Ja
door Jabiswane Sep 17, 2019 om 12:56
Auto & vervoer
Wil teveel betaalde parkeerkosten terugvorderen bij Parkmobile.

Ben afgelopen vrijdag Vergeten parkeren stop te zetten of het stopzetten is niet gelukt in Amsterdam Centrum  waardoor de parkeerkosten bij Park mobiel behoorlijk zijn opgelopen. Krijg nu €15,- tegoed ter compensatie terwijl ik zeker €75,- teveel betaald hebt. Heb bewijs geleverd dat ik niet lang daarna heb getankt op de A2. Kan ik het teveel betaalde terug eisen van Park Mobiel?
[edit - redactie]

44883 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 17, 2019 om 13:08
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jabiswane ,

U bent op een openbaar forum , verwijder uw tel.nr , klik op het potloodje , dit moet u doen binnen 1 uur .

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://parkmobile.nl/faq/parkeeractie-vergeten-te-stoppen-wat-dan/

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/parkmobile-hoe-krijg-je-je-te-veel-betaalde-parkeergeld-terug/

ne
door neodutchio - Sep 17, 2019 om 14:07
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Er zit nogal een verschil tussen het vergeten stop te zetten en het niet lukken van het stopzetten. In het eerste geval bent u zelf verantwoordelijk, in het tweede geval had u meteen aan de bel moeten trekken toen het niet lukte.

Het zal dus lastig zijn om iets te kunnen claimen.

he
door henk51 - Sep 17, 2019 om 14:35
90 Antwoorden / 0 Vragen

U schrijft Ben afgelopen vrijdag Vergeten parkeren stop te zetten of het stopzetten is niet gelukt in Amsterdam Centrum.

U weet zelf dus niet of u het wel stop gezet heeft.
Ik krijg bij aanmelden en stopzetten een Email bericht dit houd ik goed in de gaten kan dus vrijwel niets misgaan . Kan je opgeven in je account en is gratis

groeten Henk

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 17, 2019 om 14:47
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb aan de reactie met relevante verwijzingen van @MARITA5 niets toe te voegen.
De daarin genoemde adviezen opvolgen is m.i. de enigste optie.

lo
door lovewinnie - Sep 17, 2019 om 15:46
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik de app nu al ruim 1 jaar en zodra je parkeer actie stop staat er duidelijk even geduld en daarna afgerond Inc bedrag wat je moet gaan betalen.
Heb je dat niet gedaan ja dan telt hij door en kunt u betalen. Het is niet anders.
U heeft getankt en een tankbon. Staat daar u kenteken op? Alleen een tankbon zeg niks natuurlijk

jo
door jorisw - Sep 17, 2019 om 22:05
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het verhaal wordt al zwak doordat je niet weet wat er precies gebeurt is. Het lijkt me dat je toch wel weet wat je een paar dagen geleden gedaan hebt?

mo
door mof - Sep 18, 2019 om 13:48
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dat je kunt bewijzen dat je getankt hebt bewijst niet dat je niet geparkeerd stond in Amsterdam ... twee verschillende autos?

het is je eigen verantwoordelijkheid het parkeren te stoppen. Alles wat je vergoed krijgt is uit coulance

koekeloer
door koekeloer Sep 18, 2019 om 14:47
562 Antwoorden / 18 Vragen

Of je bent na het tanken weer teruggegaan