ri
door ricardo1988 May 7, 2012 om 12:28
Auto & vervoer

Partytent gekocht

Geachte kassa,

Graag zouden wij de volgende klacht bij u willen neerleggen,
Op 27 maart 2012 bestelde wij via www.partytent-online.nl een partytent van het merk
Tuinpaviljoen 2,5 x 2,5 m Classic Tuinpaviljoen voor 179 euro plus 30 euro bezorgkosten.

Tijdens de instalatie brak al een hoekstukje af dat er al niet super stevig uitzag, hier kregen wij netjes een nieuwe van opgestuurd. Echter nu komen wij 3 weken na de levering op de camping en blijkt dat op bijna alle verbindingspunten en op de schroeven roest is gekomen, ook het bijgeleverde barretje begon al te roesten. De winkel hierop aangesproken en we kregen onderstaand antwoord.

Onze vraag, staan wij in ons recht om deze partytent terug te sturen en ons geld terug te eisen? De prijs kwaliteit verhouding is duidelijk niet conform hoe de website het aanbiedt, zijnde een luxe Tuinpalvaljoen met een mooie uitstraling en met gecoat metaal, waarvan je dus nog geen roestvorming zou verwachten na 3 weken. Helaas kregen we dus onderstaand antwoord die met andere worden zegt, jullie besloten hem te instaleren en dan nemen ze het niet terug. Wij konden immers niet weten dat hij zou gaan roesten na 3 weken, daar kom je pas achter als hij staat. Als u wilt kunnen we fotos sturen naar een emailadres van kassa? Opde bon staat ook niets over ruilen of geld terug binnen zoveel dagen.

Wij horen graag uw reactie over deze aankoop. Ook ben ik benieuwd of andere klanten ook al klachten over deze winkel hebben gemeld.

Het product is te vinden op http://www.partytent-online.nl/product/tuinpaviljoen--pagode-tent/tuinpaviljoen-250x250-cm/classic-tuinpaviljoen.aspx

Ik hoor graag spoedig van u.

Met vriendelijke groet,

Ricardo vermeulen

De reactie van partytent online:

Geachte Heer Vermeulen,

Na uw eerste klacht hebben wij netjes een nieuw koppelstuk naar u toe verzonden, als u toen van mening was dat de partytent niet goed was had u dat meteen kunnen melden toen u de doos opende. De prijs-kwaliteit verhouding van deze tent is
gewoon goed. De roest die u ziet is geen roest maar roestwater wat uit de buizen komt, dit is bij elk product wat van gecoat staal is vervaardigt. Dit roestwater kunt u zo van de buis afwrijven. U heeft ervoor gekozen deze tent
te plaatsen met de wetenschap hoe de buizen eruit zien, geplaatste paviljoens kunnen wij dus ook niet meer retour nemen.

Met vriendelijke groet,

Partytent-online
Afdeling Service

KvK:17204860

5062 2 Rapporteer

kiran
door kiran - May 7, 2012 om 16:40
2791 Antwoorden / 0 Vragen

ricardo1988

Alhoewel ik het ongenoegen begrijp denk ik dat u hier niets [meer] mee kan. Hij staat 3 weken en in weer en wind. Het antwoord wat u gekregen hebt van het bedrijf daar ga ik een heel eind in mee.

Prijs/kwaliteit: €179,-?? Heb de link bekeken, ziet er heel leuk uit voor die prijs. Maar laten we wel wezen .... als je iets mooi wilt houden, zou je dat nooit buiten kunnen zetten. Heb ook tuinmeubelen die gecoat zijn, maar ook roest op de schroeven, ik heb daar een paar plastic dopjes overheen gezet. Gecoat is maar een voorbehandeling, van binnenuit/condens ... is niets tegenop gewassen.
U vraag om een reactie: wel ... jammer, maar ben bang dat u eraan vast zit. Dus ik wens u en de uwe een goeie zomer met veel plezier van het paviljoen. En die plekjes ... niet leuk want wat nieuw is wil je graag een tijdje nieuw houden, maar met ons klimaat is dat toch vechten tegen de bierkaai.

ro
door roos23 - Aug 6, 2014 om 16:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal
ik heb een tuinpaviljoen global 3x3 bestelt in mei dit jaar heb hem nu ongeveer 3 maanden en hij roest als de neten ik gebeld naar partytent-online en ge zegt dat hij roesten ook de las naden roesten word er ge zegt stuur maar foto,s ik gedaan krijg ik als andwoord dat is normaal een doekje er over heen en het is weer weg waarop ik ze het gaat er niet af en ik vind dit niet kunnen dus ik vraag of we dit op kunnen lossen zegt hij niks meer ik vind dit echt onbeschoft zijn er nog meer mensen die zo behandelt zijn door partytent-online hoor het graag