lo
door looneytune Sep 15, 2008 om 16:32
Auto & vervoer

Stofzuiger bij de wasstraat

Geachte lezer,

Zondag 14 september 2008 heb ik mijn auto gewassen bij wasstraat autoradam te almere, nadat mijn auto van buiten weer keurig gewassen was was ik van plan om te gaan stofzuigen!
Ik pak de stofzuiger en begin met de bestuurders stoel , opeens merk ik dat het stof kapot is net of er een kat aan gekrabt heeft , hierna uiteraard gekeken naar de stofzuigermond deze was vlijmscherp !
Dit is ook aangegeven bij het personeel , die hebben dan ook het nummer van de bedrijfsleider gegeven, deze maandag 15 september 2008 gesproken en zegt niet aansprakelijk te zijn voor de schade.
Hoe zit dit nu precies in elkaar? hun product was niet in orde en zelfs nadat wij hadden aangegeven dat de stofzuigermond vlijmscherp was werd er niks aan gedaan en wou iemand bijna weer ze auto stofzuigen !

Ik dank u alvast hartelijk voor u reactie,

Groetjes Dominique



877 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 15, 2008 om 17:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag looneytune


Zelfs al hangt er een bordje "wij zijn niet aansprakelijk......" dan nog zijn zij juridisch gezien wél degelijk aansprakelijk voor de schade. Schakel dus je rechtbijstandverzekeraar in en stuur de firma een aangetekenede brief met bewijs van ontvangst, waarin je hen formeel aansprakelijk stelt voor de schade (bedrag noemen).


Sukses en met vriendelijke groet, Read3. 

ve
door verwijderd - Sep 15, 2008 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Verzamel bewijs van het aanwezige gebrek aan de stofzuigermond en stel de wasstraat schriftelijk aansprakelijk voor de schade. Laat even een offerte voor herstel van de bekleding opmaken en stuur die mee.


ve
door verwijderd - Sep 16, 2008 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

goeden dag heeft u een rechtsbijstand verzekering? wellicht een klus voor hun

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ve
vermeulen.marijke - Oct 14, 2024 om 13:56
Winkels & webshops
Heb een 10 maanden oude koelkast Lekt enorm water,blijkt niet nieuw te zijn,al G

Heb een 10 maanden oude koelkast Lekt enorm water,blijkt niet nieuw te zijn,al G

Koop nieuwe koelkast bij een witgoedfirma, na 10 maanden kom ik terug van een weekje vakantie en het water stroomt uit mijn koelkast. De lade eronder staat al open gebarsten. Dan moet ik meer dan een maand wachten op een AEG expert. Die zegt dit is niet meer te repareren deze koelkast is niet nieuw en is al eens gerepareerd. Krijg wel  een nieuwe koelkast,maar de schade willen ze niets van wete ... Lees meer

re
rens franken - Oct 9, 2024 om 09:53
Auto & vervoer

Service elektrische fietsen bij stella

Mijn display van mijn stella fiets is defect. En kan de fiets niet gebruiken.
In augustus bij de stella fietsen winkel in Bergen op Zoom geweest en ze zouden een
nieuwe display bestellen. Echter de display komt niet binnen.
Ik heb op 3 , 19 en 25 september mail gestuurd naar Stella waarbij ik steeds bericht terugkrijg
dat ik binnen 5 dagen reactie zou krijgen,  doch in alle ge ... Lees meer

E.
E. van Leersum - Oct 9, 2024 om 12:12
Geldzaken & recht

Bedrijf factureert zonder mij te voren inf over de kosten, mag dat?

Het nieuwe huis dat we gekocht hebben heeft aan de voorkant een hek dat niet goed sluit, 1 paal staat scheef en een deel van het hek is 8cm lager dan de rest van het hek (geen gezicht).
We hebben contact opgenomen met het bedrijf dat het hek toen (6j geleden) geplaatst heeft. Ze vroegen ons om foto's die hebben we gestuurd. Toen wilden ze komen kijken en daarvoor hebben we een afspraak gemaak ... Lees meer