Sc
door Scootmobiel Dec 14, 2017 om 20:54
Auto & vervoer

Scootmobielplatform

Dennis van Gerven van Scootmobielplatform heeft in juni 2017 startaccu's in de scootmobiel ( nog geen 3 jaar oud)van mijn moeder geplaatst i.p.v. tractieaccu's. Na 1 maand kwam hij deze vervangen voor weer de verkeerde wat inhield dat startaccu,s in korte tijd veel stroom geven en dus maar 20 km mee kon rijden i.p.v. de beloofde 80 km. Deze foutief geplaatste accu's zijn ook veel goedkoper dan de tractie accu's .Na ruim 5 maanden verder en vele malen proberen te bellen is hij nog steeds niet geweest.We waren genoodzaakt een bedrijf in te schakelen die de scootmobiel heeft geleverd . De juiste accu's zijn inmiddels geleverd wat in hield dat de diensten die scootmobielplatform heeft geleverd overbodig zijn geweest.Voor de diensten van scootmobielplatform is € 1048,00 betaald.

996 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 14, 2017 om 21:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geloof nooit dat men 80 km kan rijden met scootmobiel accu’s, maar dat daargelaten, u had bij die leverancier flink op uw poot moeten spelen.

En dan € 1.048 voor twee accu’s? Wat is dat voor waanzinnig bedrag?

panter22
door panter22 Dec 15, 2017 om 09:05
6599 Antwoorden / Vragen

Dat is het bedrag dat betaald is aan Scootmobielplatform voor pech onderweg

marita5
door marita5 - Dec 14, 2017 om 21:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Scootmobiel ,

Na ruim 5 maanden verder en vele malen proberen te bellen is hij nog steeds niet geweest.

De website van Scootmobielplatform is uit de lucht , klik op de rode regels .

http://www.scootmobielplatform.nl

Lees ook deze klachten ,

https://www.klacht.nl/scootmobiel-platform/

panter22
door panter22 - Dec 15, 2017 om 09:53
6599 Antwoorden / Vragen

Heeft je moeder dat abonnement bij Scootmobileplatform al opgezegd?

marita5
door marita5 Dec 15, 2017 om 09:55
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , zal moeilijk gaan , als de site uit de lucht is en de eigenaar de telefoon niet opneemt ., adres is een woonhuis .

Grunnen.
door Grunnen. - Dec 15, 2017 om 12:07
509 Antwoorden / Vragen

Een startaccu is net als de tractie is een principe gewone accu en geven alleen stroom af als het nodig.De hoeveelheid AH van de accu en verbruik van de motor bepaald de actieradius . 80 km is wel erg veel .Iedere dag even opladen is mijn advies .
Je hebt onnodig vervangen.

tijger1
door tijger1 - Dec 15, 2017 om 12:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

#v1126

Er is wel degelijk verschil tussen een startaccu en een tractieaccu. Een startaccu is niet geschikt voor een scootmobiel.

https://www.awaccu.nl/pagina/26-startaccu-of-semi-tractie-accu