Verkeerde opstaphalte 2929OV planner
Sinds begin dit jaar plant de OV-planner altijd een bushalte van mij af die 7 minuten lopen is terwijl een halte die tegen de reisrichting in gaat op 3 minuten afstand niet wordt genoemd.
Jammer, helaas, ik zat op de verkeerde site. Maar toch blijft de vraag waar ik kan melden. dat de OV-planner niet goed werkt. Op de hele OV-planner wordt je alleen maar in cirkeltjes rondgestuurd.
Jaap
Ik kan 'de fout' waar je het over hebt verder niet beoordelen, maar moet je met 'je klacht' niet gewoon bij de betreffende vervoerder zijn? De website OV9292 verzamelt en presenteert alleen maar de gegevens die bij de verschillende vervoerders vandaan komt, dus ze kunnen daar zelf niets aan veranderen.
Freya
Het afgeven van een foute halte door de reisplanner van 9292OV zit in de logica van de planner. Voorheen werd je wel naar de juiste halte gestuurd. Waarom is er geen e-mailadres waar je je klacht kunt deponeren.
Jaap
.........Waarom is er geen e-mailadres waar je je klacht kunt deponeren......
Die is er wel: consumentenservice@9292.nl
En wat is nouw het probleem? Het gebeurd vaak genoeg dat bushaltes niet tegenover elkaar liggen, dit in verband met een goede doorstroming van het overig verkeer.
Mvrgrt
9292ov geeft de route aan die je het snelst van A naar B brengt simpel toch, berekent het aantal minuten. Ik gebruik de planner regelmatig en de halte voor mijn deur komt niet vaak voorbij. Voorbeeld Eburonenstraat om 5 voor het half Zanderijweg 5 over het half. De twee haltes liggen nog geen honderd meter uit elkaar. Verschil ligt in de route wil je een rondreis door de wijk of direct naar het station.
Snap het probleem niet echt.
Ronny.
Bedankt voor de informatie over het
consumentenservice@9292.nl
nu ook ontdekt via
Planner /Help /Info over OV bedrijven /9292 overige informatie / daar zijn we dan.
Ben nu voldoende geïnformeerd.
Jaap
[quote=knoop4x9 schreef op vrijdag 23 apr 2010, 18:08]En wat is nouw het probleem? Het gebeurd vaak genoeg dat bushaltes niet tegenover elkaar liggen, dit in verband met een goede doorstroming van het overig verkeer.
Mvrgrt
Eerst lezen, dan pas antwoorden! Heeft niets met het verkeer te maken..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer