Openbaar vervoer
Ik woon in Almere en werk in Amsterdam Zuidoost,heb 2 jaar een jaarabonnement bij Connexion gehad voor € 1600,00 per jaar te betalen in 10 maandelijkse termijnen van € 160,00.
Nu is Connexion overgenomen door Keolis en wilde ik weer een jaarabonnement afsluiten voor € 1600,00 en te betalen in 10 maandelijkse termijnen.
Ik kreeg toen tot mijn grote schrik te horen dat ik als ik in aanmerking wilde komen voor dit abonnement ik de € 1600,00 in 1 keer moet betalen. en anders 12 x €160,00 dus € 320,00 duurder!
Nou!!! ik schrok mij rot.
Deze regeling houd dus in dat mensen (met geld) die even € 1600,00 in 1 keer kunnen betalen € 320,00 minder betalen!!
Ik vind dit op zijn minst gezegd schandalig (ik heb er eigenlijk ook andere woorden voor)
Graag wil ik dat jullie de directie van Keolis uitnodigen in de studio om hun verhaal te doen.
Ik ben daar graag bij!
Als dit niet gebeurd ga ik de schijtlijster uitreiken. Met vriendelijke groet: Joop Bok Almere [edit redactie]
Joop haal je telefoonnummer hier weg, dit is een openbaar forum. Voor contact met het programma klik hier (contact). Wij nodigen niemand uit.
U kunt helemaal geen schijtlijster uitdelen. En lekker verstandig uw telefoonnummer hier neer te zetten. Straks barst u van de aanbiedingen, waar u helemaal niet op zit te wachten.
En uitnodigen doe wij al helemaal niemand.
Connexion is geen Keolis. Zij mogen dus hun eigen voorwaarden bepalen. Dit is gelijk als het klagen als je bij de Plus voor € 10 boodschappen doet, dat je bij de AH een moestuintje krijgt.
Geld lenen kost geld en Keolis legt dat geld bij u neer.
Overigens is Kassa een televisieprogramma, geen helpdesk die bedrijven gaan uitnodigen op commando van individuele consumenten.
Deze regeling houd dus in dat mensen (met geld) die even € 1600,00 in 1 keer kunnen betalen € 320,00 minder betalen!!
Tja mensen zonder geld zijn altijd duurder uit. Ik koop bijvoorbeeld een tv van 1000 euro en betaal cash. Iemand anders wil hem in 12 maanden betalen en betaalt dan 1300 euro. Bij u is dit hetzelfde
Dit is gewoon een krediet. En Keolis wil 20% op jaarbasis vangen, terwijl 14% op het moment het wettelijk maximum is.
Je kan een maandabonnement nemen. Dan betaal je per maand.
Als je een jaarabonnement neemt, betaal je per jaar en krijg je een korting van 2 maanden.
Dit heeft niets met rente te maken
@@@: dit heeft helemaal niets met een krediet te maken, zoals ook @kemperman al schrijft.
@TS je kreeg bij Connexxion 2 maanden korting en Keolis geeft die korting niet, dat mag natuurlijk. Keolis is niet verplicht abonnementen onder dezelfde voorwaarden te verstrekken.
Hallo Joop, Keolis schrijft dat u 2 maanden gratis krijgt als u in een keer betaalt. Zo lijkt het net goed nieuws...
Ik ben het helemaal met u eens. Het verschil is belachelijk. Dat heeft niks te maken met extra kosten voor betalingsverkeer o.i.d. Benader de redactie van Kassa rechtstreeks eens. Lijkt me een goed item voor een tv uitzending.
Het lijkt geen goed nieuws, het IS goed nieuws voor degenen die in 1x betalen. Dat jij als rooie rakker het een goed item vindt voor een uitzending, heeft niets met de realiteit te maken.
Als ik post van de belastingdienst krijg en moet betalen krijg ik ook korting als ik in 1 keer voor een bepaalde datum betaal.
@neodutchio. Maar helaas voor u is die korting niet gelijk aan twee maandtermijnen.:-))
Bij Connexion kon je een betalingsregeling treffen voor het jaarabonnement. Dat was extra service van Connexion.
Keolis heeft deze service niet en moet je het jaarabonnement in een keer betalen.
Kun je dat niet dan heb je een maandabonnement.
Een maandabonnement kun je ook niet in delen betalen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer