Ba
door Bart Dekkers Jun 5, 2023 om 16:59
Auto & vervoer

VanMoof betrouwbaarheid

Mijn VanMoof S3 al voor de vierde keer een error 17 en error 2. Gerepareerd door een nieuwe batterij er in te zetten maar error komt blijkbaar steeds terug. Laatste keer een maand moeten wachten en nu moet ik 2 maanden wachten voordat ik fiets kan brengen. Servicecenter was kort konden er niets aan doen moest fiets maar laten repareren. Dit is toch niet hoe je met je klanten om gaat zeker als je fiets gebuikt voor woon- werkverkeer. Nog meer mensen die deze problemen ervaren?

4376 7 Rapporteer
in
door inno1 - Jun 5, 2023 om 18:17
115 Antwoorden / Vragen

Veel meer dan 6000... maar dat wist u vast wel. Plus twee uitzendingen, krantenartikelen en nog veel meer. Vanmoof slaagt er nog steeds niet in om de supergrote vraag om te zetten in goede en snelle service en in kantgericht beleid. Helaas. https://nl.trustpilot.com/review/www.vanmoof.com

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jun 5, 2023 om 18:25
1749 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Bart,

Van Moof is al vaker bij Kassa onderwerp geweest, klik op de volgende link:

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/belbus-fietsenmerk-van-moof-krijgt-eerste-hulp-bij-klantenservice

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jun 5, 2023 om 19:45
2011 Antwoorden / Vragen

U spreekt uzelf tegen, dit is letterlijk hoe er met u als klant wordt omgegaan. Maar als u denkt dat ze zich niet aan de wet houden kunt u natuurlijk een procedure beginnen, sterker, dat zou ik u zeker aanraden.

sw
door swat1500 - Jun 6, 2023 om 00:36
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk een retorische vraag. De kwaliteit en technische betrouwbaarheid van de Van Moofs laat kennelijk nogal te wensen over waarbij het opzetten van de srevice organisatie kennelijk geen of onvoldoende rekening is gehouden.
Afhankelijk van de aankoopdatum van uw fiets zou u tot ontbinding van de koopovereenkomst kunnen overgaan. UIteraard moet u dan wel bij de verkoper zijn tenzij u rechtstreeks bij Van Moof heeft gekocht.

marita5
door marita5 - Jun 6, 2023 om 12:56
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bart Dekkers ,

Als u een gratis account aanmaakt kunt u het hele artikel lezen .

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/geliefd-en-gehaat-hoe-vanmoof-bijna-ten-onder-gaat-aan-zijn-eigen-succes~bf6ad2111/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.startpage.com%2F

Geliefd en gehaat : hoe VanMoof bijna ten onder gaat aan zijn eigen succes .

Een bekroond design en honderdduizenden stedelingen voor wie de hippe e-bike een statussymbool is geworden:
het populaire Amsterdamse fietsenmerk VanMoof leek niet kapot te krijgen. Maar veertien jaar na de oprichting laten kapotte fietsen het bedrijf wankelen.

john devries
door john devries - Jun 7, 2023 om 10:23
213 Antwoorden / Vragen

Schijnbaar gaan er veel MOOF fietsen kapot en onstaat daardoor een abnormale wachtrij. Het wemelt klachten over dit bedrijf. Ik heb mijn plannen om zo'n fiets gewijzigd na  het lezen van jouw topic.