retep_1
door retep_1 Oct 26, 2003 om 19:35
Auto & vervoer

Onderhouds kosten

Wat kost een grote beurt aan een Skoda Fabia 1.4 MPI, en wat doen ze zoal nakijken. Ben benieuwd!

1055 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kunt u het beste maar een bezoekje aan de Skoda garage brengen. Skoda is als 1 van de beste garages getest dus die moeten u zeker een vrijblijvende toelichting kunnen geven!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site van www.kwikservice.nl onder het kopje van uw vragen kunt u zien wat u mag verwachten van een grote beurt. gr david

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is heel eenvoudig.
Kijk in het service-boekje, want daarin staat wat er standaard bij een grote beurd wordt nagekeken of vervangen. Eventueel kun je dan gelijk, soms tegen een kleine meerprijs, zo'n kontroleformulier vragen, waarop staat aangevinkt wat er gedaan is. Wat betreft de kosten zal jouw Skoda garage alleen een prijsopgave kunnen geven voor de grote beurd omschreven in het boekje. Hiervoor bestaan vaste tarieven en werktijden. Meerwerk a.g.v. bv een gekonstateerd gebrek, zoals versleten remblokken en/of schijven, moeten zij mits jij hierom vraagt, telefonisch melden. Ook hiervoor kunnen zij jou een bedrag noemen.
Op dat bedrag mag jij afdingen, want vergeet niet dat de garage het meest verdient op de gebruikte onderdelen. En daarop mag je dus korting afdingen. Succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

kosten kun je opvragen bij skoda dealer of importeur en wat ze doen staat in je onderhouds boekje

ve
door verwijderd - Sep 5, 2004 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

BIJ KWIKFIT KOST EEN GROTE BEURT VOOR UW SKODA 179,00 EURO

VOOR VOLSYNTHETISCHE OLIE EN GRATIS APK

159,00 EURO VOOR HALF SYNTHETISCHE OLIE EN GRATIS APK

KIJK VOOR EXACTE PRIJZEN OP WWW.KWIKFIT.NL