he
door helderegeest Apr 23, 2010 om 10:26
Auto & vervoer

Verkeerde opstaphalte 2929OV planner

Sinds begin dit jaar plant de OV-planner altijd een bushalte van mij af die 7 minuten lopen is terwijl een halte die tegen de reisrichting in gaat op 3 minuten afstand niet wordt genoemd.

2800 11 Rapporteer

freya
door freya - Apr 23, 2010 om 10:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Enne.... wat moeten wij met deze informatie?

pino123
door pino123 - Apr 23, 2010 om 11:35
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat je dit beter kan melden bij ov9292.

he
door helderegeest - Apr 23, 2010 om 12:02
13 Antwoorden / 4 Vragen

Jammer, helaas, ik zat op de verkeerde site. Maar toch blijft de vraag waar ik kan melden. dat de OV-planner niet goed werkt. Op de hele OV-planner wordt je alleen maar in cirkeltjes rondgestuurd.

Jaap

freya
door freya - Apr 23, 2010 om 13:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan 'de fout' waar je het over hebt verder niet beoordelen, maar moet je met 'je klacht' niet gewoon bij de betreffende vervoerder zijn? De website OV9292 verzamelt en presenteert alleen maar de gegevens die bij de verschillende vervoerders vandaan komt, dus ze kunnen daar zelf niets aan veranderen.

Freya

he
door helderegeest - Apr 23, 2010 om 17:52
13 Antwoorden / 4 Vragen

Het afgeven van een foute halte door de reisplanner van 9292OV zit in de logica van de planner. Voorheen werd je wel naar de juiste halte gestuurd. Waarom is er geen e-mailadres waar je je klacht kunt deponeren.
Jaap

birdies
door birdies - Apr 23, 2010 om 18:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Waarom is er geen e-mailadres waar je je klacht kunt deponeren......

Die is er wel: consumentenservice@9292.nl

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 23, 2010 om 18:08
533 Antwoorden / 0 Vragen

En wat is nouw het probleem? Het gebeurd vaak genoeg dat bushaltes niet tegenover elkaar liggen, dit in verband met een goede doorstroming van het overig verkeer.

Mvrgrt

ro
door ron530 - Apr 23, 2010 om 18:35
4084 Antwoorden / 17 Vragen

9292ov geeft de route aan die je het snelst van A naar B brengt simpel toch, berekent het aantal minuten. Ik gebruik de planner regelmatig en de halte voor mijn deur komt niet vaak voorbij. Voorbeeld Eburonenstraat om 5 voor het half Zanderijweg 5 over het half. De twee haltes liggen nog geen honderd meter uit elkaar. Verschil ligt in de route wil je een rondreis door de wijk of direct naar het station.
Snap het probleem niet echt.

Ronny.

he
door helderegeest - Apr 23, 2010 om 21:18
13 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor de informatie over het

consumentenservice@9292.nl

nu ook ontdekt via

Planner /Help /Info over OV bedrijven /9292 overige informatie / daar zijn we dan.

Ben nu voldoende geïnformeerd.

Jaap

pino123
door pino123 - Apr 23, 2010 om 22:05
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=knoop4x9 schreef op vrijdag 23 apr 2010, 18:08]En wat is nouw het probleem? Het gebeurd vaak genoeg dat bushaltes niet tegenover elkaar liggen, dit in verband met een goede doorstroming van het overig verkeer.

Mvrgrt

Eerst lezen, dan pas antwoorden! Heeft niets met het verkeer te maken..

ge
door gerland - Apr 24, 2010 om 01:38
127 Antwoorden / 0 Vragen

@helderegeest

U heeft het over een "fout" en over het feit dat u vroeger wel naar "de juiste halte" werd gestuurd.

Mij is niet duidelijk waarom de ene halte juist zou zijn en de andere niet, en waarom er hier sprake zou zijn van een "fout".

Tenzij u aanneemt dat de enige functie van de reisplanner is om u te laten reizen via het openbaar vervoermiddel dat te voet het snelst bereikt kan worden.
Dat is niet het doel van zo'n reisplanner kan ik u vertellen.