Waterkaarten ANWB app werkt niet
Dit is de laatste mail van de ANWB: Dank u wel voor uw bericht.
Het is bekend dat de locatievoorziening op de iPad niet altijd correct functioneert.
Soms kan het liggen aan verkeerde instellingen, maar in uw geval ligt het daar niet aan.
Helaas kan het probleem niet op korte termijn opgelost worden.
De huidige verwachting is dat na de herziening van de app dit probleem niet meer zal voorkomen.
Deze versie zal niet voor 2018 verschijnen.
Mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Heeft u dan helemaal geen papieren kaarten ook mee?
Alleen af willen gaan op een app lijkt me verre van verstandig.
Het wordt niet meer voor 2018 verwacht. Gelukkig duurt 2017 niet zo lang meer en zou theoretisch over 3 maanden de verbeterde app er kunnen zijn.
Heeft uw iPad air2 wel GPS, alleen de cellulair versie heeft dat.
Wanneer de iPad cellulair niet uitgesloten wordt bij de systeemvereisten zou u uw geld terug moeten krijgen.
Ga anders naar het Juridisch Loket in uw woonplaats voor advies.
TS zegt dat eerdere versies wel werkten.
Stond die eerdere versie ook op de iPad air2, uit zijn verhaal maak ik op van niet.
Tijdens de week varen heeft de locatie pijl het welgeteld 2 uur gedaan. Dus 2 uur lang werd de positie van de boot correct weergegeven.
De koers werd dus uiteindelijk niet aangegeven. Verscheidene keren heb ik de iPad geconnect met mijn iPhone, maar dat hielp ook niet
Ik zou ook maar niet gaan varen als u ook geen up-to-date papieren kaarten heeft. Onverantwoord inderdaad. Van mij zou daar goed op gecontroleerd mogen worden.
Er zijn meerdere zgn waterkaarten, koop die dan (ook).
Kijk eens hier: https://www.myshiptracking.com/nl/search/vessels
En er zijn meer van dergelijke websites.
Anders maar alle vrachtverkeer erover informeren dat u uw koers niet kunt bepalen en ook uw eigen positie niet kent. Persoonlijk vind ik dat nogal gevaarlijk.
Er valt eigenlijk niets te ontbinden want het weekabonnement á 5,49 euro stopt automatisch en het is aan u om die te verlengen. Als blijkt dat de app niet naar behoren werkt is verlengen niet handig en blijft de financiéle schade beperkt. Verdere actie ondernemen lijkt me niet zinvol want u heeft geen app gekocht maar een aan een app gekoppelde dienst.
Zie nu dat de waterkaarten 2 dagen gratis te gebruiken zijn, TS had dus geen kosten hoeven te maken.
En als het om €5,49 gaat, geen bedrag om je druk over te maken.
Tja wat dat betreft stijgen de principes en irritatie vaak boven de realiteit uit. En dan nog vraagsteller had de mobiele telefoon aan het abonnement kunnen koppelen en zo verder kunnen navigeren.
Wij hebben een Smartphone en hebben twee fietsverzekeringen man en vrouw elk een bij de ANWB met er aan gekoppeld een GPS systeem, maar nu zouden wij bijde, mijn vrouw en ik een smartphone moeten hebben om er een fiets app op te zetten.een kan wel maar twee niet. Wij hebben een auto en rijden er samen in en hebben elk een pas en dat kan wel. Ik kan wel een fietspas krijgen maar niet met de mogelijkheid om de GPS te hebben, wie weet hoe het zit.
Kunt u dan in de app niet kiezen met welke gps tracker (fiets) u verbinding wilt maken?
Of als de instelling niet gewijzigd kan worden de app verwijderen, opnieuw installeren en gps instelling van betreffende fiets ingeven.
U had beter een nieuwe topic kunnen starten, nu staat uw vraag bij waterkaarten app.
@opaplpop. Waarom reageert u met een totaal andere vraag op een jaar oud topic? U kunt beter zelf een eigen vraag aanmaken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer