder. Ik wilde graag op 13 september met de trein naar de 50Plus Beurs gaan, maar nu kost mij een treinkaartje maar liefst ruim 36 euro. Dit kan ik niet betalen van mijn kleine pensioentje, dus dit uitstapje kan ik wel vergeten, dank zij de NS. Leve de NS. Mart Bakx.
Sorry hoor maar omdar u er net naast grijpt, maar een actie blijft een actie u had hem dus al lang kunnen hebben.
[quote=valerius-2 schreef op woensdag 29 aug 2012, 12:37]Sorry hoor maar omdar u er net naast grijpt, maar een actie blijft een actie u had hem dus al lang kunnen hebben.
Klopt, maar daar gaat het helemaal niet over! Half augustus stopt de verkoop van de goedkope treinkaartjes, maar de geldigheid daarvan gaat door tot 11 november. Wat absurd! Waarom kan de verkoop daarvan ook niet doorgaan tot 11 november?? Dat is toch gewoon logisch?! Hier is gewoon weer niet over nagedacht! Toen ik hierover contact opnam met de NS, gaven ze toe dat zij hierin een fout hadden gemaakt. Als zij een klein beetje redelijk zouden zijn naar hun klanten toe, zouden zij mij alsnog een goedkoop kaartje kunnen verstrekken voor 13 september. Maar ja, wat kun je nou van de NS verwachten?
Weer iemand die heeft misgegrepen aan een koopje..., guttegut! ik heb het met u te doen. En natuurlijk ligt het weereens aan NS...
Veel suc6 hoor!!
Normaal zijn deze acties idd tot een bepaalde datum en kan je er mee reizen tot een andere datum, u had gewoon een kaartje moeten kopen, en vaak kan je dan of zonder datum, of een bepaalde datum er op zetten in u geval dus een datum in september, u had gewoon dus voor half augustus het kaartje moeten kopen.
Ik koop ook vaak zon kaartje met actie en ga weken later er mee op reis
Dus doordat u de actievoorwaarde van een actie niet goed heeft gelezen is het bedrijf een slecht bedrijf?
Vervolgens gaat u op het internet roeptoeteren wat een slecht bedrijf het is en dat door dit bedrijf u een uitstapje 'door de neus geboord wordt'.
Volgens mij kunnen ze 'klanten' als u missen als kiespijn.
Ehm, dat is vrij gebruikelijk hoor... Soortgelijke acties bij de Hema, Kruidvat en Blokker (en welke winkel niet al meer) zijn ook maar beperkt in de aanbieding, maar als je het kaartje vervolgens gekocht hebt kun je er langere tijd gebruik van maken. Ik zou dit juist service noemen, want als je alleen gebruik van het kaartje kunt maken terwijl ze verkocht worden, dan zou je er dus niet meer in september, oktober en november gebruik van kunnen maken (want dan worden ze immers niet meer verkocht). Blaas dus eens niet zo hoog van de toren...
Wat een gedoe, dan koop je het kaartje toch eerder? Er zijn ook vliegmaatschappijen die een actie hebben waar je bv tot 31 augustus kunt boeken en van 10 september tot 10 december kunt vliegen. Het staat er toch duidelijk?
Wat een enorme aanstellerij zeg. Bepaalde acties hebben een einddatum en daar moet je dan maar mee leven. Als de geldigheid gelijk met de kaartverkoop zou stoppen was het weer niet goed geweest.
Jammer dat bedrijven door dit soort mensen een slechte naam krijgen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer