ka
door kaloba Jul 4, 2020 om 16:02
Auto & vervoer

Waarom levert TomTom niet

Per 19-06-2020 heb ik op de side van TomTom een auto navigatie besteld en betaald.
Maar tot heden geen TomTom ontvangen.
Na telefoneren en verschillende mails, met de vraag wat de oorzaak van het niet leveren is.
Krijg ik geen inhoudelijk antwoord.
Wat ik me afvraag; heb ik iets fout gedaan of hebben meer mensen hiet last van?

2447 11 Rapporteer

panter22
door panter22 - Jul 4, 2020 om 16:15
6599 Antwoorden / Vragen

2.3 Levering en risico op verlies

TomTom streeft ernaar het product binnen 30 dagen na orderacceptatie te leveren.
https://www.tomtom.com/nl_nl/legal/terms-and-conditions/
Je kreeg geen inhoudelijk antwoord van TomTom. Kwamen ze niet verder dan: ik weet het niet?

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2020 om 17:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De 30 dagen leveringstermijn is nog niet voorbij. Nog even geduld hebben dus.

diumenge
door diumenge - Jul 4, 2020 om 17:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat is het antwoord dan dat je krijgt?

ka
door kaloba - Jul 4, 2020 om 18:07
6 Antwoorden / 3 Vragen

Hierbij moet ik schuld bekennen,afgaande op de betrouwbare naam TomTom heb ik de voorwaarden niet gelezen.

Die heb ik nu gescrold, dat zijn er nogal wat.

Dan vind ik het toch raar dat niemand in de verschillende contacten, mij op de 30 dagen levering heeft gewezen.

In een reactie stond iets over mijn status, waardoor ik dacht dat de betaling niet goed gegaan was.

Dus toen de betaling data doorgegeven.

Wat bij mij de indruk van snelheid gaf is, als je de TomTom site opent je gelijk de banner ziet met;

(Ondanks de onrust door de uitbraak van het coronavirus (COVID-19), wordt de bestelling van je TomTom-product op tijd geleverd. Blijf gezond en zorg goed voor jezelf en voor elkaar).

Op veel side’s lees ik; (vandaag besteld morgen bezorgd.)

Zoveel haast heb ik niet, maar 30 dagen levering doet denken aan Alibaba.

getty
door getty Jul 4, 2020 om 18:31
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Het is ook vast niet de echte officiële site?

newmikey
door newmikey Jul 4, 2020 om 19:37
830 Antwoorden / 0 Vragen

Alibaba?

tdmduc
door tdmduc - Jul 4, 2020 om 18:13
703 Antwoorden / 2 Vragen

Garmin kopen.

Gewoon bij een speciaalzaak.

Gr
door Grunn1 Jul 4, 2020 om 21:46
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Volgens mij ging de vraag van ts over de levertijd van een Tom Tom en niet wat hij beter kan kopen.

marita5
door marita5 - Jul 4, 2020 om 18:26
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kaloba ,

Bij 3 autonavigaties staat : op voorraad gratis levering binnen 2 werkdagen

Alleen bij autonavigatie Go Premium staat op voorraad .

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/car/#productLineup

aurora1
door aurora1 - Jul 4, 2020 om 19:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik denk niet dat op dit forum van vrijwilligers bekend is waarom er (nog?) niet geleverd wordt door TomTom.
Heeft u wel op de originele/echte/juiste site besteld en de voorwaarden e.d. gelezen én de informatie over Corona?

simon55
door simon55 - Jul 4, 2020 om 19:05
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik lees bij een van uw berichten , dat 30 dagen levering wel wat op Alibaba lijkt.

Misschien hebben zijn rovers het wel weggekaapt ?

ka
door kaloba - Jul 5, 2020 om 10:21
6 Antwoorden / 3 Vragen

Wat MARITAS schrijft heb ik ook gelezen bij mijn bestelling van de TomTom Go Basic 5.

2 dagen bezorgen.

Als ik op de TomTom site inlog zie ik mijn bestelling staan,

De status is; Nieuw.

De betaling status is; Gemaakt.

Nog geen reactie van TomTom ontvangen dus ik stuur ze morgrn maar een mailtje om mijn geld terug te vragen.

Gezien de reactie van TomTom tot nu toe zal dat nog wel een dingetje worden.

Gr
door Grunn1 Jul 5, 2020 om 10:35
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Beetje ot maar als ik kijk op de site van tomtom zie ik dat deze basic5 159 euro kost en ook staat er een link naar externe verkoop partners. Als ik daarop klik zie betrouwbare webshops waar dezelfde uitvoering 11 euro goedkoper is en waarbij zelfs coolbue staat die als 1 van de beste webshops uit de bus komt. Waarom dan bij tom tom bestellen?

rj
door rjw - Jul 5, 2020 om 17:50
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Je krijgt geen inhoudelijk antwoord, maar ze zullen toch iets zeggen. Wat zeggen ze precies in de mail replies?

ka
door kaloba - Jul 21, 2020 om 12:08
6 Antwoorden / 3 Vragen

De eerste reactie van TomTom was, er is iets niet goed aan de "status".
In hun volgende mail reactie,'s was hun vraag om betalings bewijs.
Ik heb toen aankoop datum code nummers en bank afschriften naar ze gemailt.
Maar nog steeds geen TomTom ontvangen.
Daarom Heb ik nu aan PayPal gevraagt mijn geld terug te storten op mijn bank rekening.