gb
door gbraaf Feb 20, 2014 om 17:09
Auto & vervoer

Uk free lottery

vandaag een smsje ontvangen dat we een prijs hebben gewoonen van 1000.000.00 pond. Met de Uk free lotterij volgens is er iets niet pluis. de vraag is nu van mij kant komt dit u bekend voor?

4972 23 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2014 om 17:24
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Dit soort sms jes krijgen wij (om welke reden dan ook) geregeld en zijn ook inmiddels meervoudig miljardair geworden ............... Dit laatste is natuurlijk absoluut niet waar. Gewoon negeren, is spam, onzin, enz. Gewoon de toetsen "verwijderen" gebruiken en lekker doorgaan met je leven.

Cookies
door Cookies - Feb 20, 2014 om 17:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=gbraaf schreef op donderdag 20 feb 2014, 17:09]vandaag een smsje ontvangen dat we een prijs hebben gewoonen van 1000.000.00 pond. Met de Uk free lotterij volgens is er iets niet pluis. de vraag is nu van mij kant komt dit u bekend voor?

Gister nog op mijn rekening gestort gekregen.

En je hebt al even gegoogeld op Uk free lottery?

hutch
door hutch - Feb 20, 2014 om 17:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=gbraaf schreef op donderdag 20 feb 2014, 17:09]..... de vraag is nu van mij kant komt dit u bekend voor?

Ja hoor. Vooral per email.

Elk bericht(je), in welke vorm dan ook, waarin u iets heeft 'gewonnen', zonder dat u er aan heeft meegedaan, is altijd verdacht en per definitie een vorm van (poging tot) oplichting.

Gelukkig voelt u dat zelf ook al aan en hopelijk trapt u er nooit in.

diumenge
door diumenge - Feb 20, 2014 om 18:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vriend! Kan je mij wat geld lenen nu?

valerius-2
door valerius-2 - Feb 20, 2014 om 19:15
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als oplichting 100%

di
door digioma - Feb 20, 2014 om 23:45
646 Antwoorden / 29 Vragen

Vertel eens, had u loten gekocht; opdracht gegeven tot iedere maand afschrijving van een bepaald bedrag of ben u één van de velen die toevallig uit de hele Europeese bevolking is gekozen?
Hoe is het toch mogelijk.... wat een bof. En wat denkt u nu verder te gaan doen?
Namens de grote groep stinkend rijke winnaars van de UK Free Loterij "welkom bij de club",

tenormin
door tenormin - Feb 21, 2014 om 00:01
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=digioma schreef op donderdag 20 feb 2014, 23:45]Vertel eens, had u loten gekocht; opdracht gegeven tot iedere maand afschrijving van een bepaald bedrag of ben u één van de velen die toevallig uit de hele Europeese bevolking is gekozen?
Hoe is het toch mogelijk.... wat een bof. En wat denkt u nu verder te gaan doen?
Namens de grote groep stinkend rijke winnaars van de UK Free Loterij "welkom bij de club",

Ach, jullie zijn 'sloebers'. Ik had maandag toch mooi 5 miljoen dollars. En niet eens in een loterij maar een Nigeriaanse vrouw die 'weduwe' was geworden. Hoe verzinnen ze het.

costnix
door costnix - Feb 21, 2014 om 01:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb al 10 keer een "prijs" bij ze "gewonnen".
U heeft niet mee gedaan aan die loterij, dus kan u nooit iets winnen.
Al u met ze in zee gaat, dan zal u ongetwijfeld een mail terug krijgen, waarin u om een voorschot wordt gevraagd. Betaald u deze, dan hoort u nooit meer iets van hun terug.
OPLICHTERIJ DUS!!!!M!

re
door red1 - Feb 26, 2014 om 11:42
329 Antwoorden / 1 Vragen

gbraaf , ben je blond of gewoon dom of kijk je geen T.V. ?????

ja
door jaymie - Feb 26, 2014 om 11:56
20 Antwoorden / 9 Vragen

zalig eens een keer goed kunnen lachen door de reacties die andere geven
en gelukkig geen scheld of andere verwijzingen
de sprookjesprinses ;-)

simon55
door simon55 - Feb 26, 2014 om 12:43
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zou U adviseren bel ze even en zeg dat je t a la da minuut op komt halen met de geldwagen

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2014 om 12:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor sprookjes moet je in de Efteling zijn!

(Toch raar dat de redactie gemeend heeft dit als vraag in de nieuwsbrief van vandaag te plaatsen)

vl
door vlagtw - Feb 26, 2014 om 13:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

alleen op ingaan als u in sprookjes geloofd

wimmi20
door wimmi20 - Feb 26, 2014 om 13:24
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Beste vraagsteller,
laat u niet wijsmaken dat de mail niet waar is, ze zijn gewoon jaloers.
Geloof Wimmi nu maar, het is een echte e-mail.
Ieder weldenkend mens snapt toch wel dat het geld echt door u gewonnen is.
Waarom zouden ze u bedonderen ?
Geniet van het geld !

pe
door peentje - Feb 26, 2014 om 13:29
15 Antwoorden / 12 Vragen

Ik krijg dat soort "goede" berichten regelmatig, maar dan via de mail. Van zgn loterijen of mensen uit verre landen die erfenissen e.d. hebben en iemand zoeken die zaken voor ze wil regelen. Verzin het maar en het komt wel een keertje voorbij. Zoals ik ergens op Marktplaats las: Als het te mooi lijkt om waar te zijn dan IS dat ook zo. In de prullenbak ermee!!

simon55
door simon55 - Feb 26, 2014 om 14:13
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Stond er ook niet bij riene va plu .......de centen zijn nu VAN U

duif2
door duif2 - Feb 26, 2014 om 14:42
371 Antwoorden / 116 Vragen

U boft maar, ik win alleen maar auto's, weet al niet meer waar ik ze moet parkeren en dan al dat parkeergeld!
En omdat ik elke keer bericht krijg van mijn bank (en alle banken waar ik geen rekening heb) dat er problemen zijn met mijn account zal dat miljoen pond zou mij nooit bereiken
;((

labren
door labren - Feb 26, 2014 om 15:53
862 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb dat ook gehad en het geld is op mijn rekening gestort op de kaaiman eilanden

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2014 om 16:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=labren schreef op woensdag 26 feb 2014, 15:53]ik heb dat ook gehad en het geld is op mijn rekening gestort op de kaaiman eilanden

Weet u wel dat de belastingdienst meeleest ;-).?

tr
door trofaiac - Feb 26, 2014 om 18:40
57 Antwoorden / 4 Vragen

Niet intrappen.
Zulke mails komen vaak voor en voor je het weet, bent u zelf geld kwijt.
In de prullenbak ermee.

ka
door kareuter - Feb 27, 2014 om 08:43
22 Antwoorden / 3 Vragen

gbraaf,

ja ik heb het zelf al een paar keer gekregen, ik had ze gevraagd of ze het vanaf hun ING rekening wilden storten en dat hebben ze precies tijdens de storing gedaan zodat ik het bedrag nu al 18 keer heb ontvangen.
Grijp je kans dus want, al is het te mooi om waar te lijken, je weet maar nooit!!

labren
door labren - Feb 27, 2014 om 10:31
862 Antwoorden / 0 Vragen

ja en als je die prijs wil hebben moet je zeker eerst zelf geld naar hun overmaken om die prijs te krijgen hahahahahah, dat zijn oplichtings praktijken , niet intrappen natuurlijk

labren
door labren - Feb 28, 2014 om 01:41
862 Antwoorden / 0 Vragen

dat zijn allemaal neploterijen , ze beloven heel veel alleen je krijgt echt nooit iets