door kaloba 4 jul. 2020 om 16:02
Auto & vervoer

Waarom levert TomTom niet

Per 19-06-2020 heb ik op de side van TomTom een auto navigatie besteld en betaald.
Maar tot heden geen TomTom ontvangen.
Na telefoneren en verschillende mails, met de vraag wat de oorzaak van het niet leveren is.
Krijg ik geen inhoudelijk antwoord.
Wat ik me afvraag; heb ik iets fout gedaan of hebben meer mensen hiet last van?

863 11 Rapporteer
door panter22 - 4 jul. 2020 om 16:15
4057 Antwoorden / Vragen
0

2.3 Levering en risico op verlies

 

TomTom streeft ernaar het product binnen 30 dagen na orderacceptatie te leveren. 
https://www.tomtom.com/nl_nl/legal/terms-and-conditions/
Je kreeg geen inhoudelijk antwoord van TomTom. Kwamen ze niet verder dan: ik weet het niet?

door edrick3 - 4 jul. 2020 om 17:09
27635 Antwoorden / 85 Vragen
0

De 30 dagen leveringstermijn is nog niet voorbij. Nog even geduld hebben dus.

door diumenge - 4 jul. 2020 om 17:17
11347 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wat is het antwoord dan dat je krijgt?

ka
door kaloba - 4 jul. 2020 om 18:07
3 Antwoorden / 2 Vragen
1

Hierbij moet ik schuld bekennen,afgaande op de betrouwbare naam TomTom heb ik de voorwaarden niet gelezen.

Die heb ik nu gescrold, dat zijn er nogal wat.

Dan vind ik het toch raar dat niemand in de verschillende contacten, mij op de 30 dagen levering heeft gewezen.

In een reactie stond iets over mijn status, waardoor ik dacht dat de betaling niet goed gegaan was.

Dus toen de betaling data doorgegeven.

 

Wat bij mij de indruk van snelheid gaf is, als je de TomTom site opent je gelijk de banner ziet met;

 

(Ondanks de onrust door de uitbraak van het coronavirus (COVID-19), wordt de bestelling van je TomTom-product op tijd geleverd. Blijf gezond en zorg goed voor jezelf en voor elkaar).

 

Op veel side’s lees ik; (vandaag besteld morgen bezorgd.)

Zoveel haast heb ik niet, maar 30 dagen levering doet denken aan Alibaba.

 

 

 

 

door getty 4 jul. 2020 om 18:31
3358 Antwoorden / 10 Vragen

Het is ook vast niet de echte officiële site?

door newmikey 4 jul. 2020 om 19:37
756 Antwoorden / 0 Vragen

Alibaba?

door tdmduc - 4 jul. 2020 om 18:13
657 Antwoorden / 2 Vragen
0

Garmin kopen.

Gewoon bij een speciaalzaak.

ep
door epcot 4 jul. 2020 om 21:46
1046 Antwoorden / 17 Vragen

Volgens mij ging de vraag van ts over de levertijd van een Tom Tom en niet wat hij beter kan kopen.

door marita5 - 4 jul. 2020 om 18:26
9169 Antwoorden / 14 Vragen
0

Hallo Kaloba , 

Bij 3 autonavigaties staat : op voorraad gratis levering binnen 2 werkdagen 

Alleen bij autonavigatie Go Premium staat op voorraad .

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/car/#productLineup

door aurora1 - 4 jul. 2020 om 19:03
15067 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik denk niet dat op dit forum van vrijwilligers bekend is waarom er (nog?) niet geleverd wordt door TomTom.
Heeft u wel op de originele/echte/juiste site besteld en de voorwaarden e.d. gelezen én de informatie over Corona?

door simon55 - 4 jul. 2020 om 19:05
1527 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik lees bij een van uw berichten , dat 30 dagen levering wel wat op Alibaba lijkt.

Misschien hebben zijn rovers het wel weggekaapt ?

ka
door kaloba - 5 jul. 2020 om 10:21
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wat MARITAS schrijft heb ik ook gelezen bij mijn bestelling van de TomTom Go Basic 5.

2 dagen bezorgen.

 

Als ik op de TomTom site inlog zie ik mijn bestelling staan,

De status is; Nieuw.

De betaling status is; Gemaakt.

 

Nog geen reactie van TomTom ontvangen dus ik stuur ze morgrn maar een mailtje om mijn geld terug te vragen.

Gezien de reactie van TomTom tot nu toe zal dat nog wel een dingetje worden.

ep
door epcot 5 jul. 2020 om 10:35
1046 Antwoorden / 17 Vragen

Beetje ot maar als ik kijk op de site van tomtom zie ik dat deze basic5 159 euro kost en ook staat er een link naar externe verkoop partners. Als ik daarop klik zie betrouwbare webshops waar dezelfde uitvoering 11 euro goedkoper is en waarbij zelfs coolbue staat die als 1 van de beste webshops uit de bus komt. Waarom dan bij tom tom bestellen?

rj
door rjw - 5 jul. 2020 om 17:50
1499 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je krijgt geen inhoudelijk antwoord, maar ze zullen toch iets zeggen. Wat zeggen ze precies in de mail replies?

ka
door kaloba - 21 jul. 2020 om 12:08
3 Antwoorden / 2 Vragen
0


De eerste reactie van TomTom was, er is iets niet goed aan de "status".
In hun volgende mail reactie,'s was hun vraag om betalings bewijs.
Ik heb toen aankoop datum code nummers en bank afschriften naar ze gemailt.
Maar nog steeds geen TomTom ontvangen.
Daarom Heb ik nu aan PayPal gevraagt mijn geld terug te storten op mijn bank rekening.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Cb
Cb - 5 aug. 2020 om 21:22
Winkels & webshops

Beschuldiging

Hoi, vandaag was ik aan het winkelen bij cranenbroek. Ik rekende me spullen af ongeveer 200 euro. Ik werd aangehouden door personeel van de winkel en moest mee naar achter lopen na het afrekenen, ik vroeg al een aantal keer waarvoor maar gaven daar geen antwoord op. Daar vertelde ze me dat een andere klant had gezien dat ik spullen onder mijn rokje stopte. Dit was niet zo had alleen ivm de drukte ... Lees meer

Na
Nantje1965 - 5 aug. 2020 om 08:10
Geldzaken & recht
Cadeaukaart Fonq

Cadeaukaart Fonq

Voor mijn verjaardag heb ik 2 cadeaukaarten gekregen omdat ik mijn Gordon Ramsay servies wil uitbreiden. Tot mijn grote verbazing kan ik de kaarten niet verzilveren omdat het door een andere leverancier wordt geleverd. Nu zit ik met twee kaarten waar ik eigenlijk niks mee kan.
Echt heel krom dit, FONQ is
toch FONQ ?
Als ik bij BOL iets bestel komt het ook vaak van een andere levera ... Lees meer

ma
martinz - 5 aug. 2020 om 10:27
Geldzaken & recht

Qpark boete terecht?

onlangs ontving ik een brief van Spreksel advocaten namens Q-Park. Omdat ik 'treintje heb gereden' zou ik 340 euro moeten betalen. Het klopt dat ik treintje heb gereden. Maar de reden waarom ik dat deed heeft te maken met een wanprestatie van QPark. Op zowel de electronische binnen-, als buiten borden gaf Q-Park aan dat er in de desbetreffende parkeergarage (2 verdiepingen) vrije plekken waren. Aa ... Lees meer