VanMoof betrouwbaarheid
Mijn VanMoof S3 al voor de vierde keer een error 17 en error 2. Gerepareerd door een nieuwe batterij er in te zetten maar error komt blijkbaar steeds terug. Laatste keer een maand moeten wachten en nu moet ik 2 maanden wachten voordat ik fiets kan brengen. Servicecenter was kort konden er niets aan doen moest fiets maar laten repareren. Dit is toch niet hoe je met je klanten om gaat zeker als je fiets gebuikt voor woon- werkverkeer. Nog meer mensen die deze problemen ervaren?
Door de ANWB beoordeeld:
https://www.anwb.nl/fiets/test/urban-e-bikes-2020/vanmoof-s3
Veel meer dan 6000... maar dat wist u vast wel. Plus twee uitzendingen, krantenartikelen en nog veel meer. Vanmoof slaagt er nog steeds niet in om de supergrote vraag om te zetten in goede en snelle service en in kantgericht beleid. Helaas. https://nl.trustpilot.com/review/www.vanmoof.com
Geachte Bart,
Van Moof is al vaker bij Kassa onderwerp geweest, klik op de volgende link:
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/belbus-fietsenmerk-van-moof-krijgt-eerste-hulp-bij-klantenservice
U spreekt uzelf tegen, dit is letterlijk hoe er met u als klant wordt omgegaan. Maar als u denkt dat ze zich niet aan de wet houden kunt u natuurlijk een procedure beginnen, sterker, dat zou ik u zeker aanraden.
Waarschijnlijk een retorische vraag. De kwaliteit en technische betrouwbaarheid van de Van Moofs laat kennelijk nogal te wensen over waarbij het opzetten van de srevice organisatie kennelijk geen of onvoldoende rekening is gehouden.
Afhankelijk van de aankoopdatum van uw fiets zou u tot ontbinding van de koopovereenkomst kunnen overgaan. UIteraard moet u dan wel bij de verkoper zijn tenzij u rechtstreeks bij Van Moof heeft gekocht.
Hallo Bart Dekkers ,
Als u een gratis account aanmaakt kunt u het hele artikel lezen .
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/geliefd-en-gehaat-hoe-vanmoof-bijna-ten-onder-gaat-aan-zijn-eigen-succes~bf6ad2111/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.startpage.com%2F
Geliefd en gehaat : hoe VanMoof bijna ten onder gaat aan zijn eigen succes .
Een bekroond design en honderdduizenden stedelingen voor wie de hippe e-bike een statussymbool is geworden:
het populaire Amsterdamse fietsenmerk VanMoof leek niet kapot te krijgen. Maar veertien jaar na de oprichting laten kapotte fietsen het bedrijf wankelen.
Schijnbaar gaan er veel MOOF fietsen kapot en onstaat daardoor een abnormale wachtrij. Het wemelt klachten over dit bedrijf. Ik heb mijn plannen om zo'n fiets gewijzigd na het lezen van jouw topic.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel
Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer