Je
door Jennigje1977 Dec 27, 2016 om 12:45
Auto & vervoer

Yellowbrick -tarief Q-park

Al maandenlang wordt het verkeerde tarief gerekend voor parkeren bij Q-park garages, in Hilversum, via Yellowbrick.
Dat zou per kwartier moeten zijn, er wordt steeds een vol uur berekend ook al sta ik er maar tien minuten.
Elke maand stuur ik dan maar weer een mail naar Yellowbrick en dan krijg ik weer een bedragje terug. Ik heb er totaal geen zin in dit ook nog eens na te rekenen maar mijn gevoel zegt dat t te laag is...
Steeds geeft Yellowbrick weer een ander excuus, het ligt verrassend genoeg altijd aan Q-park. 
Ik ben t nu spuugzat!
Wie heeft deze ervaring ook? Kan me niet voorstellen dat t alleen bij mij is.
Wie heeft er een idee om Yellowbrick zover te krijgen dit op te lossen? Kan ik bv het afgeschreven bedrag steeds stoneren tot ze het eindelijk aangepakt hebben?

1040 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 27, 2016 om 12:47
16957 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ook hier: schriftelijk bezwaar maken en niet via e-mail. De brief liefst aangetekend verzenden met bericht van ontvangsbevestiging!

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 27, 2016 om 12:56
7356 Antwoorden / 3 Vragen
2
Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer