Ce
door Ceesvbn Apr 16, 2018 om 11:06
Auto & vervoer

Scootmobiel reparatie

Ik heb een scootmobiel overgenomen en nu wil ik hem een onderhouds / controlebeurt laten geven. Dit blijkt nergens te kunnen. Je moet overal een duur abonnement afsluiten.
Het is een opvouwbare scootmobiel die in de kofferbak van de auto past. Ik gebruik hem dus niet zo vaak en daarom geen duur abonnement afsluiten.
Als je een electrische fiets overal naar toe kan brengen voor reparatie, waarom dan een scootmobiel niet?
Wie weet waar ik gewoon een onderhoudsbeurt aan mijn scootmobiel kan laten uitvoeren zonder poespas?

10946 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2018 om 11:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik neem aan dat u met die onderhoudsbeurt bedoelt, dat een en ander gesmeerd wordt, boutjes nagelopen, banden gecontroleerd enzovoort?

Misschien kunt u daarvoor wel gewoon bij een fietsenmaker terecht. Zo iets bijzonders is een opvouwbare scootmobiel niet.

hansje klein
door hansje klein - Apr 16, 2018 om 12:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ze zijn er wel,
specialsten waar een éénmalige onderhoudsbeurt of reparatie (alle merken) wordt aangeboden ...

>bij voorbeeld HIER<

https://www.scootmobielspecialist.nl/onderhoud-en-reparatie-scootmobiel

marita567
door marita567 - Apr 16, 2018 om 14:05
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo CeesVen ,

Bent u in het bezit van een scootmobiel, maar u heeft technische problemen? Onze monteurs weten daar wel raad mee. Wij hebben al een jarenlange ervaring op het gebied van scootmobiel en andere hulpmiddelen. Geen reparatie is te gek voor ons, maar ook eventuele aanpassingen of onderhoud behoren tot de mogelijkheden. Tevens beschikken wij over diverse software systemen speciaal voor scootmobielen om deze te kunnen uitlezen en te programmeren. Voor meer informatie neem gerust contact met ons op.

Contact , klik op de rode regel .

https://www.goedmobiel.nl/contact

es
door esan - Apr 16, 2018 om 14:50
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet waar u woont, maar Scootmobiel Service Nijmegen onderhoudt en repareert alle merken scootmobielen, ongeacht waar ze gekocht zijn. Ik laat er al jaren mijn scootmobiel repareren en ik ben erg tevreden over dit bedrijf.
www.rolstoelservice.nl

vogelwim
door vogelwim - Apr 18, 2018 om 12:34
2 Antwoorden / 0 Vragen

In Utrecht zou u naar de Zorgoutlet kunnen gaan.
www.zorgoutletutrecht.nl

marita567
door marita567 - Apr 18, 2018 om 13:49
1576 Antwoorden / 17 Vragen

De link van @Vogelwim ,

https://www.zorgoutletutrecht.nl

Kosten :

Onderhoudsbeurt:

Zorgoutlet Utrecht kan ook zorgdragen voor een onderhoudsbeurt aan uw hulpmiddel. Dit kan zowel in de winkel als aan huis. Wij raden u aan om minimaal 1 keer per jaar uw hulpmiddel te onderhouden. Zo kunt u weer zorgeloos op pad. Indien u het onderhoud bij u thuis wilt laten uitvoeren rekenen wij € 35,00 voorrijkosten (regio Utrecht). Mocht u de onderhoudsbeurt in de winkel laten uitvoeren kunt u eventueel een tijdelijk hulpmiddel te leen krijgen.

Scootmobiel € 85,00 ca. 2,5 uur
Rolstoel € 35,00 ca. 1 uur
Rollator € 25,00 ca. 45 minuten

AE
door AED-winkel - Apr 21, 2018 om 08:49
1 Antwoorden / Vragen

Beste heer mevrouw,

Ligt eraan waar u woont, is dat in limburg dan bel mij even ik doe onderhoud van hulpmiddelen zonder een duur abonnement.
06-16871534 of mail aedwinkelgeleen@ziggo.nl

ch
door chronisch zieke - Apr 22, 2018 om 15:34
18 Antwoorden / 0 Vragen

Bekijk vooral de bedrijven in uw eigen regio, ook omdat u de scootmobiel zelf kan brengen en halen.

Denk immers aan de voorrijkosten!

Maar zonder vermelding van woonplaats kan er weinig advies gegeven worden.

De meeste fietsenmakers zijn hebben niet de juiste middelen om dit te kunnen doen en veel fietsenmakers hebben er ook helemal geen zin in, omdat het wat omslachtiger is, als bij een fiets.

Mocht u in de provincie Zeeland wonen, dan is er een bedrijf in Goes; Combi-comfort.

https://www.combicomfort.nl/