el-zorro
door el-zorro Apr 3, 2018 om 23:28
Auto & vervoer

Ov reis info

https://maps.gvb.nl/nl/route/plannen?from=Almere+Centrum&from_location=station-almere-centrum&to=Amsterdam+Bijlmer+ArenA&to_location=station-amsterdam-bijlmer-arena&vehicleType%5BTram%5D=on&vehicleType%5BBus%5D=on&vehicleType%5BBoat%5D=on&vehicleType%5BMetro%5D=on&vehicleType%5BTrain%5D=on&date=3+april+2018&time=22%3A49&type=Departure

iedereen kan via deze site zelf nu de kaart bekijken welke ster zone iemand nodig heeft voor bus metro en tram wat ze bij het loket ook gebruiken
met alle ster zones afgebeeld  en waarde zonne grens is je moet zelf bekijken hoe je dat invult  zodat de juiste ster zone berekend word
hoef je ook niet meer onodig duren 0900 te bellen

1695 14 Rapporteer

simon55
door simon55 - Apr 3, 2018 om 23:32
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor de mededeling

jayrayskull
door jayrayskull - Apr 3, 2018 om 23:35
48 Antwoorden / Vragen

Oké.

Cookies
door Cookies - Apr 3, 2018 om 23:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zo'n supertip kan alleen El Zorro bedenken.

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2018 om 23:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een uitvinding. Alleen kom ik nooit in de Bijlmer of Almere, dus wat moet ik daarmee?

tenormin
door tenormin - Apr 3, 2018 om 23:54
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@el-zorro, geweldig. Je zit alleen op een verkeerde site. Ga naar NS, OV of weet ik veel wat. Wij hebben er in ieder geval niets aan: je denkt toch niet dat iedereen in de de Bijlmer woont. Los daarvan: mededelingen gooi je maar op weet ik veel welke site: dit is 'gewoon' Vraag & Beantwoord van de Kassa site. Dus ff even goed lezen waar je iets plaatst. Goeie reis trouwens.

marita567
door marita567 - Apr 4, 2018 om 00:07
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo El- Zorro ,

U bent op deze site v,a 2010 , u heeft er wel een hobby van gemaakt om mededelingen te doen , ik zie geen enkele vraag .
Helaas kan ik met deze medeling niks .

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 4, 2018 om 06:59
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Voor de belangstellenden:
Klik hier

gerbera
door gerbera - Apr 4, 2018 om 11:30
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Nou daar zat ik nou net op te wachten.

hoef je ook niet meer onodig duren 0900 te bellen

Dat is ook niet nodig staat allemaal op de site 9292, dus uw onzin is overbodig.

Ben je op zoek naar het juiste abonnement? Gebruik dan onze OV Prijswijzer. Zoek eerst je reis op in onze OV-reisplanner. Klik daarna op 'Abonnement voor deze reis'. Vul je leeftijd in, en hoe vaak je reist. De OV Prijswijzer rekent uit wat het voordeligste abonnement is.

Grunnen.
door Grunnen. - Apr 4, 2018 om 12:18
509 Antwoorden / Vragen

Nee toch?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 4, 2018 om 13:55
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Dank voor uw tip met mijn reactie dat ik al jarenlang de telefoon niet benut voor het verkrijgen van info zoals u meldt.

Al 'jaren in de lucht'is o.a. de website https://9292.nl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 4, 2018 om 13:56
16775 Antwoorden / 202 Vragen

P.s het begrip zonegrens bestaat niet meer sedert het afschaffen van de strippenkaart. Sedertdien geldt een afstand-kilometer kosten prijs in het reguliere ov.

Cookies
door Cookies - Apr 4, 2018 om 14:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bij abonnementen wordt nog steeds met zones gewerkt en daar heeft TS het over.

DOOR GERRITALTENA - 4 APR. 2018 OM 13:56
7257 ANTWOORDEN / 137 VRAGEN

P.s het begrip zonegrens bestaat niet meer sedert het afschaffen van de strippenkaart. Sedertdien geldt een afstand-kilometer kosten prijs in het reguliere ov.

tdmduc
door tdmduc - Apr 4, 2018 om 16:46
703 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt! ik woon in Deventer dus hier heb ik niks aan.

jo
door jorisw - Apr 4, 2018 om 17:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

iedereen kan via deze site zelf nu de kaart bekijken welke ster zone iemand nodig heeft voor bus metro en tram wat ze bij het loket ook gebruiken
met alle ster zones afgebeeld  en waarde zonne grens is je moet zelf bekijken hoe je dat invult  zodat de juiste ster zone berekend word
hoef je ook niet meer onodig duren 0900 te bellen

Jee, wat is dat onderwijs tegenwoordig slecht. Dit is toch geen Nederlands. Zelf voor Amsterdamse begrippen is dit slecht.