Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 14:27
Auto & vervoer

Ongeval

Er was een kennis bij mij op bezoek
Ik wilde haar naar huis brengen
Bij mij op eigen terein
Ik wilde auto een stukje naar achteren rijden
Dat ze makelijker kunnen in stappen
 start ik auto en zet ik hem
In achteruit vervolgens Gaan mijn parkeer sensoren piepen Ik heb dus niet gereden de kennis staat achter mijn auto vervolgens schrikt ze zo dat ik achter uit wilde rijden
Dat ze valt achter over nu heeft ze haar arm gebroken en willen ze alle schade om mij verhalen haar dochter zet mij heel erg onder druk dat ik fout ben ik dat we samen maar tegen verzekering dat ik haar heb aan gereden maar dat is absoluut niet geval ik heb hier 2 familie leden die hier bij stonden getuigen van waren
Want dochter zegt anders duurt het te lang voor dat verzekering uitkeert en wordt het en juridische strijd
Mijn vraag is wat kan ik nu beste doen
Naar onze mening hebben wij niks fout gedaan en is het een nootlotig ongeval moet ik dit wel of niet melden bij verzekering of wachten tot zij met de claim komen het kan ook bluff van hun kant zijn ik hoop graag wat van julie te horen

12940 28 Rapporteer

me
door mein33 - Apr 3, 2021 om 14:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heeft uw auto parkeersensoren die buiten de auto hoorbaar zijn ?

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 22:29
3 Antwoorden / 3 Vragen

ik heb vanavond geprobeerd en vriend stond buiten auto
En parkeer sensoren zijn buiten auto tehoren

mi
door miennaamishaaz - Apr 3, 2021 om 14:46
725 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik het goed begrijp

1 een kennis is bij u op bezoek
2 u bood aan om haar naar huis te brengen
3 u stapt in de auto en wil deze wat achteruit zetten zodat zij gemakkelijker in kan stappen
4 ineens staat diezelfde kennis achter de auto.
5 U heeft nog niet achteruit gereden, en de sensoren gaan af
6 uw kennis schrikt en valt achterover
7 ze willen dat u gaat betalen
8 ze willen het niet via de verzekering doen. of dat u uw schuld bekent zodat het volgens hun sneller gaat.
9 u heeft 2 getuigen die het verhaal van de kennis en de dochter tegenspreken
10 u weet niet wat u moet doen
Even een paar vragen:
1 heeft 1 van de buren of uzelf Camera's die zicht hebben op de plek van het ongeval
2 heeft u mischien een simple situatie tekening {ik kan er niet goed uithalen hoe de auto stond, of er muren of andere auto's in de buurt waren}
3 heeft u voor en achter een Dashcam?
4 is er al een schade-formulier ingevuld?
5 heeft u kennis u gezegd dat haar arm is gebroken of is het echt gebroken en zit ze in het gips {voor de verzekering zit er namelijk een verschil in Claimen dat het is gebroken en daadwerkelijk gebroken}
6 hebben alle getuigen al een getuigenis verklaring opgelegd
7 tijdens het achteruit rijden had u uw kennis dit verteld dat u de auto wat naar achteren zette? {dit is een zeer belangrijk punt voor de zaak, want als het blijkt dat u uw kennis heeft gewaarschuwd dat u dit deed, is het een ander verhaal dan dat u het ineens achteruit zet zonder iets te zeggen}
Wat ik u nu aanraad is AL het contact via mail of SMS te doen
Indien er whatsapp wordt gebruikt maak screenshots van alle berichten {op whatsapp kan je namelijk berichten verwijderen}
Indien u/of uw kennis belt Neem alle gesprekken op.

mi
door miennaamishaaz Apr 3, 2021 om 14:49
725 Antwoorden / 1 Vragen

@JOHANVERBEEK

Kan je mischien ook alle andere vragen beantwoorden.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 14:54
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ik stond bij mij op eigen terein in parkeervak geparkeerd maar is best smal
Dus ik zeg tegen haar ik rij auto naar achter en dan kan je makelijker in stappen
Ik heb helaas geen camera of dashcam
2 familie leden waren hier getuigen van
Ik heb mijn auto verzekering nog niet in geschakeld om dat wij van mening zijn dat het niet onze fout is
Er is een ambulance bij geweest en die heeft haar maar ziekenhuis gebracht en daar bleek haar arm gebroken te zijn haar dochter zet ons onder druk die er niet bij was dat we samen moeten op lossen en die zegt we moeten tegen verzekering zeggen dat je haar hebt aan gereden wat absoluut niet geval is ik heb 2 getuigen  ja ze wil dat wij zeggen dat we haar hebben aan gereden om dat het anders een hele juridische strijden en ze wil dat het snel wordt op gelost dat we er samen uit komen

mi
door miennaamishaaz Apr 3, 2021 om 16:19
725 Antwoorden / 1 Vragen

@JOHANVERBEEK

{ik ben geen advocaat, of rechter, neem dus voor de zekerheid op met het Juridisch loket}
https://www.juridischloket.nl/

Maar op basis van alles wat je hebt gezegd raad ik het volgende aan

1 laat alle getuigen een ondertekend getuigen schrift maken, waarop duidelijk de exacte situatie is beschreven {wacht hier niet mee, omdat hoe langer geleden het is hoe slechter mensen het kunnen herrinneren}
2 vul het Europees schadeformulier in op basis van uw scenario beschrijving
3 Indien de andere partij het formulier niet wil ondertekenen: {stuur het dan op met de melding dat de andere partij het niet eens is met het formulier, samen met het getuigenschrift van uw familie} naar de verzekering
https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/verkeersongeval/schadevergoeding/europees-schadeformulier/
4 Zoals al eerder gezegd:

Wat ik u nu aanraad is AL het contact via mail of SMS te doen
Indien er whatsapp wordt gebruikt maak screenshots van alle berichten {op whatsapp kan je namelijk berichten verwijderen}
Indien u/of uw kennis belt Neem alle gesprekken op.
5.1 Indien de Dochter of de kennis niet tot reden vatbaar is en u blijft bedreigen met dat u uw schuld moet bekennen. Neem alles op wat ze zeggen, zelfs al komen ze aan uw deur schreeuwen.
5.2 Laat het oplossen door uw verzekering, als het tot een rechtzaak moet komen is dat jammer maar helaas de enigste oplossing.
De reden dat je alle gesprekken moet opnemen is omdat ze het anders "out of context" kunnen nemen en uw antwoord op een andere vraag tegen u proberen te gebruiken, door u uzelf in twijfel te laten trekken.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 22:30
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor bericht ik zal getuigen alles op papier laten zetten

Johanverbeek
door Johanverbeek - Apr 3, 2021 om 14:46
3 Antwoorden / 3 Vragen

Nee ik wilde achter uit rijden
Ik had moter gestart en zet auto
In achteruit en toen ging parkeer sensoren
Piepen dus heb niet gereden
Maar zij schrok om dat ze dacht
Dat ik achter uit wilde rijden
Dat stap naar achter deed achter over viel

panter22
door panter22 - Apr 3, 2021 om 15:16
6599 Antwoorden / Vragen

Wat voor schade wil je dan wel niet verhalen?
Het eigen risico van €385? Of heeft ze extra eigen risico genomen? Of nog meer schade.
Je hebt haar niet aangereden maar het kan zijn dat je wel aansprakelijk bent omdat zij dacht dat je haar zou overrijden en op tijd  weggesprongen is.
Samen tegen de verzekering zeggen dat je haar aangereden hebt, daar kun je beter niet aan beginnen. Je fraudeert dan.
Heb je je verzekering al om advies gevraagd?

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 15:28
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ze stapte van schrik naar achter en daar door viel ze achter over ik heb niet gereden  Ze heeft daar door haar arm gebroken Ze zijn eigenlijk nu uit op letsel schade
Maar naar onze mening hebben wij niks fout gedaan ik heb niet gereden om dat parkeer sensoren gingen piepen
En ik heb tegen haar gezegd dat ik auto
Een stukje wilde verzetten naar mijn mening is Ze zelf fout om dat ze achter auto bleef staan en ik ben zeker niet van plan om te gaan leigen tegen verzekering ik vertel hoe het gegaan is en heb 2 getuigen haar dochter wilt dit niet om dat het dan een.jurisdich gevecht wordt en het te lang gaat duren en ze wil een snelle afhandeling

panter22
door panter22 Apr 3, 2021 om 15:43
6599 Antwoorden / Vragen

Letselschade moet ik dan denken aan een vergoeding voor hulp in de huishouding, omdat ze niet meer kan schoonmaken, bed opmaken etc, maaltijden omdat ze niet kan koken, taxivervoer omdat ze niet kan fietsen etc.taxivervoer van en naar het ziekenhuis. Ben je lid van de ANWB? Dan kun je je vraag daar stellen.https://www.anwb.nl/experts/overzicht/onderwerp/juridisch

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 15:52
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt maar wat is nu handig die dochter zet ons onder druk  om dat ze uit zijn op geld
Eerst wat kennis vroeg toen het gebeurde julie zijn wel goed verzekerd hoop ik
En zij willen dat we verhaal maken dat wij
Haar hebben aan gereden wat niet geval is

want ze wil geen juridische gevecht
wel of niet zelf
Onze auto verzekering in schakelen en Onze eigen verhaal doen plus verhaal van getuigen
Of af wachten dat ze met de claim naar ons komen

panter22
door panter22 Apr 3, 2021 om 16:01
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk eens in de algemene voorwaarden van de verzekering. Binnen welke tijd moet je een voorval melden.
Als je wacht op de claim van de moeder, dan ben je misschien te laat.
Ik zou het melden bij de verzekering. En laat de getuigen even op papier zetten wat er gebeurd is.
Het ligt nu nog vers in het geheugen. En het komt altijd goed van pas.
Laat je niet onder druk zetten,.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 22:31
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zal algemeende voorwaarden checken
Ik ga mij niet onder druk laten zetten

ma
door malty - Apr 3, 2021 om 15:27
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan me voorstellen als uw achteruitlamp gaat branden de kennis denkt dat u achteruit gaat rijden.
Maar u had tegen de kennis gezegd dat u achteruit zou rijden, hebben de getuigen dat gehoord?
En waarom gaat ze achter uw auto staan als u tegen haar zegt dat u een stukje achteruit gaat rijden?
Uit wat de dochter zegt zou je al op kunnen maken dat u de kennis niet geraakt hebt.
Het lijkt me dat de kennis het door moet geven aan haar zorgverzekering, die zal beslissen of ze u aansprakelijk stellen.
U zou ook uw autoverzekeraar om advies kunnen vragen.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 15:39
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt ik heb gezegd ik rij auto achter uit kun je wat makkelijk in stappen
Getuigen heb dit ook gehoord
En die zeggen ook het is haar eigen
Schuld en het is heel dom als om achter een auto blijven staan die achter uit wil rijden
Ik heb niet achter uit gereden door parkeer sensoren
Door de val en ambulance personeel heeft haar veel pijn stilling geven is ze ook stukje kwijt dus maak ze er een heel ander verhaal van  nu wil dochter dat we precies zelfde verhaal maken dat ik haar heb aan gereden want het moet snel worden af gehandeld want ze willen geen juridische strijd als we ons verhaal vertellen hoe het echt gebeurd plus 2 getuigen  dan wordt het een juridische strijd en dat wil ze niet

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2021 om 15:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik u was, zou ik helemaal niets doen en al helemaal niet voor hen gaan liegen tegen de verzekering, want dat kan u duur te staan komen.

Als zij u aansprakelijk stellen, stuurt u dat door aan uw verzekering met uw verhaal erbij en de verklaringen van de getuigen. Dan zoekt de verzekeraar het wel verder uit.

Zij proberen er een slaatje uit te slaan, ga daar niet in mee.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 16:21
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor uw reactie Klopt dat vond ik ook dat ze er op uit zijn
Ik ben ook absoluut niet van plan om te gaan liegen tegen verzekering dat wil die dochter wel maar daar werk ik niet aan mee
Ik vertel alleen verhaal wat er echt gebeurd is

tijger1
door tijger1 Apr 3, 2021 om 16:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hoeft ook helemaal geen schadeformulier in te vullen, want u hebt geen schade veroorzaakt. U kunt het gedoe wel even melden bij uw verzekeraar, dan is die toestand daar bekend.

Maar het relaas van de getuigen nu vast op papier, is verstandig.

Ga ook niet in op gesprekken, als u al contact hebt met die kennis, houd het schriftelijk.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 22:27
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor reactie ik zal getuigen alles op papier laten uw denk dat beste is om wel even contact op te nemen met verzekering om
Alles te vertellen hoe het gegaan is

mahadma
door mahadma - Apr 3, 2021 om 16:03
11538 Antwoorden / 51 Vragen

De "dochter" is op geld uit, ik kan het niet anders zien.

U heeft gezegd dat u de auto achteruit zou verplaatsen, dus start en piep geluiden van de sensoren kan je verwachten.
U heeft NIET gereden, alleen in reverse/achteruit geschakeld.

Mevrouw is gewoon gevallen (door schrik=eigenschuld) en heeft een gebroken arm opgelopen, triest, maar dat is niet uw schuld.

Als de "dochter" er een zaak van wil maken heeft ze het niet gemakkelijk.Uw autoverzekering heeft hierbij  niets van doen, er is geen enkel fysiek contact geweest tussen mevrouw en de auto. Zij is zelf geschrokken(?) en gevallen (pech). Als zij langs een geparkeerde auto op straat had gelopen waarvan de eigenaar met de afstandsbediening de auto van slot afzet en dus ook een piep had gegeven.

Ik zou de "dochter" niet meer reageren en zeggen dat ik noch de autoverzekering aansprakelijk zijn.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 16:19
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor uw uit gebreide
Reactie ik vond ook al zo raar
Dat ze mij zo onder druk wilde zetten nu snap ik het ik zal niet meer reageren op haar als ze belt of appt

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Apr 3, 2021 om 16:30
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik parkeer in Amsterdam ook tussen  2 dikke bomen, past alleen mijn auto tussen, net aan....
Ik kan dan nog in of uitstappen maar voor de rest moet ik hem  eerst op straat zetten.

Als je achteruit inschakelde ziet ze witte lampen en ze kan schrikken.
Maar als je  bang bent  en zomaar achteruit ging  als voetganger kun je vallen.

U heeft niets fout gedaan dus gewoon blijven weigeren.
Ze zijn geschrokken en claimen dan wel eens meer   iets wat eigen schuld is.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 17:04
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt dat dacht ik ook
Dat ik niks fout deed

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Apr 3, 2021 om 17:12
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Pas na  Achteruit inschakelen zie ik mijn Camera en gaan naast Achteruitrij lampen ook de Camera  Leds branden...

Als ze daar van schrikken is hun probleem.
Na het starten  stapje terug doen is eigen risico.

En schrikken zeggen ze dus  niets gereden.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Apr 3, 2021 om 17:16
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Deze Dochter  was er dus niet bij!

Ze heeft niets gezien en  moet zich er niet mee bemoeien.
Er is geen  aanrijding  en dus  is naar verzekeraar gaan nutteloze tijdverspilling.

