tenormin
door tenormin Jan 12, 2018 om 23:23
Auto & vervoer

OV kaart 65+ aanvragen

Voor het eerst een vraag ingevuld op deze site, bij contact. Bij invoeren van mijn gegevens: al bij naam, na eerste letter, kwam mijn naam, adres, emailadres, alles kwam naar boven. Hoe kan dit dan? Dat ze eigenlijk al je gegevens al weten? Ik wilde alleen iets te weten komen, want 4 kantjes, kleine lettertjes: ik kan niet alles tot me nemen. Lijkt mij spooky: waar zou dit dan aan gelinkt zijn?
https://www.ov-chipkaart.nl

2184 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 12, 2018 om 23:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen flauw idee, maar hebt u wellicht uw kaartnummer als eerste ingevuld? Dan is natuurlijk alles bekend.

Maar als ik daar mijn naam invul, volgt er niets uit zichzelf.

Zelfs als ik eerst inlog, wordt er niets automatisch ingevuld.

tenormin
door tenormin Jan 13, 2018 om 10:57
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, ik wil juist een kaart aanvragen, dus geen nummer.

ne
door neodutchio - Jan 13, 2018 om 00:03
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Als u eerder al op een andere willekeurige site ooit uw gegevens ingevuld hebt kan uw computer dat onthouden. Hier is niets spooky aan, dat heeft met de instellingen van uw computer te maken.

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2018 om 00:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

"Ze" weten niets van je. In je browser heb je aangevinkt staan dat formulier gegevens bewaard moeten worden. Als je dat niet wilt, zul het het uit moeten vinken.

ma
door manwijf Jan 13, 2018 om 10:41
574 Antwoorden / 1 Vragen

Wist het ook niet. Bedankt!

tenormin
door tenormin Jan 13, 2018 om 11:01
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Bedankt @carola.83. Weer iets geleerd. Ga "vinken".

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 13, 2018 om 00:18
509 Antwoorden / Vragen

Dat zijn formuliergegens die al op je PC staan.Wis zo nu en dan de formulier gegevens op je PC met een ccleaner.

marita5
door marita5 - Jan 13, 2018 om 09:25
11495 Antwoorden / 15 Vragen
edrick3
door edrick3 - Jan 13, 2018 om 10:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De geschiedenis van Automatisch aanvullen verwijderen van een pc

  1. Selecteer in Internet Explorer de knop Extra en selecteer Internetopties.
  2. Klik op het tabblad Inhoud onder Automatisch aanvullen op Instellingen en klik vervolgens op Geschiedenis van Automatisch aanvullen wissen.
  3. Selecteer in het dialoogvenster Browsegeschiedenis verwijderen Formuliergegevens en Wachtwoorden. Als u webadresvermeldingen wilt wissen, moet u het selectievakje Geschiedenis inschakelen zodat ook uw browsegeschiedenis wordt gewist.
  4. Klik op Verwijderen om de geschiedenis van Automatisch aanvullen te wissen. Klik op OK en vervolgens nog eens op OK.

(Bron)

marita5
door marita5 Jan 13, 2018 om 10:30
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , ik lees bij vorige vragen van @tenormin , dat zij de browser Firefox gebruikt .

edrick3
door edrick3 Jan 13, 2018 om 12:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OK.
Punt 4 uitvinken dus:

  1. Klik op de menuknop Fx57Menu en kies Opties.
  2. Selecteer het paneel Privacy & Beveiliging en ga naar de sectie Geschiedenis.
  3. Kies in het vervolgkeuzemenu naast Firefox zal Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis.
  4. Verzeker u ervan dat Zoek- en formuliergeschiedenis onthouden is geselecteerd.

tenormin
door tenormin - Jan 13, 2018 om 11:05
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Bedankt allemaal, weer wat wijzer, nou ja "wijzer". Even O.T. Ik had die vraag gesteld maar na een half uur zag ik hem nog niet terug, ben dus naar bed gegaan. Begrijp nu waarom nieuwelingen vaker drukker en hoe dus de dubbelposten ontstaan.