M
door M van der Kallen Mar 24, 2017 om 00:11
Auto & vervoer
Wij kopen auto,s misleiding

Via de site "wij kopen auto,s" kreeg ik een mail dat mijn Ford fiesta 2002 nog 1063 euro waard was. ik een afspraak gemaakt in de Zwolle vestiging. daar is proef gereden en veel foto,s gemaakt . de inkoper gaf  toe dat het een mooie auto zonder roest was . 125 000 km ik kreeg toen een bod  van maar 55 euro. ik voelde mij knap belazerd een boze maail gestuurd naar het hoofd kantoor en toen werd het bod verhoogd naar 83 euro . op de tv reclame is men zeer te vreden over de afhandeling maar ik dus niet. dit is een waarschuwing voor mensen die door ook  een auto willen verkopen .  vr gr M van der Kallen  [verwijderd door redactie]

16276 9 Rapporteer

costnix
door costnix - Mar 24, 2017 om 00:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Haal uw adres weg. U bent op een openbaar forum!
En in reclame wordt altijd op de waarheid bezuinigd!

Cookies
door Cookies - Mar 24, 2017 om 00:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

We gaan je echt geen brief sturen, dus het nut van je naw gegevens ontgaat mij.

hansje klein
door hansje klein - Mar 24, 2017 om 00:32
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Regel-1. Altijd eerst even de reviews lezen:  zoals HIER

ha
door halex - Mar 24, 2017 om 08:23
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U hebt kennelijk geen vraag. Dan heeft dit item hier niets te zoeken.

holstein
door holstein - Mar 24, 2017 om 08:59
922 Antwoorden / 16 Vragen

En u dacht dat ze een marktconforme prijs gaan geven, die lui zitten er ook om poen te verdienen, want zodra je er bent proberen ze je in te pakken, al die reclame slaven geloof ik niet, u wel?

ne
door neodutchio - Mar 24, 2017 om 09:54
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Hoeveel waarschuwingen heeft u zelf niet gelezen hierover? Iedereen dumpt het maar op internet, maar niemand leest het.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2017 om 10:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bent u weleens eerlijke reclame tegengekomen?

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2017 om 11:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En wat is de vraag?
Dit is een openbaar forum en dan is het niet handig om je NAW-gegevens te vermelden. Krijg je nog meer 'mooie' aanbiedingen. ;-)
Heb de redactie gevraagd de gegevens te verwijderen.

hutch
door hutch - Mar 24, 2017 om 15:48
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Uiteraard is ook (!) deze site pure misleiding.

Dat eerste bedrag is om u naar dat adres te lokken, waar u dus bent ingetrapt, en vervolgens wordt u belazerd waar u bij staat.

Totaal geen reactie meer geven richting dat clubje. Al die sites die iets willen kopen, auto's/motoren enz., hebben de intentie om niet dat bedrag te betalen wat zij eerst wel voorstellen. Als u daarheen gaat, gaan zij allerlei smoesjes verzinnen om het geboden bedrag maar zo laag mogelijk te krijgen. Helaas trappen er velen in, u bent echt niet de eerste.

Als u naar het eerste de beste demontagebedrijf (sloopbedrijf) gaat, zult u absoluut nog meer geld krijgen. Beter nog om uw auto op een gratis verkoopsite te plaatsen, zoals bijv. Speurders.

Trap er dus nooit meer in!!