pa
door patricka1982 Feb 25, 2012 om 11:00
Auto & vervoer

Shell Bonus Miles

Geachte Heer, mevrouw,

Shell maakt reclame dat iedere mee spaart bij shell en vaste klanten nog meer.

het klopt dat iedereen meer spaart per liter 1 airmiles en als je vaker tankt spaar je ook meer airmiles

alleen als je in bezit bent van een dkv tankpas of shell tankpas dan krijg je niet de extra bonus airmiles die zijn daar voor uitgesloten. het lijkt me dat mensen met een tankpas juist vaste klanten zijn de shell.

Wat is de reden dat mensen met een tankpas van dkv of shell uitgesloten zijn. ik vind het misleidende reclame op deze manier.

met vriendelijke groet,

Patrick Agten

4930 7 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Feb 25, 2012 om 11:52
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het zal wel geen misleiding zijn. Een DKV tankpas is een speciale voordeelpas. Daar zou het mee te maken kunnen hebben.

tenormin
door tenormin - Feb 25, 2012 om 13:29
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Zal wel geen? Wel misleiding of geen misleiding. Het is geen misleiding, het staat in de voorwaarden als je bij Shell tankt. Bij de DKV pas heb je al voordeel; dubbelop zou mooi zijn maar zo werkt Shell niet.

haagee
door haagee - Feb 25, 2012 om 17:02
80 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe knierp kan je zijn.

Een dkv of ander e tankpas krijg je als je een leaseautoof dienstauto rijdt met een door de werkgever betaalde brandstofpas. Degene die de rekening krijgt heeft een contract met de benzinemaatschappij en krijgt op de rekening wat korting. Vaak is dit al in de leaseprijs verwerkt op basis van calculatie van jaargebruik Daardoor wordt afgezien van acties voor de berijder, in dit geval airmiles.

Het is een gotspe en schandalig dat je dan nog gaat klagen dat je geen airmailes krijgt. Wat je wil is dat de baas de volle prijs gaat betalen en jij de voordeeltjes.
Ik noem dat stelen van de werkgever, waarom om 1 airmile per liter of wel 1 cent

pa
door patricka1982 - Feb 25, 2012 om 17:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

het gaat er mij meer om dat er in de reclame word verteld iedereen spaart meer en vaste klanten nog meer.

ik voreg me af waarom mensen met een tankpas dat niet krijgen ik wist niet dat de werkgever korting krijg op de getankte liters dus nu begrijp ik waarom er voor de tenkpas houders geen extra miles worden verstrekt

tenormin
door tenormin - Feb 25, 2012 om 17:55
16828 Antwoorden / 108 Vragen

haagee heeft het dus kennelijk duidelijk uitgelegd. En is natuurlijk ook veel eerlijker voor jan met de pet die geen km mag/kan declareren.

abarth
door abarth - Feb 25, 2012 om 21:32
845 Antwoorden / 19 Vragen

De vaste klanten hoeven ook niet meer gelokt te worden met een extra voordeel want die komen toch wel.

mahadma
door mahadma - Feb 25, 2012 om 21:46
11539 Antwoorden / 51 Vragen

alleen als je in bezit bent van een dkv tankpas of shell tankpas dan krijg je niet de extra bonus airmiles die zijn daar voor uitgesloten. het lijkt me dat mensen met een tankpas juist vaste klanten zijn de shell. Wat is de reden dat mensen met een tankpas van dkv of shell uitgesloten zijn. ik vind het misleidende reclame op deze manier.

De pas wordt gebruikt door een werknemer van het bedrijf en is voor rekening van het bedrijf. Dus er zijn afspraken tussen het bedrijf en de kaartuitgever. De gebruiker is geen partij in een voordeel aktie. Dus niet misleidend.