he
door hepol Oct 17, 2010 om 13:39
Auto & vervoer

Waarom geen ANWB rollator getest?

Binnenkort wil ik een rollator aanschaffen en ik had de ANWB-rollator op het oog. Wat jammer dat deze niet werd getest. Had dat een oorzaak, hij is zo mooi en degelijk? Een gemiste kans volgens mij.

7795 6 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 17, 2010 om 13:58
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Er IS een ANWB-rollator getest, n.l. de Active: klik hier

he
door hepol - Oct 17, 2010 om 14:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry, dat heb ik niet begrepen gisteren. Vreemd dat de winnende rollator wel die remleidingen heeft waar je achter kunt blijven haken.

vladja
door vladja - Oct 17, 2010 om 14:52
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Hepol,

Neem nooit een rollator met van die uitstekende remkabels. Levensgevaarlijk! Heb dat ding van mijn moeder naar de vuilstort gebracht.

Vladja

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Oct 17, 2010 om 20:09
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ hepol:

Testnummer 4 is de ANWB rollator en o.a. dit staat in de test:

4. Active
-Via ANWB met korting, ook in gewone winkel te koop als Active
Leden: € 189,- Niet-leden: €239,- Winkel: € 239,-

Testoordeel 6,5 (er zijn betere)

- Zeer goed in- en uitklapbaar
- De stabiliteit kan beter

Hardware ERror MAN.

fr
door freek99 - Sep 4, 2014 om 11:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn rollators waar bij de remkabels vast gezet worden, zodat deze niet naar buiten uit kunnen steken. (of gewoon een touwtje doet ook wonderen)

Een overzicht van remkabelloze rollator is te vinden op de rollator-megastore

czar
door czar - Sep 4, 2014 om 11:25
1209 Antwoorden / 20 Vragen

U antwoordt op een vraag van bijna 4 jaar geleden.