En welke verzekeraar, soms plaatselijke tussen persoon maar een landelijke is vele KM verder!
Gaat die dochter dit betalen  als ze het afwijzen?

Laat haar  naar de Politie gaan en  die zoeken dit wel uit...  krijgt ze te horen wat U denkt en vele hier eerder schreven.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 17:27
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt ze proberen er gewoon een slaatje uit te slaan  ik wacht gewoon af
En laat mij niet onder druk zetten.

emcede
door emcede - Apr 3, 2021 om 16:59
960 Antwoorden / 4 Vragen

Tegen de verzekering zeggen dat je achteruit tegen haar aan bent gereden is heel dom. Dit is fraude, en kan je duur komen te staan: einde verzekering, 8 jaar registratie etc.

Laat het slachtoffer je aansprakelijk stellen en dien de zaak met je eigen verhaal (naar waarheid!) in bij je verzekering. Die nemen dan wel contact op met de wederpartij.

Laat je vooral niet onder druk zeggen om onwaarheden op papier te zetten en onderteken niets.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 17:03
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt ik ben ook absoluut niet van plan
Om te gaan liegen tegen verzekering
Ik ga me ook niet onder druk laten
Ik zal mijn verhaal bij verzekering melden plus getuigen

panter22
door panter22 - Apr 3, 2021 om 17:43
6599 Antwoorden / Vragen
Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 17:50
3 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor de link

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 3, 2021 om 17:56
2047 Antwoorden / Vragen

Laat het slachtoffer u aansprakelijk stellen en haar claim bij u indienen en sluist u deze claim rechtstreeks door naar uw AVP. De officiële afwijzing is het einde van de discussie tenzij het slachtoffer nog graag een robbertje met uw AVP wil of uw autoverzekering. Zelf moet u hier volkomen tussenuit blijven.

tijger1
door tijger1 Apr 3, 2021 om 19:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

X

tijger1
door tijger1 Apr 3, 2021 om 19:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De AVP heeft hier niets mee van doen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 3, 2021 om 20:06
2047 Antwoorden / Vragen

Nee, en de autoverzekering ook niet. Ongeluk als gevolg van afgaande piepjes????

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 22:24
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dat vind ik ook dat ik niet aansprakelijk ben
Ik heb niet gereden en haar niet geraakt
Want parkeer sensoren gingen af
Zij is geschrokken toen ik achter uit wilde
En toen stapte ze achter uit en viel ze achter over op haar schouder arm
Moet ik dit wel of niet melden bij mijn verzekering

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Apr 3, 2021 om 21:46
1761 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Johan,

Uw kennis heeft "geen poot om op te staan".

Laat zij maar de 1ste gerechtelijke stap nemen.

Laat uw 2 familieleden, die getuige waren hun verhaal alvast op papier zetten.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 22:20
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor mailtje
Ik zal familie alles op papier laten zetten
Ik denk ook dat ze geen kans maken
Moet ik wel of niet het voorval
Bij mijn verzekering melden.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 4, 2021 om 01:59
1761 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Johan,

Ik raad u aan nog niets aan uw verzekering te melden.

Laat uw kennis maar eerst "in uw straatje komen"..... : wacht dus op haar juridische actie.

U heeft neem ik aan, ook een verhaalsrechtsbijstandsverzekering bij uw autoverzekering?

Zo ja, vraag tezijnertijd dan hun hulp.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 10:30
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor mailtje
Ik heb rechtsbijstand verkeer
Dus uw zou mij aan raden
Af tewachten en als ze komen
Rechtsbijstand verzekering in teschakelen
En ik heb 2 getuigen die mijn verhaal ondersteunen dus ik denk ook dat het allemaal bluf is

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 4, 2021 om 12:16
1761 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Johan,

Ja, ik zou wachten op de actie van de tegenpartij.

Natuurlijk is het bluf van uw kennis: zij moest gewoon naar het ziekenhuis en dan is het klaar.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 12:50
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt ze willen nu een slaatje te slaan
Ik vind ook dat mij niks aan te rekenen is
Het blijkt al dat ze verhaal willen verdraaien
En dat wij ons eigen verhaal niet mogen doen anders wordt het een juridische strijd
En dat is niet goed voor haar herstel
Ze willen dat snel af gehandeld is
Als ze bellen nemen we niet op
Dan zal ik app sturen
Stuur de claim maar in via verzekering.
Daar wacht we op

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2021 om 22:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou het voorval wel bij uw autoverzekeraar melden en het verhaal goed uit de doeken doen. Vergeet ook de getuigenverklaringen niet.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 3, 2021 om 22:56
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor bericht ga ik zeker doen
En stuur ook getuigen verklaring mee

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 4, 2021 om 02:09
1761 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Johan,

Als het schadeformulier niet is ingevuld en ondertekend door beide partijen heeft uw kennis geen poot om op te staan.

Maar alvast advies vragen kan natuurlijk geen kwaad.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 10:40
3 Antwoorden / 3 Vragen

Er is geen schade formulieren in gevuld
Om dat ik van mening ben
Dat ik niet fout ben en eigenlijk gewoon
Pure pech is en nu begon dochter over schade vergoeding en ze wil precies zelfde verhaal maken dat ik tegen haar aan reed wat Absoluut niet geval is ik wilde acher uit rijden en toen gingen parkeer sensoren af dus niet gereden en toe schrok ze viel ze achter op haar schouder en ze wil niet dat ik ander verhaal maakt wat erg echt gebeurd is het 2 getuigend an wordt het een juridische strijd en dat is slecht voor kennis herstel ze willen dat heel snel wordt af gehandeld ik wil beste mij verzekering bellen maar dan wel het juiste verhaal ik ben absoluut niet van plan om te gaan liegen tegen verzekering

ro
door ronny530 - Apr 4, 2021 om 08:30
2776 Antwoorden / 41 Vragen

Uw kennis heeft zichzelf in gevaar gebracht omdat zij achter de auto stond terwijl ze kon weten dat u achteruit zou gaan rijden. Dat ze schikt van het gepiep van de parkeersensoren en achterover valt is u niet te verwijten omdat het gepiep gezien kan worden als extra waarschuwing om achter de auto weg te gaan en op veilige afstand te gaan staan. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden waarvoor u niet aansprakelijk gesteld kunt worden. Als de kennis alsmede haar dochter van mening is dat u schuldig bent dan zal die kennis u aansprakelijk moeten stellen met in die aansprakelijkstelling het bewijs dat u schuldig aan de val van die kennis bent. U kunt en melding bij uw verzekeraar doen dat er een voorval is geweest waarvan u betwist schuldig te zijn en wacht de aansprakelijkheidsbrief af. Ga verder niet in contact met die kennis en haar dochter want alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden. M.i. is de dochter de drijvende kracht en wil behalve de medische kosten ook letselschade verhalen en gaat u pushen om een schuldigverklaring te laten tekenen terwijl u dat van de verzekereraar niet mag doen.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 10:16
3 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor reactie klopt ik ben ook van mening
Dat ik niet fout was
Ik heb 2 familie leden die hier getuigen van waren
Zij willen samen formulieren
In vullen en precies zelfde verhaal
Wat niet klopt want ze willen snel geld zien als wij ons echte verhaal doen dan wordt het een juridische strijd en dat willen ze niet want dat is niet goed voor kennis haar herstel zo zegt die dochter ze wil het zo snel mogelijk af gehandeld hebben ik ben echt niet van plan om hier aan mee tewerken
Raad uw mij het wel of niet aan bij mijn verzekering te melden

ro
door ronny530 Apr 4, 2021 om 10:38
2776 Antwoorden / 41 Vragen

Voor alsnog kunt u de verzekeraar wel melden dat er iets is voorgevallen waarvan uw schuld niet bewezen kan worden en u onder druk wordt gezet om toch maar schuld te bekennen. Als de dochter die niet bij het voorval aanwezig is geweest toch namens die kennnis de zaak doorzet is het aan de kennis om te bewijzen dat u schuldig bent en dat bewijs is er gewoonweg niet. Het riekt een beetje naar fraude en u wordt gepushd om er aan mee te doen.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 10:47
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt dat Vinden
Wij ook
ze zijn er gewoon op
Uit toen het gebeurd was
En ze lag op de grond
En ze was aan wachten op ambulance
Zegt zij je bent hopenlijk toch
Wel goed verzekerd
En nu proberen ze ons in druk te zetten
Met valse verklaring te maken naar verzekering dat ben ik echt niet van plan
Om daar aan mee tewerken

ju
door juliomariner - Apr 4, 2021 om 09:32
1323 Antwoorden / 2 Vragen

Alleen al dat de dochter het buiten de verzekering om wil doen "omdat dat sneller gast" geeft al aan dat ze weet dat ze geen poot hebben om op te staan. Zij zijn aan zet. Verzamel al vast de getuigen verklaringrn en eventuele sndere bewijzen sls video's e.d. en wacht voor de rest gewoon af wat ze gaan doen.  Neem geen contact op met de tegenpartij en als ze zelf contact opnemen zeg dan dat het een zaak is tussen hun en uw verzekering.
Aangezien u niet reageerd zult u er waarschijnlijk niets meer van horen.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 10:20
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor bericht
Ik vond ook raar
Ze wil via verzekering
Maar dan allebei zelfde
Verhaal wat niet klopt
Want ze wil niet dat wij onze
Eigen verhaal doen hoe het gegaan is
Ik heb 2 getuigen
 zegt dochter moeten precies zelfde verhaal doen want anders wordt het een juridische strijd en dat is niet goed voor herstel van kennis want wil dat snel wordt af gehandeld

ju
door juliomariner Apr 4, 2021 om 10:48
1323 Antwoorden / 2 Vragen

Niet goed voor herstel hahs. Ze vraagt alleen maar aan u om precies haar verhaal te doen omdat ze als jullie zeggen hoe het werkelijk is gegaan ze geen cent krijgen. Ze probeert de boel gewoon te flessen

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 12:34
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt dat Vinden wij ook
Tegen iedereen die ik het vertel
Die zegt ze proberen de boel te flashen
Want volgens mij wordt gewoon alles door zorg verzekering vergoed
Want ik kon er niks aan doen

me
door mein33 - Apr 4, 2021 om 10:20
5658 Antwoorden / 28 Vragen

mein33
DOOR JOHANVERBEEK 3 APR. 2021 OM 22:24
1 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Ik heb niet gereden en haar niet geraakt
Want parkeer sensoren gingen af
Zij is geschrokken toen ik achter uit wilde
En toen stapte ze achter uit en viel ze achter over op haar schouder arm
Moet ik dit wel of niet melden bij mijn verzekering

@johanverbeek,

U zou, informatief, contact kunnen opnemenen met uw autoverzekeraar, al heb ik het idee dat zij weinig of niets voor u kunnen betekenen aangezien er geen schade is onstaaan vanwege een aanrijding.
Dat Mw. ergens van geschrokken is, maakt u niet gelijk tot dader/pleger/veroorzaker van het ontstane letsel.
Heeft u een rechtsbijstandverzekering, zo ja neem daar dan contact mee op, anders is de weg via het Juridischloket in uw omgeving/Gemeente een mogelijke optie.
Beken geen schuld en/ of doe geen enkele uitspraak in die richting, want dat kan in uw nadeel werken.

Krijg de stellige indruk, al komt het relaas slechts van één kant, dat er geprobeert wordt een slaatje uit de (vervelende) situatie te slaan.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 10:25
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor bericht
Ja ze proberen ons onder druk te zetten
En proberen er een slaatje uit te slaan
Ja ik heb een rechtsbijstand verzekering verkeer ik kan deze even bellen

TheFeenem
door TheFeenem - Apr 4, 2021 om 16:37
9 Antwoorden / 9 Vragen

Als iemand zo hard aangereden is dat diegene valt en daarmee een arm breekt zou er op zijn minst een blauwe plek op de benen moeten zitten.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 4, 2021 om 19:11
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ze heeft  arm gebroken
Door val achter over
Ze heeft geen been letsel
Want ik heb haar niet geraakt
Want ik heb niet achter uit gereden
Mijn parkeer sensoren gingen af toen achter uit wilde daar door niet gereden
Zij schrok dat ik naar achter wilde toen zette ze stap naar achter en viel ze achter over op haar schouder
Dus ik vind dat ik niet aansprakelijk ben
Dat het gewoon Pure pech
kennis vind dat ik wel aansprakelijk ben en ze willen schade vergoeding maar daar ben ik niet mee eens

aurora1
door aurora1 - Apr 5, 2021 om 01:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Die mensen proberen er een slaatje uit te slaan en proberen u te piepelen. Liegen tegen een verzekering moet je nooit doen want dat is fraude. Ik zou dat zeker snel recht zetten. Vraag ook uw rechtsbijstandsverzekering om advies. Doe niets mondeling, alles op papier, per mail, whatsapp etc.

De volgende keer geen taxiservice verlenen maar dat ze maar liever de taxicentrale bellen, wat ze zelf kunnen doen als ze met een auto gereden willen worden.

Gelukkig heeft u 2 getuigen, want met zulke mensen weet je nooit wat dat nog zal brengen.

Zet uw eigen relaas ook op papier.

U heeft nergens schuld aan en met die dochter heeft u niets te maken en zij niets met u. Ik zou die mensen ook doorstrepen in mijn adresboek.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 5, 2021 om 10:49
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor bericht
Ik ben ook echt niet van plan
Om te gaan liegen
Tegen verzekering Maar die dochter wil dat om dat  als ik waarheid vertel dan wordt het een juridische strijd en dat wil ze niet want ze wil snel afhandelen dat is ook beter voor herstel van kennis zegt die dochter
Ze willen gewoon slaatje uit slaan
Ik heb zoiets mij valt niets teverwijtwen
Het was gewoon Pure pech
Ik heb trouwens mijn  verzekering ook nog niet in gelicht om dat wij van mening zijn dat  het geen auto ongeluk is geweest ik heb zoiets laat hun maar met de claim komen waar ze naar onze mening geen recht op hebben

aurora1
door aurora1 Apr 6, 2021 om 00:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zet voor uzelf wel op papier wat er aan de hand is, wat die mensen willen, want anders herinnert u het zich op termijn misschien niet zo precies meer.

Maar hoezo die dochter? Was ze erbij? En het is bovendien niet haar zaak, maar die van de persoon die gevallen is door dom gedrag (wie gaat nu achter een auto staan die gaat manoeuvreren?). Waar bemoeit ze zich mee? Buiten de verzekering om? Dat is iemand die de boel wil flessen en mogelijk de gewoonte heeft om alles buiten wetten en regels om te doen om er voordeel van te hebben. Ik zou die mensen ook niet meer te woord staan. Er is genoeg gezegd. Als ze bellen dan heeft u daar geen tijd voor, u heeft bezoek, bent aan het koken etc. Mailen ze: niet reageren en eventueel afzender blokkeren. Zulke kennissen ben je liever kwijt dan rijk.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 6, 2021 om 08:48
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt is ook super dom om achter een auto
Te staan die gaat achter uit rijden
Dochter was er niet bij
Dochter wil dat wij aansprakelijk zijn
En wil er van maken dat wij tegen haar aan zijn gereden wat absoluut niet het geval is
Dochter zegt als we niet precies zelfde verhaal maken wordt het een juridische strijd en dat willen wij niet want dat is slecht voor kennis haar herstel  we willen dat snel af gehandeld is ik ben echt niet van plan om te gaan liegen tegen verzekering  en ik vind dat ik niet aansprakelijk ben

aurora1
door aurora1 Apr 6, 2021 om 19:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En u bént ook niet aansprakelijk.
Verbreek contact met die mensen, reageer nergens op. En stop maar liever met kennissen naar huis brengen. Als ze per auto naar huis gebracht willen worden dan kunnen ze een taxi bellen. Reageer ook niet op “hoe moet ik thuiskomen?” Die vraag wordt vaak gesteld door mensen die door anderen in de auto overal heengebracht willen worden.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 7, 2021 om 12:17
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt ik vind ook niet dat ik aansprakelijk ben
Als ze bellen neem ik ook niet meer op
Dat kan alleen maar tegen mij gebruikt
Worden ik reageer nog alleen via WhatsApp
Ik ga ook het verhaal vertellen hoe het echt gebeurd is ik heb 2 getuigen ga niet liegen tegen verzekering  ze hebben naar mijn gevoel echt geen poot om testaan
En proberen gewoon deboel te flashen

aurora1
door aurora1 Apr 7, 2021 om 17:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou ze op Whatsapp, uw telefoon en mail etc blokkeren.

Reageer ook niet op Whatsapp.

Zodra u reageert vinden zij dat ze weer beet hebben en druk op u kunnen uitoefenen.
U had dit allang moeten doen.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 7, 2021 om 19:27
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt wil niks met dit soort mensen
Te maken hebben zo uit gekookt
Ik ben blij dat iedereen tegen wie ik dit vertel zeg dat mij niks terverwijten valt

Donuts
door Donuts - Apr 7, 2021 om 12:37
1203 Antwoorden / 2 Vragen

In de 1e plaats heb je natuurlijk helemaal niets te maken met de dochter. Dochter kijkt teveel naar Netflix denk ik zo, gezien haar claimgedrag.

Laat moederlief dan maar de juridische strijd aan gaan, wat ik ten zeerste betwijfel. Lijkt mij meer een poging van de dochter om je onder druk te zetten en/of schrik aan te jagen.

Als het mijn dochter was, zou ik haar toch duidelijk zeggen dat ik van dergelijke praktijken totaal niet gediend ben. Vreemd dat je kennis haar dochter niet op haar plaats zet.

Verstandig dat je niet mee gaat in en niet mee werkt aan die onfatsoenlijke fratsen van dochter'lief'.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 7, 2021 om 13:01
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt ik vind ook
Want ze weten ook wel
Dat ze geen poot hebben
Om op testaan
Dus proberen ze ons onder druk te zetten
Die dochter
Weet je wat ze zei je dan zeggen we dat jij tegen haar aan reed en dat moeten julie ook zeggen tegen verzekering want anders wordt het een juridische strijd en dat willen we niet we willen snel afhandelen wat dat is ook beter voor kennis haar herstel  Ze willen dus dat ik de verzekering ga frauderen
Om dat ze wel weten dat ze geen poot hebben Om op testaan ik ben echt niet van plan om tegen mijn verzekering te gaan frauderen
Ik heb ook nog 2 getuigen die zagen het gebeuren voor mijn gevoel willen ze gevoel boel oplichten en slaatje er uit slaan

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 7, 2021 om 19:50
3 Antwoorden / 3 Vragen

Is gewoon Pure poging tot op lichting

me
door mein33 - Apr 8, 2021 om 11:07
5658 Antwoorden / 28 Vragen

mein33
DOOR JOHANVERBEEK 4 APR. 2021 OM 10:25
1 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Dank voor bericht
Ja ze proberen ons onder druk te zetten
En proberen er een slaatje uit te slaan
Ja ik heb een rechtsbijstand verzekering verkeer ik kan deze even bellen

@johanverbeek,

Ben wel benieuwd naar de reactie en mogelijk advies van uw rechtsbijstandverzekeraar ?

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 8, 2021 om 12:19
3 Antwoorden / 3 Vragen

Heb contact gehad met juridische loket
En die zeggen uw bent
Niet fout uw bent niet aansprakelijk
En zeker niet frauderen met verzekering
Door ander verhaal te maken
Ik zou wachten tot ze met een claim
Komen  want mij valt niks aan te rekenen

me
door mein33 Apr 8, 2021 om 13:56
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zou vooralsnog maar niet meer reageren op berichten van de beschuldigende partij tot u een formele en goed onderbouwde claim van hen ontvangt.
Des te stiller u zich houdt, des te ontmoedigender is dat voor hen.
Mocht u alsnog een Goed onderbouwde claim ontvangen, dan maar weer naar het Juridisch loket voor nader advies.

Succes.

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 8, 2021 om 20:03
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt dat hebben ze ook tegen mij gezegd
Niks doen en als ze koken weer juridische loket bellen
Maar ze achten kans klein
Dat ze komen om dat ze ook vinden
Dat mij niks terverwijten valt

1paul
door 1paul - Apr 8, 2021 om 14:26
3138 Antwoorden / 0 Vragen

Niets doen en afwachten, neem wel alvast getuigen verklaringen schriftelijk op en laat deze ook ondertekenen met naam en datum....

deze kunt u later nodig hebben als men wel een claim indient, u kunt dan weerleggen dat u reed met de auto en dat mevrouw zelf, door het achteruit stappen, struikelde en haar arm brak....

Johanverbeek
door Johanverbeek Apr 8, 2021 om 20:10
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb alles op papier laten zetten
Door getuigen
Ik wilde achter uit rijden
Maar toen gingen parkeer sensoren
Af dus toen niet gereden vervolgens
Deed ze van schrik stap naar achter en viel ze brak ze haar schouder
Ik vind gewoon dat ik niet fout ben
Het is gewoon Pure pech

Johanverbeek
door Johanverbeek - May 5, 2021 om 21:26
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ben in middels weer gebeld door die dochter
Ze wil met mij en mijn partner
Praten over hoe zij het willen op lossen
Zij vinden nog steeds dat wij fout zijn
Ik zit hier totaal niet op te wachten
We voelen ons heel erg onder druk gezet
Wat is julie mening hoe ik het beste kan op
Lossen het liefst stuur ik terug Dat ik er helemaal klaar mee en dat we geen contact meer willen

Donuts
door Donuts May 6, 2021 om 00:01
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Uw gevoel klopt in ieder geval, die dochter zet u zeker onder druk. Zij heeft er notabene niets mee te maken en bovendien was zij er ook niet bij. Als u er helemaal klaar mee bent (en terecht!), lijkt mij dat prima om dat zo ook tegen die dochter te zeggen. Zeg kort en krachtig dat u geen enkele behoefte hebt aan een gesprek met haar, dat u niet meer door haar wil worden lastig gevallen en verbreek de verbinding.

mahadma
door mahadma May 6, 2021 om 00:59
11538 Antwoorden / 51 Vragen

"Zij" mag denken dat "zij" goed zitten en u moet betalen. Ik ga mee met Sprietje mee en zeg (als ze belt) dat u geen contact wil en verbreek de verbinding. Doet ze dit vaak kunt u dreigen met aangifte stalking. Door haar druk geeft ze aan dat ze zwak staat en het zonder verzekering het niet ongeval wil ontvangen van u. Wellicht zou u als het onverhoopt toch tot een bezoek zou komen ergens een cameratje neer kunnen zetten OF uw telefoongesprek met hun opnemen. En ja, dat mag zonder dat u dat vermeld. Is zelfs een bewijs bij een rechter.

AWYeah28
door AWYeah28 May 6, 2021 om 07:49
355 Antwoorden / Vragen

Beste Johan,

Ontzettend vervelend om zulke mensen in uw leven te hebben. Uw gevoel om uw standpunt duidelijk te maken en verder contact te weigeren lijkt mij uitstekend.
Als zij u lastig blijft vallen kunt u hiervan een melding maken bij de politie.

panter22
door panter22 May 6, 2021 om 08:30
6599 Antwoorden / Vragen

Niet meer reageren op die dochter. Geen afspraak maken, niet bellen of mailen, niets.
Heb je een telefoon met nummerherkenning, niet opnemen.
Staat ze aan de deur, niet opendoen.
Niets, niets, maar dan ook niets meer doen.
Blijf uit haar buurt.
Jij bent de zwakste schakel. Laat je haar binnen voor een gesprek, dan gaat ze proberen je klem te praten en dat gaat haar lukken ook. Want je zit er mee en hebt moeite om  nee te zeggen.
Die rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld? Als je een brief of mail krijgt, neem contact met hen op. Zij lossen het voor je op. Je moet zelf niets doen.

Iv
door Ivo W May 6, 2021 om 13:01
729 Antwoorden / Vragen

Niet meer met die dochter praten. Zij is geen partij.

Als die kennissen u aansprakelijk willen stellen is dat prima. Dat kunnen ze schriftelijk doen en dan stuurt u het door naar uw autoverzekering. Reactie van de autoverzekering zal dan zijn 'u bent niet aansprakelijk, wij vergoeden dus geen schade' en daarmee is het dan klaar.

mi
door miennaamishaaz May 6, 2021 om 13:34
725 Antwoorden / 1 Vragen

even 2 vragen:
Heeft i inmiddels ook al contact opgenomen met het Juridisch loket?
Hebben alle getuigen ook een getuigenschrift gemaakt?
------
Dat de dochter u onder druk probeert te zetten is een techniek die ze uitvoert om u iets te laten zeggen dat u niet bedoelde. of dat het verkeerd kan worden verstaan.

Zoals ik al had gezegd Negeer al het telefonisch contact, en gebruik niets anders dan Mail of SMS.

Als ze aan de deur staan en u bent alleen thuis DOE NIET OPEN.
Indien er iemand bij u thuis is laat deze de interactie filmen met de telefoon, DOE NIET OPEN  houdt de interactie door de deur.
Blijf ze ook doorverwijzen naar uw verzekering.

mahadma
door mahadma May 6, 2021 om 14:17
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Houdt rekening met het feit dat zij ook de telefoongesprekken kunnen opnemen. En bij een niet gewenst bezoek ook met een mini cam ook stiekem opnamen zouden kunnen maken. Daar: GEEN CONTACT MEER, hoe dan ook.

tijger1
door tijger1 May 6, 2021 om 17:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u nu al eens contact opgenomen met uw autoverzekeraar?

Johanverbeek
door Johanverbeek May 6, 2021 om 19:53
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor alle reactie
Ik heb contact gehad met juridische
Loket en die zeiden dat
Ik niks hoefde te doen
En wachten tot zei met claim komen en dan weer juridische loket contact op nemen
En zeker niet iets op papier zetten wat dochter wil wat niet waar is  en dingen verzinnen wat niet gebeurd is
Dochter wel nu dat wij bij haar langs
Gaan om  tebespreken  en om alles op papier te zetten en ze wil een ander verhaal maken naar verzekering anders wordt een juridische strijd ik heb hier absoluut geen behoefte aan en ben ook niet van plan om hier op in te gaan   om daar heen te gaan vandaag al meerdere apjes gehad dat we langs moeten komen om alles door te nemen ik heb op apjes maar niet meer gereageerd want wordt er moe van

aurora1
door aurora1 May 6, 2021 om 20:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom staat u die mensen nog steeds te woord? Volg svp eens de adviezen op die u hier gevraagd en gekregen hebt: die figuren overal blokkeren, nergens op reageren, ze niet te woord staan etc. Dit begint op stalken te lijken. Doe desnoods ook maar maar melding va eea bij de politie.

U kunt ze in whatsapp blokkeren.
Met die dochter heeft u al helemaal niets te maken.
Wees wat zorgvuldiger met het uitzoeken en thuis ontvangen van kennissen. Het laatste zou ik al helemaal niet doen.

https://www.seniorweb.nl/tip/iemand-blokkeren-in-whatsapp

aurora1
door aurora1 May 6, 2021 om 20:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen
mahadma
door mahadma May 6, 2021 om 22:52
11538 Antwoorden / 51 Vragen

GEEN CONTACT MEER maken/hebben/toestaan. En zeker niet bezoeken. Ze kunnen altijd een mic neerzetten en die woorden monteren (die ze u in de mond leggen).

mahadma
door mahadma May 6, 2021 om 22:54
11538 Antwoorden / 51 Vragen

En alls er per se een bezoek komt neem dan met uw telefoon het gesprek op voor bewijs van valse beschuldigingen van "liefhebbende" dochter.

Johanverbeek
door Johanverbeek May 8, 2021 om 22:24
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor alle reacties ik ben ook niet van plan af  af te spreken in niet op hun in gaan Ik negeer ze gewoon Mocht ik blijven lastig gevallen worden dan schakel ik mijn rechtsbijstand verzekering in of die een brief kunnen Sturen dat ik niet aansprakelijk ben

john devries
door john devries - May 8, 2021 om 23:03
216 Antwoorden / Vragen

Je kunt rusig afwachten of je een claim krijgt van de zorgverzekering van het slachtoffer.Mocht dat het geval zijn dan kun je deze claim indienen bij je Aansprakelijkheid verzekering, dus niet bij je autoverzekering.Die bepalen of de claim terecht is. Als ze zelf met een claim komen dien je de claim ook bij deze verzekering

Johanverbeek
door Johanverbeek May 8, 2021 om 23:23
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk dat aansprakelijkheid verzekering dit niet
Vergoed aan gezien mij niks te verwijten
Valt Een aansprakelijkheid verzekering Vergoed alleen als ik iets van iemand kapot hebt gemaakt bijvoorbeeld    En ik neem aan dat als zorg verzekering claim bij ons echt ook wel naar ons verhaal vraagt naar onze mening gewoon Pure pech  we wachten het gewoon af
En ik ga niet in op dreig mails van dochter
In dochter wil dus dat wij er van maken dat wij tegen haar aan ziin gereden en dus op autoverzekering willen claimen om dat ze schade vergoeding willen hebben ik ga dat absoluut niet doen liegen naar verzekering Ik ga niet meer in op dochter

tijger1
door tijger1 May 8, 2021 om 23:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, u blijft dat maar herhalen. Schiet niet op. Hebt u nu eindelijk contact gehad met uw autoverzekeraar?

john devries
door john devries May 9, 2021 om 00:09
216 Antwoorden / Vragen

"Ik denk dat aansprakelijkheid verzekering dit niet
Vergoed aan gezien mij niks te verwijten'

Waar hebben we het dan over.
Denk je dat je autoverzekering op grond van dezelfde WA
wel iets uitkeerd
zonder enige vorm van een aanrijding ?

sjjoppy
door sjjoppy May 9, 2021 om 06:44
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Denk dat @tijger1 bedoelt dat u er goed aan doet uw autoverzekeraar in te lichten zodat deze de dochter die mogelijk contact hiermee zoekt meteen d mond kn snoeren.

Johanverbeek
door Johanverbeek May 9, 2021 om 16:53
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor mailtje
Kan ik dan beter auto verzekering bellen
Of rechtsbijstand verkeer

Johanverbeek
door Johanverbeek - Jul 19, 2021 om 20:51
3 Antwoorden / 3 Vragen

Helaas toch weer ge appt door die dochter
Ze vond dat we moeder schandalig hebben behandel door dat we niks hebben laten horen
En ze gaat nu  meldingen maken bij cbr
Wat er is gebeurd ze zegt jij raak jou rijbewijs hier door kwijt en ze gaat de politie bellen
Over wat er is gebeurd ik heb ook al politie gebeld net toen gebeurd was en die zei tegen mij dat het een civiele zaak is
Iemand tips wat ik hier mee moet

ma
door malty Jul 19, 2021 om 20:58
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon laten dreigen, niet reageren.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 19, 2021 om 21:12
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ja vind ik ook  wordt alleen moe dat ze bezig blijft pff

Donuts
door Donuts Jul 19, 2021 om 21:16
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Daar moet je niks mee, met die dochter heb je niks te maken. Dat is je nou al tig x gezegd. Wens haar succes met haar missie.

mahadma
door mahadma Jul 19, 2021 om 21:31
11538 Antwoorden / 51 Vragen

En die "slimme" dochter denkt dat zij in hoogst eigen persoon "even" kan regelen dat het cbr uw rijbewijs gaat inleveren/innemen? U heeft nog steeds alle verklaringen, bewaar die en reageer niet, en U heeft geen ongeluk veroorzaakt, die moeder is geschrokken .......... Hoe ze voor zoiets uw rijbewijs zouden kunnen innemen??? Die dochter is nog steeds op geld uit en denkt nu u te grazen te kunnen nemen, ik geef haar meer kans om de hoofdprijs in de loterij te winnen als dat u door haar toedoen uw rijbewijs kwijt zou raken. Niet meer reageren, laat ze maar komen. Als zij een vals verhaal verteld, krijgt zij de klappen.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 19, 2021 om 21:34
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt ik kreeg een apje van dochter van middag
Dat ze vonden dat het een schande was dat ik niks van me laten horen hebt dat heb ik wel maar bij de gesprekken  wil dochter bij zijn dat zie ik echt niet zitten weer duidelijk gemaakt dat alleen bij moeder op bezoek wil  en niet waar zei bij is
Toen kreeg ik app ik ga dit melden bij cbr dat was er is gebeurd en ik ga politie bellen
Wat is gebeurd moet ik

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 19, 2021 om 21:41
3 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor bericht
Ik denk ook dat het weer Pure
Poging tot bang maker rij is

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jul 21, 2021 om 10:27
1389 Antwoorden / 10 Vragen

CBR kan niets, was er niet bij en U heeft niets geraakt.

Ze schrokken van Uw Piepshow,  niet meer of minder en  als je dat nooit  gehoord hebt...
waar leef je dan in  en  waarom zo schrikken?

Vooral niet meer reageren,   ze hadden voor  een  strafzaak tegen U dit nooit zolang mogen laten lopen.

tijger1
door tijger1 - Jul 19, 2021 om 21:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom blijft u die dochter te woord staan? Hang op of verbreek de verbinding. Hebt u een mobiele telefoon, blokkeer dat nummer dan.

Laat u toch niet zo bang maken.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 19, 2021 om 21:39
3 Antwoorden / 3 Vragen

ik heb nummer ook  geblokkeerd als ze bellen dus alleen contact via WhatsApp  dat zei rechtsbijstand ook dan heb alles op papier wat ze zeggen maar nu bellen ze laatse tijd anoniem ik moet wel anoniem op nemen om dat ik een eigen zaak heb en klanten of zakelijke relaties kunnen ook anoniem bellen
Laatse paar keer toen ze anoniem belde gelijk gezegd ik zit in vergadering

mahadma
door mahadma Jul 19, 2021 om 22:44
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Als ze u blijft bellen zou u kunnen overwegen naar mr frank visser wordt u al geholpen te gaan voor advies, misschien dat zij daarvan schrikt, zij bluft alleen maar. Wat zij nu doet gaat op stalken lijken. Als ze weer belt, direct neerleggen en helemaal niets zeggen.

aurora1
door aurora1 - Jul 20, 2021 om 18:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoals u hier steeds geadviseerd wordt nu ook maar eens doen: niet te woord staan, blokkeren.

En als ze u blijven lastig vallen, stalken, dan maar aangifte doen. En, zoals ook steeds wordt gezegd: die dochter heeft u al helemaal niets mee te maken.
Doe wat geadviseerd wordt door meerdere mensen hier, anders is het eigenlijk zinloos om dergelijke zaken hier voor advies voor te leggen.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 20, 2021 om 20:33
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor bericht
Ik ga haar blokkeren
Op WhatsApp
En ik ga niet meer op haar reageren

aurora1
door aurora1 Jul 20, 2021 om 20:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uitstekend plan.

ma
door malty - Jul 20, 2021 om 18:56
1112 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft, neem ik aan, het voorval aan uw verzekering gemeld.
Waarom laat u die dochter geen contact met uw verzekering opnemen, bent u van die whatsapp berichten verlost?
Of bent u bang dat de verzekering toch gaat uitkeren?

mahadma
door mahadma Jul 20, 2021 om 19:28
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Er is geen aanrijding geweest, die moeder is geschrokken en gevallen, ergo wat kan die auto verzekering hiermee> Niets, En daarmee af.  Die dochter die niets te zeggen heeft is gewoon op geld uit ........ GEEN REACTIE MEER GEVEN, vraagsteller.

ma
door malty Jul 20, 2021 om 19:45
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@mahadma Er hoeft toch geen aanrijding geweest te zijn om toch (gedeeltelijk) schuldig te zijn.
Geen idee hoever de kennis van de auto afstond toen de achteruitlamp ging branden.
Misschien ver genoeg maar schrok ze toch.
Ik vind het vreemd dat de TS die dochter geen contact met zijn verzekering laat opnemen.
Zonder die verwijzing zal ze de Ts blijven lastigvallen.

mahadma
door mahadma Jul 20, 2021 om 20:03
11538 Antwoorden / 51 Vragen

De vraagsteller stond STIL en schakelde naar de achteruitversnelling, daardoor gingen de achteruitrijpiepjes aan, of dat nu 5 cm was of 1 meter doet m i niet terzake, er is geen aanrijding geweest. Er was ook gezegd, ik rijd de wagen wat naar achteren zodat je makkelijker kan instappen, ergo, er is gewaarschuwd. En dan heeft die dochter, die totaal GEEN partij is, er niets over te zeggen en dreigt met allerlei zaken die zij totaal niet hard kan maken, ergo, laat maar waaien en geen asem meer geven.

tijger1
door tijger1 Jul 20, 2021 om 20:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@malty

Die dochter wil geld zien van de Ts. Ikheb hem ruim drie maanden geleden al geadviseerd contact op te nemen met zijn autoverzekeraar.

Maar alle adviezen hier zijn zinloos, hij laat zich alleen maar bang maken en draait in hetzelfde cirkeltje rond.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 20, 2021 om 20:31
3 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor alle reacties
Ik ga haar blokkeren op WhatsApp
Dan ben ik daar van af
Ik zal morgen nog even contact op nemen met rechbijstand verkeer

ma
door malty Jul 20, 2021 om 20:34
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1 Waarom laat de TS het niet door zijn verzekering afhandelen.
Hij vind dat hij niet fout is, wat is er dan op tegen om die dochter, die voor haar moeder opkomt, contact te laten opnemen met zijn autoverzekeraar?
Dat de dochter de kledingschade van haar moeder en kosten ziekenwagen vergoed wil zien is haar goed recht.
Ik verwacht dat de dochter het er niet bij zal laten zitten.

ma
door malty Jul 20, 2021 om 20:45
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@johannesverbeek Waarom contact met de rechtsbijstand, geef die dochter het adres van uw autoverzekeraar. Er is een ongeval gebeurd waar uw auto (indirect) bij betrokken was.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 20, 2021 om 21:24
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb rechtsbijstand verkeer die ga ik bellen
En daar heb ik eerder al contact mee gehad
Die dochter wilde dat wel dat we samen
Formulieren in vullen alleen Ze wil dat wij een een andere verhaal van maken en dat wij zeggen dat we tegen haar hebben aan gereden als we zeggen hoe het gegaan is wil ze niet  want dan wordt juridische strijd ze wil snel af gehandeld hebben
Toen contact gehad met auto verzekering die zij nooit een andere verhaal dan wat nooit geweest  die adviserdee om geen formulieren in te vullen aan gezien ik niet gereden en die zei je moet contact op nemen met rechtsbijstand verkeer contact op nemen  Dat gedaan en die hebben die zeiden als ze met claim zouden komen weer hun bellen maar het is 3.5 halve maand geleden Ook contact gehad met politie en die zeiden dat civelle zaak is word alleen moe van ze door blijf zeuren heb dochter zo juist geblokkeerd op WhatsApp en moeder ook nog maals bedankt voor Al julie reacties

ma
door malty Jul 20, 2021 om 21:40
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@johanverbeek Wat geeft het dat zij een ander verhaal ophangt, u heeft toch twee getuigen die uw verhaal kunnen bevestigen.
Dus niet samen een formulier invullen maar laat zij haar verhaal maar aan uw autoverzekeraar vertellen. Neem aan dat uw verhaal met getuigenverklaringen daar al bekend is.
Als er een schadeafwijzing van uw autoverzekeraar komt bent u van haar verlost.
Wat heeft het voor zin om de rechtsbijstand weer te bellen als die alleen maar uw kant van het verhaal kennen en geen contact met de kennis kan opnemen?
U bent nu al bijna 4 maanden bezig en nog geen steek verder.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 20, 2021 om 21:49
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt mijn auto verzekering heeft een melding gemaakt van voor val  verzekering zei ook dat altijd als ongeval met letsel is politie er bij moeten komen voor hun bevindingen dit is ook niet gebeurd ongeval was op eigen terein alleen ambulance is geweest en bij twijfel van gebeurtenissen moet ambulance altijd politie laten komen dit is ook niet gebeurd
Verzekering zei
En zei moeten mij of autoverzekering aansprakelijk stellen dat is op heden niet gebeurd maar die dochter blijft wel apjes sturen en dreigen  dat ze vinden dat we haar moeder schandalig hebben behandeld
En dat ze nu politie gaat bellen
Daar heb ik ook contact mee gehad en die zei is civelle zaak  en ze gaat cbr mailen over voorval dus mii een beetje bang maken als ze echt denken recht te hebben op moeten ze mijn Verzekering aan sprakelijk stellen dat is nog niet gebeurd

ma
door malty Jul 20, 2021 om 22:02
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@johanverbeek Zeg dan tegen die dochter dat haar moeder u aansprakelijk moet stellen. Zeg haar dat ze een brief schrijft met haar verhaal van het voorval en de schade.
Dat stuurt u naar uw autoverzekering en die gaan uw verhaal met getuigen en dat van de kennis beoordelen en een beslissing nemen.
Het moet voor de verzekeraar niet moeilijk zijn, door uw getuigen en het ontbreken van getuigen bij de kennis, wie gelooft wordt.

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 20, 2021 om 22:06
3 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt dat zal
Ik doen dan ben ik ieder geval
Af dat ze me blijft lastig vallen
Ik zal dat appe
Bedankt voor reactie

mahadma
door mahadma Jul 20, 2021 om 22:12
11538 Antwoorden / 51 Vragen

A: de dochter wil een frauduleuze verklaring over het gebeurde op papier hebben met haar handtekening = fraude = strafbaar
B: de kleding kapot zal geen splinternieuwe Dior jurk zijn geweest en de max kosten voor een ziekenwagen = eigenrisico hoogte
C: Goed dat iedereen geblokkeerd is. Wellicht optie om op uw telefoon/gsm een opname app te installeren als zij  niet stopt u te belasten en te dreigen. Leuk voor de rechter ............

Johanverbeek
door Johanverbeek Jul 20, 2021 om 23:01
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ja dochter wilde dat wij bij elkaar kaar kwamen om een verhaal te maken naar Verzekering want  als we ons verhaal zouden vertellen wordt het een juridische strijd en dat wilde dochter niet dit zag ik niet zitten om met haar samen papieren in te vullen dus ik heb dit aan gegeven
Dat zei eigen verhaal moet vertellen Verzekering en wij ons verhaal doen Verzekering  hier ging ze niet akkoord mee toen poosje niks gehoord nu gaat ze naar politie en gaat ze meldingen bij cbr dat ik niet in staat ben om auto te rijden volgens haar
Maar volgens moe doet cbr hier niks mee
Contact gehad met politie dit is een civiele zaak politie doet er niks mee

mahadma
door mahadma Jul 20, 2021 om 23:27
11538 Antwoorden / 51 Vragen

En bij het cbr doen ze niks, want zij spreekt de waarheid niet. En als zij denkt dat uw rijbewijs kan worden ingetrokken als wraak, want dat is het, door haar frauduleuze kreten zit ze fout. U reed NUL km, en stond geparkeerd toen de moeder viel. Ergo, dochter bluft, liegt, wil fraude plegen en alles moet snel, nou dàt zijn dingen die niet samengaan met wat er gebeurd is. Als die fraude van dochter bewezen kan worden wordt ze mogelijk vervolgd door verzekeringen en dat kan op een strafblad komen en een ban bij vrijwel alle verzekeringen ........

ma
door malty Jul 21, 2021 om 09:02
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@mahadma Feit is dat de TS zei een stukje achteruit te rijden, zodat de kennis makkelijk kon instappen.
De kennis staat achter de auto en ziet de achteruitrijlamp aangaan.
De kennis weet toch niet of de TS wel of niet achteruit gaat rijden, schrikt en struikelt bij het achteruit stappen.
Wanneer de auto gewoon geparkeerd zou staan zal de kennis daar niet van schrikken, maar door het aangaan van de achteruitlamp wel.
Of het niet slim was van de kennis om achter de auto te blijven staan maakt niet uit, ze stond achter de auto, klaar.
Als u van een geparkeerde auto de achteruitlamp ziet aangaan en u staat achter die auto, zult u toch ook snel maken dat u achter die auto vandaan komt.
Of blijft u gewoon staan en rekent u erop dat de bestuurder u wel ziet?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jul 21, 2021 om 10:33
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik parkeerde vaker tussen 2 bomen,   kom je er nooit  in  via de achter deuren.

Dan is vooruit rijden de weg blokkeren en even tikke terug heel normaal.

Ik heb geen pieper, alleen lampen + camera....

Maar als je niet hebt verplaatst is er geen strafbaar feit gepleegd...
met inschakelen geef je aan dat je naar achter wilde maar nog niet of je ging.

Vooral niets meer doen,  doe jij maar roepen en ik doe niets,    en dan gelijk ophangen.
En als ze belde,  ophangen  en geen gesprek aangaan.

panter22
door panter22 Jul 21, 2021 om 16:53
6599 Antwoorden / Vragen

heb je geen vrouw die deze slepende kwestie kan afhandelen?