VanMoof betrouwbaarheid
Mijn VanMoof S3 al voor de vierde keer een error 17 en error 2. Gerepareerd door een nieuwe batterij er in te zetten maar error komt blijkbaar steeds terug. Laatste keer een maand moeten wachten en nu moet ik 2 maanden wachten voordat ik fiets kan brengen. Servicecenter was kort konden er niets aan doen moest fiets maar laten repareren. Dit is toch niet hoe je met je klanten om gaat zeker als je fiets gebuikt voor woon- werkverkeer. Nog meer mensen die deze problemen ervaren?
Door de ANWB beoordeeld:
https://www.anwb.nl/fiets/test/urban-e-bikes-2020/vanmoof-s3
Veel meer dan 6000... maar dat wist u vast wel. Plus twee uitzendingen, krantenartikelen en nog veel meer. Vanmoof slaagt er nog steeds niet in om de supergrote vraag om te zetten in goede en snelle service en in kantgericht beleid. Helaas. https://nl.trustpilot.com/review/www.vanmoof.com
Geachte Bart,
Van Moof is al vaker bij Kassa onderwerp geweest, klik op de volgende link:
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/belbus-fietsenmerk-van-moof-krijgt-eerste-hulp-bij-klantenservice
U spreekt uzelf tegen, dit is letterlijk hoe er met u als klant wordt omgegaan. Maar als u denkt dat ze zich niet aan de wet houden kunt u natuurlijk een procedure beginnen, sterker, dat zou ik u zeker aanraden.
Waarschijnlijk een retorische vraag. De kwaliteit en technische betrouwbaarheid van de Van Moofs laat kennelijk nogal te wensen over waarbij het opzetten van de srevice organisatie kennelijk geen of onvoldoende rekening is gehouden.
Afhankelijk van de aankoopdatum van uw fiets zou u tot ontbinding van de koopovereenkomst kunnen overgaan. UIteraard moet u dan wel bij de verkoper zijn tenzij u rechtstreeks bij Van Moof heeft gekocht.
Hallo Bart Dekkers ,
Als u een gratis account aanmaakt kunt u het hele artikel lezen .
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/geliefd-en-gehaat-hoe-vanmoof-bijna-ten-onder-gaat-aan-zijn-eigen-succes~bf6ad2111/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.startpage.com%2F
Geliefd en gehaat : hoe VanMoof bijna ten onder gaat aan zijn eigen succes .
Een bekroond design en honderdduizenden stedelingen voor wie de hippe e-bike een statussymbool is geworden:
het populaire Amsterdamse fietsenmerk VanMoof leek niet kapot te krijgen. Maar veertien jaar na de oprichting laten kapotte fietsen het bedrijf wankelen.
Schijnbaar gaan er veel MOOF fietsen kapot en onstaat daardoor een abnormale wachtrij. Het wemelt klachten over dit bedrijf. Ik heb mijn plannen om zo'n fiets gewijzigd na het lezen van jouw topic.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?
Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging afgewezen.
Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning.
Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten.
In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?
Alvast bedankt voor de rea
...
Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer