he
door helderegeest Apr 23, 2010 om 10:26
Auto & vervoer

Verkeerde opstaphalte 2929OV planner

Sinds begin dit jaar plant de OV-planner altijd een bushalte van mij af die 7 minuten lopen is terwijl een halte die tegen de reisrichting in gaat op 3 minuten afstand niet wordt genoemd.

2800 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Apr 23, 2010 om 10:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Enne.... wat moeten wij met deze informatie?

pino123
door pino123 - Apr 23, 2010 om 11:35
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ik denk dat je dit beter kan melden bij ov9292.

he
door helderegeest - Apr 23, 2010 om 12:02
13 Antwoorden / 4 Vragen
0

Jammer, helaas, ik zat op de verkeerde site. Maar toch blijft de vraag waar ik kan melden. dat de OV-planner niet goed werkt. Op de hele OV-planner wordt je alleen maar in cirkeltjes rondgestuurd.

Jaap

freya
door freya - Apr 23, 2010 om 13:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Ik kan 'de fout' waar je het over hebt verder niet beoordelen, maar moet je met 'je klacht' niet gewoon bij de betreffende vervoerder zijn? De website OV9292 verzamelt en presenteert alleen maar de gegevens die bij de verschillende vervoerders vandaan komt, dus ze kunnen daar zelf niets aan veranderen.

Freya

he
door helderegeest - Apr 23, 2010 om 17:52
13 Antwoorden / 4 Vragen
0

Het afgeven van een foute halte door de reisplanner van 9292OV zit in de logica van de planner. Voorheen werd je wel naar de juiste halte gestuurd. Waarom is er geen e-mailadres waar je je klacht kunt deponeren.
Jaap

birdies
door birdies - Apr 23, 2010 om 18:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.........Waarom is er geen e-mailadres waar je je klacht kunt deponeren......

Die is er wel: consumentenservice@9292.nl

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 23, 2010 om 18:08
533 Antwoorden / 0 Vragen
0

En wat is nouw het probleem? Het gebeurd vaak genoeg dat bushaltes niet tegenover elkaar liggen, dit in verband met een goede doorstroming van het overig verkeer.

Mvrgrt

ro
door ron530 - Apr 23, 2010 om 18:35
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

9292ov geeft de route aan die je het snelst van A naar B brengt simpel toch, berekent het aantal minuten. Ik gebruik de planner regelmatig en de halte voor mijn deur komt niet vaak voorbij. Voorbeeld Eburonenstraat om 5 voor het half Zanderijweg 5 over het half. De twee haltes liggen nog geen honderd meter uit elkaar. Verschil ligt in de route wil je een rondreis door de wijk of direct naar het station.
Snap het probleem niet echt.

Ronny.

he
door helderegeest - Apr 23, 2010 om 21:18
13 Antwoorden / 4 Vragen
0

Bedankt voor de informatie over het

consumentenservice@9292.nl

nu ook ontdekt via

Planner /Help /Info over OV bedrijven /9292 overige informatie / daar zijn we dan.

Ben nu voldoende geïnformeerd.

Jaap

pino123
door pino123 - Apr 23, 2010 om 22:05
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=knoop4x9 schreef op vrijdag 23 apr 2010, 18:08]En wat is nouw het probleem? Het gebeurd vaak genoeg dat bushaltes niet tegenover elkaar liggen, dit in verband met een goede doorstroming van het overig verkeer.

Mvrgrt

Eerst lezen, dan pas antwoorden! Heeft niets met het verkeer te maken..

ge
door gerland - Apr 24, 2010 om 01:38
127 Antwoorden / 0 Vragen
0

@helderegeest

U heeft het over een "fout" en over het feit dat u vroeger wel naar "de juiste halte" werd gestuurd.

Mij is niet duidelijk waarom de ene halte juist zou zijn en de andere niet, en waarom er hier sprake zou zijn van een "fout".

Tenzij u aanneemt dat de enige functie van de reisplanner is om u te laten reizen via het openbaar vervoermiddel dat te voet het snelst bereikt kan worden.
Dat is niet het doel van zo'n reisplanner kan ik u vertellen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer