Stofzuiger bij de wasstraat
Geachte lezer,
Zondag 14 september 2008 heb ik mijn auto gewassen bij wasstraat autoradam te almere, nadat mijn auto van buiten weer keurig gewassen was was ik van plan om te gaan stofzuigen!
Ik pak de stofzuiger en begin met de bestuurders stoel , opeens merk ik dat het stof kapot is net of er een kat aan gekrabt heeft , hierna uiteraard gekeken naar de stofzuigermond deze was vlijmscherp !
Dit is ook aangegeven bij het personeel , die hebben dan ook het nummer van de bedrijfsleider gegeven, deze maandag 15 september 2008 gesproken en zegt niet aansprakelijk te zijn voor de schade.
Hoe zit dit nu precies in elkaar? hun product was niet in orde en zelfs nadat wij hadden aangegeven dat de stofzuigermond vlijmscherp was werd er niks aan gedaan en wou iemand bijna weer ze auto stofzuigen !
Ik dank u alvast hartelijk voor u reactie,
Groetjes Dominique
Dag looneytune
Zelfs al hangt er een bordje "wij zijn niet aansprakelijk......" dan nog zijn zij juridisch gezien wél degelijk aansprakelijk voor de schade. Schakel dus je rechtbijstandverzekeraar in en stuur de firma een aangetekenede brief met bewijs van ontvangst, waarin je hen formeel aansprakelijk stelt voor de schade (bedrag noemen).
Sukses en met vriendelijke groet, Read3.
Verzamel bewijs van het aanwezige gebrek aan de stofzuigermond en stel de wasstraat schriftelijk aansprakelijk voor de schade. Laat even een offerte voor herstel van de bekleding opmaken en stuur die mee.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Heb een 10 maanden oude koelkast Lekt enorm water,blijkt niet nieuw te zijn,al G
Koop nieuwe koelkast bij een witgoedfirma, na 10 maanden kom ik terug van een weekje vakantie en het water stroomt uit mijn koelkast. De lade eronder staat al open gebarsten. Dan moet ik meer dan een maand wachten op een AEG expert. Die zegt dit is niet meer te repareren deze koelkast is niet nieuw en is al eens gerepareerd. Krijg wel een nieuwe koelkast,maar de schade willen ze niets van wete ... Lees meer
Service elektrische fietsen bij stella
Mijn display van mijn stella fiets is defect. En kan de fiets niet gebruiken.
In augustus bij de stella fietsen winkel in Bergen op Zoom geweest en ze zouden een
nieuwe display bestellen. Echter de display komt niet binnen.
Ik heb op 3 , 19 en 25 september mail gestuurd naar Stella waarbij ik steeds bericht terugkrijg
dat ik binnen 5 dagen reactie zou krijgen, doch in alle ge
...
Lees meer
Bedrijf factureert zonder mij te voren inf over de kosten, mag dat?
Het nieuwe huis dat we gekocht hebben heeft aan de voorkant een hek dat niet goed sluit, 1 paal staat scheef en een deel van het hek is 8cm lager dan de rest van het hek (geen gezicht).
We hebben contact opgenomen met het bedrijf dat het hek toen (6j geleden) geplaatst heeft. Ze vroegen ons om foto's die hebben we gestuurd. Toen wilden ze komen kijken en daarvoor hebben we een afspraak gemaak
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer