ma
door marky22 Feb 19, 2007 om 09:58
Auto & vervoer

Wie heeft er ervaring met betaald reclame rijden op auto's?

Op websites zoals geldopwielen.nl kun je je tegen betaling inschrijven waardoor bedrijven met jou in contact kunnen komen om hun reclame (tegen betaling) op jou auto te adverteren.

Ik ben op zoek naar mensen die daar ervaring mee hebben en of zij eventueel schade hebben ondervonden van de reclame-stickers op hun auto? En daarnaast of zij ook daadwerkelijk in contact zijn gekomen met bedrijven die tegen betaling op een auto hebben geadverteerd? Alvast bedankt voor het delen van uw ervaringen.

20583 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel, beste vraagsteller,

Ook ik heb eens wat info opgevraagd hoe dit nu zit.

Welnu, het komt er op kort op neer dat U eerst moet betalen!
Dan zelf actief bezig gaan met het zoeken van die bedrijven die eventueel,heel misschien u een sticker zou willen geven van het bedrijf maar er is geen enkele garantie bij geldopwielen.

Kortom,
gelijk die advertenties voor thuiswerk.........
Moet u eerst betalen om eventueel, maar vrijwel nooit er een klein inkomen daar uit te halen dan is dat al bij voorbaat verdacht.

Tsja, dat Internet toch!
't Is oppassen geblazen vind deze

Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 10:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

goede ervaring met het bedrijf Publicar voor reclamerijden.Hiervoor hoef je niet te betalen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Mark,

gezien de (zeer) negatieve ervaringen op andere sites en dan met name over de 'eigenaar' van Geldopwielen, lijk het mij niet bepaald aantrekkelijk om hiervoor te werken (mee in zee te gaan), op wat voor een wijze dan ook.

Deze site behoort toe aan Dionysos BV te Elst en ga daar maar eens mee googelen...... Ik denk dat je je dan wel 2x bedenkt.

Zie als voorbeeld: internetoplichting.nl

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deels aanvullend op de andere antwoorden:

Alvorens u in zee gaat met een aanbieder: kijk heel goed naar de voorwaarden en ga onder geen enkele voorwaarde in zee met een aanbieder die laat betalen, uitsluitend op basis van een aanbod voor u te zoeken naar een adverteerder.

Er zijn ook aanbieders die wel degelijk betrouwbaar aanbieden door bijv een overeenkomst met een café eigenaar en op basis waarvan u al deels vooraf en deels na einde van de overeenkomst betaalt krijgt.

De andere vraag: Schade: de stickers die in de regel gebruikt worden, zie ook de autobusreclame, zijn heel gemakkelijk en zonder enige schade weer te verwijderen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn nog andere addertjes onder het gras. Ook de belastingdienst rijdt rond in auto's om kentekens te fotograferen. U loopt dus ook het risico als u met reclamestickers in uw prive auto rijdt gefotografeerd te worden. Mocht u dan met reclame stickers rondrijden dan kunt u een naheffing en boete verwachten als u de inkomsten niet heeft opgegeven.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook worden auto's met reklameopschriften vaker opengebroken of gestolen. Heb ik ervaring mee een kennis van mij had ook reklame voor zijn kledingzaak op zijn priveauto.

Na 3 inbraken moest hij die van zijn verzekering verwijderen!

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

goede tip maar dat is uiteraard te ondervangen door de inkomsten van de reclame gewoon op te geven bij de aangifte.