Stofzuiger bij de wasstraat
Geachte lezer,
Zondag 14 september 2008 heb ik mijn auto gewassen bij wasstraat autoradam te almere, nadat mijn auto van buiten weer keurig gewassen was was ik van plan om te gaan stofzuigen!
Ik pak de stofzuiger en begin met de bestuurders stoel , opeens merk ik dat het stof kapot is net of er een kat aan gekrabt heeft , hierna uiteraard gekeken naar de stofzuigermond deze was vlijmscherp !
Dit is ook aangegeven bij het personeel , die hebben dan ook het nummer van de bedrijfsleider gegeven, deze maandag 15 september 2008 gesproken en zegt niet aansprakelijk te zijn voor de schade.
Hoe zit dit nu precies in elkaar? hun product was niet in orde en zelfs nadat wij hadden aangegeven dat de stofzuigermond vlijmscherp was werd er niks aan gedaan en wou iemand bijna weer ze auto stofzuigen !
Ik dank u alvast hartelijk voor u reactie,
Groetjes Dominique
Dag looneytune
Zelfs al hangt er een bordje "wij zijn niet aansprakelijk......" dan nog zijn zij juridisch gezien wél degelijk aansprakelijk voor de schade. Schakel dus je rechtbijstandverzekeraar in en stuur de firma een aangetekenede brief met bewijs van ontvangst, waarin je hen formeel aansprakelijk stelt voor de schade (bedrag noemen).
Sukses en met vriendelijke groet, Read3.
Verzamel bewijs van het aanwezige gebrek aan de stofzuigermond en stel de wasstraat schriftelijk aansprakelijk voor de schade. Laat even een offerte voor herstel van de bekleding opmaken en stuur die mee.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer