Na
door Nard 15 feb. 2018 om 23:15
Auto & vervoer

Zeer slechte ervaring spits automotive

Wie heefte er net als ik bij spit automotive, auto katalysator.nl, besteld en betaald voor leveringstijd van 1 dag, daarna bij moeten betalen wegens fout in de administratie, vervolgens niets geleverd krijgen en na veel gezeur en smoesjes order geannuleerd en na lange tijd nog steeds zje geld niet retour gestort?
Als je er op zoekt op internet is dit schering en inslag en wordt het tijd voor georganiseerde aktie!

11023 39 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ep
door epcot - 15 feb. 2018 om 23:25
784 Antwoorden / 17 Vragen
2

Simpele vraag, waarom zoek je niet eerst op internet naar ervaringen over dit bedrijf voor je wat besteld? Dan doe je niks doms en hoeft er geen georganiseerde aktie te worden ondernomen.

door tijger1 - 15 feb. 2018 om 23:29
38411 Antwoorden / 21 Vragen
1

Gewoon het volgende louche bedrijfje. Niet eerder op reviews gekeken? Dan had u niets besteld, in ieder geval niets betaald.

Sp
door Spits automotive BV 20 feb. 2018 om 10:59
4 Antwoorden / Vragen

Goedemorgen heer/mevrouw,

Ik wil u uitnodigen om een dag bij ons mee te lopen zodat u kunt zien hoe het er bij ons aan toe gaat. Ik ben ervan overtuigd dat u uw mening dan zult bijstellen. U kunt mij persoonlijk hiervoor een e-mail sturen op info@spits-automotive (t.a.v. Rick).

Met vriendelijke groet,

Rick van Wilden
SPiTS automotive BV / auto-katalysator.nl

Gw
door Gwen1985 8 mrt. 2018 om 10:10
1 Antwoorden / Vragen

Wat een onzin is dit een grap ? Als mense na jullie bedrijf wille komen dan bestelde ze wel niet op internet

door tenormin - 15 feb. 2018 om 23:41
14791 Antwoorden / 87 Vragen
2

Nee hoor @nard, niets georganiseerde aktie. Je hebt het onderste boven gedaan: met dit resultaat. M.a.w. eerst zoeken op internet en dan had het helemaal niet besteld.

door marita5 - 16 feb. 2018 om 08:12
7608 Antwoorden / 12 Vragen
0
mh
door mhogenberg - 16 feb. 2018 om 08:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zit ook nog te wachten op mijn “1 werkdag” geleverde katalysator. Meer als een week geleden een bestelling gedaan. Echter net zoals jou, pas daarna de reviews bekeken. Gezien ze boven in Google en vergelijkingssite werden “aanbevolen” dacht ik: “dit zit wel goed”.
Na een week, contact gezocht met automotive. Ik wou graag wel eens weten hoe het zit met mijn bestelling. Kreeg zeer snel een antwoord op mijn vraag. Ik zou het verkeerde onderdeel hebben besteld. Gezien de reviews had ik deze reactie wel verwacht. Kreeg direct een nieuw product aanbevolen die wel geschikt is voor mijn auto. Direct een extra betaling gedaan. Inmiddels al weer een paar dagen verder. In de mail stond dat ze direct aan de slag gingen met mijn order. Geen mail meer ontvangen. Reactie op de chat betreft een automatisch systeem met de vraag of ik hulp nodig heb bij een nieuwe bestelling.
Ik geef ze nog een week de tijd om te leveren of eventuele  terug boeking. Anders gaat er een aangetekende brief die kant op en geef ik dit uit handen aan mijn rechtsbijstand / incassobureau. 
Ik vind het prima als ze problemen hebben met levertijden. Maar stel de klant op de hoogte hierover. Dit wekt na al die negatieve reviews alleen maar onrust bij de koper.

ne
door neodutchio 16 feb. 2018 om 08:40
2757 Antwoorden / 11 Vragen

Wat denkt u dat een incassobureau kan uithalen? Kijk eerst een naar de link van Marita5. Je kan een ultimatum stellen, of annuleren. Na annulering hebben ze 14 dagen de tijd om te betalen. Daarna kunt u pas een incassobureau inschakelen.

mh
door mhogenberg 16 feb. 2018 om 19:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Gezien de recensies van “terug betalingen die niet optijd / niet uitgevoerd worden” kan er, na het versturen van een aangetekende brief met een rieele terug betaal termijn een incassobureau worden ingeschakeld.

Ik ben inmiddels benaderd door dit bedrijf en als het goed is gaat zaterdag het pakketje naar het postkantoor.

Ik geef hierover nog een feedback hoe dit afloopt.

Sp
door Spits automotive BV 20 feb. 2018 om 10:58
4 Antwoorden / Vragen

Goedemorgen Marcel,

Als het goed is, heb je een e-mail ontvangen omtrent de status van jouw bestelling. Helaas was er niemand thuis op het aflevermoment. Je kunt een nieuwe afspraak maken.

Indien er nog zaken onduidelijk zijn, kun je hiervoor contact opnemen. Fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Rick van Wilden
SPiTS automotive BV / auto-katalysator.nl

mh
door mhogenberg 20 feb. 2018 om 19:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels de Kat ontvangen. Bedankt voor de levering en het reageren op het bericht.

door marita5 - 16 feb. 2018 om 10:42
7608 Antwoorden / 12 Vragen
0

@nard , 

Ik had bij webshop keurmerk een klacht ingediend , omdat ik auto-kalalysator.nl niet kon vinden als lid .
Nu heb ik van webshop keurmerk een mail ontvangen , met de vermelding dat auto-katalysator.nl wel bij hun is aangesloten .
Dien een klacht in bij Webshop Keurmerk , klik op de rode regel .

https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Na
door Nard 27 feb. 2018 om 18:32
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ondertussen , na weer een klacht bij webshob-keurmerk te hebben ingediend, een mail van het keurmerk gehad dat ze met spoed een reactie wilden van de betreffende webshop plus de mededeling dat de webshop bij hen geroyeerd is.
Dezelfde dag mijn geld van auto-katalysator terug gehad.

door mathijs_b - 16 feb. 2018 om 12:01
621 Antwoorden / 61 Vragen
0

Alweer een bedrijf dat legaal mag stelen?

Er is helaas niets te doen tegen bedrijven die wel incasseren maar niet leveren.
Geen prioriteit.
Maar als je een nagelvijltje vergeet af te rekenen in een gewone winkel, dan zit je wél een dag op het politiebureau.

Sp
door Spits automotive BV 20 feb. 2018 om 10:56
4 Antwoorden / Vragen

Goedemorgen Mathijs,

Ik wil je uitnodigen om een dag bij ons mee te lopen zodat je kunt zien hoe het er bij ons aan toe gaat. Ik ben ervan overtuigd dat je je mening dan zult bijstellen. Je kunt mij persoonlijk hiervoor een e-mail sturen op info@spits-automotive (t.a.v. Rick).

Met vriendelijke groet,

Rick van Wilden
SPiTS automotive BV / auto-katalysator.nl

Na
door Nard - 17 feb. 2018 om 19:31
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

@Maritas,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb bij dit "webshop-keurmerk" al drie keer een klacht ingediend.
Zij sturen gewoon een mailtje naar de verkoper en daarna hun antwoord aan mij.
Altijd zal het morgen of overmorgen geregeld zijn.
Zo kan ik zelf ook een keurmerk beginnen!

door marita5 17 feb. 2018 om 21:05
7608 Antwoorden / 12 Vragen

@Nard , stuur de verkoper dan een brief / of plaats een klacht , zoals ik al eerder aangaf in mijn antwoord van 16 feb om 8.12

Sp
door Spits automotive BV - 20 feb. 2018 om 10:54
4 Antwoorden / Vragen
1

Goedendag heer Van Rooij,

Als het goed is, is uw kwestie inmiddels opgelost en heeft u uw aankoopbedrag al terug mogen ontvangen.
Onze administratie heeft u hiervan een bevestiging gestuurd.

Graag wil ik aangeven dat meer dan 95% van onze bestellingen gewoon binnen 1 dag geleverd wordt als dat ook weergegeven staat. Soms komt het voor dat door een voorraadfout of ander probleem het product niet binnen 1 dag geleverd kan worden. Wij bieden vervolgens altijd netjes aan dat deze wel vanaf een ander punt verzonden kan worden waardoor deze alsnog de volgende dag bij de klant is (wij maken dan vaak verlies op deze order om zo de klant tegemoet te komen). Ook wordt aangeboden om te wachten en wordt de verwachte levertijd vermeld.

Zoals gezegd komt dit gelukkig niet vaak voor en delen klanten die het hier niet mee eens zijn, hun mening online. Wat overigens hun goed recht is.

Onze intentie is altijd om voorvallen als deze goed op te lossen en ik wil u dan ook uitnodigen om een dag mee te lopen zodat u kunt zien hoe het er bij ons aan toe gaat. 
Tenslotte wil ik nog ons excuus aanbieden voor de vertraging van de retourstorting, dit wordt intern besproken zodat dit niet meer voor kan komen.

Met vriendelijke groet,

Rick van Wilden
SPiTS automotive BV / auto-katalysator.nl

door gerbera - 20 feb. 2018 om 11:54
4892 Antwoorden / 6 Vragen
2

Als je er op zoekt op internet is dit schering en inslag en wordt het tijd voor georganiseerde aktie!

Die georganiseerde aktie had u al kunnen starten nog voor u de bestelling plaatste. Dus volgende keer eerst op onderzoek en daarna pas tot aktie over gaan. Maar ik lees dat het inmiddels is opgelost dus zou wel zo netjes van de Ts zijn dit hier even te melden.


Na
door Nard 27 feb. 2018 om 19:03
6 Antwoorden / 1 Vragen

Zie hieronder voor mijn antwoord.
Ter nadere info: ik heb een mail gehad van het Webshop-keurmerk dat de betreffende webshop bij hen geroyeerd is.
Dit zal waarschijnlijk niet komen omdat ik als enige een klacht heb ingediend.
"wel zo netjes" suggereert dat IK hier iets fout doe, de omgekeerde wereld dus.
"opgelost" is ook al niet het goede woord, dat betreft alleen het geld, het gedoe, de verloren tijd en de teleurstelling blijft.

Na
door Nard - 24 feb. 2018 om 21:10
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb besteld bij auto-katalysator.nl en die site gaf, als je zoekt op klachten, weinig resultaat.
Als je weet dat het gaat om Spits automotive, op de site van auto-katalysator.nl helemaal onderaan alleen in een mailadres te vinden, dan vind je meer klachten en was ik er niet aan begonnen.
Waneer er na zoveel slechte communicatie, niet nagekomen beloftes en uiteindelijk door dreigen met een royement door hun eigen keurmerk mijn geld wordt teruggestort dan mogen ze van mij helemaal zelf melden dat ze terugbetaald hebben. 



Sp
door Spits automotive BV - 26 feb. 2018 om 16:19
4 Antwoorden / Vragen
0

Goedemiddag heer Van Rooij,

Ik begrijp uw frustratie en nogmaals ons excuus voor de vertraging. Zoals aangegeven wordt dit intern besproken om dit te verbeteren en dit zo in de toekomst te voorkomen.

Tenslotte wil ik u, indien gewenst uiteraard, nogmaals uitnodigen voor een bezoek aan ons bedrijf om zo te zien dat wij weldegelijk trachten naar een 100% klanttevredenheid en daar momenteel ook de nodige stappen maken. In elk geval fijn dat alles is opgelost en mochten er toch nog vragen zijn, stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,

Ruben van Loo
SPiTS automotive BV

door marita5 - 27 feb. 2018 om 18:35
7608 Antwoorden / 12 Vragen
0

@nard , 

Fijn om te horen dat het is opgelost , zou tijd worden , bedankt voor het terugmelden . 

Ps : Tot op heden is auto-katalysator nog niet geroyeerd .
        Ik blijf het vreemd vinden dat ze wel zijn aangesloten bij webshop keurmerk , maar ik kan ze niet vinden , zal wel aan mij liggen .


DOOR NARD 27 FEB. 2018 OM 18:32 
4 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Ondertussen , na weer een klacht bij webshob-keurmerk te hebben ingediend, een mail van het keurmerk gehad dat ze met spoed een reactie wilden van de betreffende webshop plus de mededeling dat de webshop bij hen geroyeerd is.
Dezelfde dag mijn geld van auto-katalysator terug gehad.

Na
door Nard 27 feb. 2018 om 19:19
6 Antwoorden / 1 Vragen

De letterlijke tekst van Webschop-keurmerk is: 

Geachte heer,


Wij hebben met spoed gevraagd om een reactie en het account geroyeerd.

Met vriendelijke groet,

Sophie de Jong

Overigens staat op de website dat ze nog steeds lid zijn.

door marita5 27 feb. 2018 om 19:25
7608 Antwoorden / 12 Vragen

Van Sophie kreeg ik de mail , dat ze bij webshop keurmerk zijn aangesloten , zoals ik al vermeldde ik kan ze niet vinden . 
Als auto-katalysator geroyeerd is , kunt u dit hier zien , klik op de rode regel en scroll helemaal naar beneden . https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/waarschuwingen/

Sp
door Spits automotive BV 2 mrt. 2018 om 14:21
4 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag heer van Rooij, Martia5,

Wij zijn nog gewoon aangesloten bij hen, enkel speelt het wel dat wij zaken dusdanig beter dienen op te lossen. Hierop zijn wij ook aangesproken door het keurmerk. Zoals ook aangegeven werken wij hier hard aan en heeft dit hoofdzakelijk te maken met onderbezetting.

Ik hoop hiermee enige duidelijkheid te hebben gegeven. Een slechte intentie is er in elk gevaal nooit geweest van onze kant.
Indien er vragen zijn, kunt u mij hiervoor benaderen. Fijne dag allen.

Met vriendelijke groet,

Ruben van Loo
Spits automotive BV

Gw
door Gwen1985 - 8 mrt. 2018 om 10:08
1 Antwoorden / Vragen
1

Hoe heeft u dan de klacht kunne indienen van Spits automotive want bij het keurmerk vind je ze niet ? Terwijl ze het wel hebben en dat is een verplicht vak voor ik het formulier kan doorsturen van klacht bij keurmerk ? Ik vind het triest hoe dit bedrijf nog zo lang kan bestaan terwijl ze genoeg mensen gedupeerd hebben , ik heb alles verzamelt en ga stappen ondernemen !

Sp
door Spits automotive BV 8 mrt. 2018 om 15:43
4 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling in een van onze webshops.
Mag ik vragen om welk ordernummer het gaat en wat het probleem momenteel is? Ik ga dan zorgen dat dit z.s.m. opgelost wordt.

Ik hoor het graag even, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ruben van Loo
SPiTS automotive BV

Na
door Nard 13 mrt. 2018 om 21:00
6 Antwoorden / 1 Vragen

@GWEN1985

Toen ik mijn eerste klacht indiende waren zij nog wel te vinden op de site van Webshop- keurmerk.
Doordat ik toen een reactie van het keurmerk heb gehad kon ik (blijven) reageren op dit mail-adres.
Je kunt altijd een mail naar het Keurmerk sturen (via "contact" op hun website)
Naar mij toe hebben ze (Keurmerk) laten weten dat ze geroyeerd zijn maar dat een en ander nog verwerkt moet worden .
Mocht je nog geld van ze tegoed hebben adviseer ik je veel kabaal te maken op internet en trek er op zijn mist een aantal maanden voor uit.

Jk
door Jk28 7 jun. 2018 om 16:39
1 Antwoorden / Vragen

Heel goed advies Nard! Hierdoor zijn wij dus super goed geholpen! Blijven appen, mailen, desnoods langsgaan en overal waar je maar kan klachten indienen. 

En hun brutaliteit moet je maar voor lief nemen. De aanhouder wint!

Wi
door Willeke Konings - 12 mrt. 2018 om 13:31
1 Antwoorden / Vragen
0

Dezelfde ervaring. Geld zou teruggestort worden, maar nog steeds niet terug ontvangen

door marita5 12 mrt. 2018 om 14:33
7608 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo Willeke Konings , ook hier zal de eigenaar van Spits Automotive bv wel weer reageren met rot smoesjes , hij zal er weer achteraan gaan / of zorgen dat het word opgelost , zoals het antwoord bij alle andere . dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regel https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer

Na
door Nard - 13 mrt. 2018 om 21:13
6 Antwoorden / 1 Vragen
1

Betreffende het keurmerk:

"Wij zijn nog gewoon aangesloten bij hen, enkel speelt het wel dat wij zaken dusdanig beter dienen op te lossen. Hierop zijn wij ook aangesproken door het keurmerk. Zoals ook aangegeven werken wij hier hard aan en heeft dit hoofdzakelijk te maken met onderbezetting".

Op het ogenblik zijn jullie op hun website nergens te vinden, is het niet mogelijk een klacht in te dienen en wordt er door het Keurmerk webshop dus ook niets ondernomen om een klacht op te lossen.
Tot een en ander geregeld is en het wel mogelijk is hen als bemiddelaar in te schakelen, horen jullie dus het logo van Webshop keurmerk van jullie site te halen.
Hier klopt helemaal niets van en je hoeft op zich geen professor te zijn om dit te begrijpen.

wj
door wjongmans - 23 mrt. 2018 om 18:08
1 Antwoorden / Vragen
0

Is bij mij ook gebeurd. Ik doe graag mee aan een aktie. Zijn er al meer gegadigden?

door marita5 23 mrt. 2018 om 18:49
7608 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo WJongmans , neem contact op met webshop keurmerk , klik op de rode regel https://www.keurmerk.info/nl/contact/

Na
door Nard - 23 mrt. 2018 om 20:39
6 Antwoorden / 1 Vragen
1

Echt melden bij het keurmerk.
Dat keurmerk speelt ook een dubieuze rol, als je hen vraagt of katalysator.nl of spits automotive bij hen zijn aangesloten is het antwoord:NEE
Als je vraagt waarom die site dan niet toegevoegd is op de lijst met waarschuwingen op hun site dan is het antwoord: daar zijn we nog mee bezig.
Al wekenlang kennelijk.

le
door leooo - 27 apr. 2018 om 10:38
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

wilde graag reageren op de negatieve reviews over spits automotive. Heb er verleden week ondanks de negatieve reviews een katalysator voor een suziku ignis besteld. Ben vanaf de bestelling via WhatsApp keurig op de hoogte gehouden over de bestelling. Toen de katalysator door overmacht 1 dag te laat bezorgd werd en ik daarvoor wel een snipperdag genomen had werd op initiatief van het bedrijf deze dag vergoed.Kan me daarom ook totaal niet vinden in de negatieve reviews zou dit bedrijf aan iedereen aan raden Ook was de prijs beduidend goedkoper als bij de suziku dealer dit scheelde ruim 250 euro.Dus nogmaals kan dit bedrijf iedereen aanraden.ps en nee ik werk er niet ken er ook niemand ik woon in Spijkenisse en ben gewoon een tevreden klant mvg l bonten. 

me
door mein33 27 apr. 2018 om 10:49
4313 Antwoorden / 23 Vragen

Dus nogmaals kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Leuk geprobeert, beetje zielig ook, maar hier trapt echt geen enkel weldenkend mens in. ;-))

le
door leooo 27 apr. 2018 om 14:24
4 Antwoorden / 1 Vragen

Zie ook dat het bedrijf op bijna alle negatieve reviews en problemen oplossingen aandraagt.Dus wie weet ligt de schuld niet alleen bij het bedrijf.Misschien willen mensen geen oplossing om wat voor reden dan ook die ik me eerlijk gezegd niet kan bedenken.Maar het belangrijkste blijf in gesprek om tot voor beide partijen tot een tevreden en goede oplossing te komen klanten hebben toch alles zwart op wit dus sta je ten alle tijden in je recht...

le
door leooo 27 apr. 2018 om 21:33
4 Antwoorden / 1 Vragen

Begrijp u antwoord totaal niet mein 33 (beetje zielig leuk geprobeerd daar trapt geen mens in rare woord keuze).Wat is er verkeerd aan het antwoord of de review van een tevreden klant.Vind u woord keus erg raar zou dit bedrijf aan iedereen aanraden. Heb mn bestelling keurig voor een zeer scherpe prijs bezorgd gekregen mvg een tevreden klant.l bonten.

le
door leooo 27 apr. 2018 om 22:16
4 Antwoorden / 1 Vragen

Mein 33 begrijp niet wat je bedoeld met leuk geprobeerd weet ook niet wat er zielig zou moeten zijn en merk aan je opmerkingen dat je zelf alles behalve een weldenkend mens bent.Wat is er zo raar aan een positieve review als je een artikel normaal geleverd krijgt waar je voor betaald heb en daar een review over plaatst?.

le
door leooo - 27 apr. 2018 om 14:15
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste mein 33 snap niet zo goed wat je bedoeld met beetje zielig en daar trapt geen mens in. Wat is er zo raar aan een tevreden klant vind jou reactie een beetje zielig en er valt nergens in te trappen ben gewoon naar alle tevredenheid geholpen.Wat is daar zo raar aan wel raar dat uitgerekend ik wel tevreden ben en nogmaals raad met mijn ervaring met spits automative dit bedrijf aan vandaar mijn positieve review mvg l bonten Spijkenisse...

door tijger1 27 apr. 2018 om 21:48
38411 Antwoorden / 21 Vragen

@leooo

me
door mein33 - 27 apr. 2018 om 14:46
4313 Antwoorden / 23 Vragen
0

DOOR LEOOO - 27 APR. 2018 OM 10:38 
Toen de katalysator door overmacht 1 dag te laat bezorgd werd en ik daarvoor wel een snipperdag genomen had werd op initiatief van het bedrijf  deze dag vergoed.

Een snipperdag mogen nemen op kosten van een leverancier ?
Deze is helemaal nieuw. Van zo'n ontzettend klantvriendelijk handelen heeft iemand hier nog nimmer gehoord !

Deze komt bij het programma van de conculega (Tros-Radar) in aanmerking voor de nominatie "WARME DOUCHE" en als uw tip als echt en vermeldenswaardig genoeg wordt bevonden, dan mag u ook nog uw 'sprookje' op de 'kijkbuis' komen vertellen.
Die kans mag u zich toch zeker niet laten ontglippen.  ;-))

le
door leooo 27 apr. 2018 om 21:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

Denk dat u niet goed leest mein 33 de snipperdag die ikzelf had genomen omdat de katalysator bezorgd zou worden en dit om wat voor reden 1 dag vertraagd was heeft de leverancier aangeboden deze dag te vergoeden is dit zo raar als je 1 dag voor niets heb zitten wachten (Dus niet zoals u zegt een snipperdag mogen nemen van de leverancier) Heb verleden week een katalysator bij dit bedrijf besteld en geef gewoon mn ervaring weer niets meer niets minder en ben nogmaals keurig behandeld begrijp die negatieve reacties hierop niet zo goed en mein 33 praat je voor iedereen heb je deze positie zelf op je genomen zeker niets te doen en die warme douche is niet nodig hoor die neem ikzelf elke ochtend mvg een tevreden klant l bonten uit Spijkenisse. (En dat sprookje waar u het over heeft zou ik zeer zeker komen vertellen wacht op de uitnodiging).

door tijger1 27 apr. 2018 om 21:51
38411 Antwoorden / 21 Vragen

@leooo

U zit een beetje te fantaseren en wij geloven niet meer in sprookjes.

le
door leooo 27 apr. 2018 om 22:02
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste tijger fantaseren hou ik niet van geef mn ervaring weer heb de WhatsApp berichten van het eerste contact met spits automotive op mn telefoon.Deze zijn voor iedereen die daar aan twijfelt te bekijken op mijn telefoon nogmaals fantaseren doe ik niet aan. Geef alleen mn ervaring weer nogmaals niets meer niets minder l bonten Spijkenisse  (0647155293)kan iedereen die daar behoefte aandere heeft de WhatsApp berichten door sturen.Ben 57 en in sprookjes heb ik nooit geloofd.

door tijger1 - 27 apr. 2018 om 21:49
38411 Antwoorden / 21 Vragen
2

@leooo

Maar waarom moest u een snipperdag nemen om dat ding te ontvangen, terwijl u niet aan het werk bent?

le
door leooo 27 apr. 2018 om 22:08
4 Antwoorden / 1 Vragen

Waar haal jij vandaan dat ik niet aan het werk ben ❔ En dat ding heet een katalysator.

ep
door epcot 27 apr. 2018 om 22:22
784 Antwoorden / 17 Vragen

@leooo, hoe we erbij komen dat je niet aan het werk bent? Nou dat schrijf je zelf beste leooo “Nee epcot werk er niet heb een aangepaste auto vanwege een beenamputatie dus ben helaas even uit het arbeidsproces.”

le
door leooo 28 apr. 2018 om 02:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste epcot bedoelde dat ik niet bij spits automotive werkt en klopt door ongeluk een been amputatie ondergaan en daardoor langdurig uit arbeidsproces geweest na 20 mnd ziekenhuis werk sinds kort weer halve dagen.Maar begrijp al dat negatieve comentaar op een positieve review niet lijkt wel of ik me moet verantwoorden voor de positieve ervaring met dit bedrijf nogmaals ben vanaf de bestelling netjes via WhatsApp op de hoogte gehouden van de bestelling en heb de katalysator met 1 dag vertraging gekregen en toen bood het bedrijf de dag vertraging te vergoeden vanwege opgenomen snipperdag sorry mvg l bonten.

ep
door epcot 28 apr. 2018 om 09:14
784 Antwoorden / 17 Vragen

@leoo, opvallend dat je verhaal steeds veranderd, eerst uit het arbeidsproces en nu wel aan het werk maar ach het zal wel. Mooi dat je een positieve ervaring hebt met dit bedrijf, succes ermee.

door Theotrucker - 27 apr. 2018 om 23:13
264 Antwoorden / Vragen
0

Leooo spits bonten autokatalisator, hoeveel brengt zo'n sprookje vertellen op?

le
door leooo 28 apr. 2018 om 02:15
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste TheoTrucker ben 57 jaar en geloof niet in sprookjes heb verleden week ondanks de negatieve reviews een katalysator besteld en netjes gekregen. En daar een review over mijn ervaring op gegeven begrijp al die rare reacties niet Leo spits bonten? Laat dat spits maar gewoon weg heb 369,00 euro betaald een hoop geld maar ruim goedkoper als bij de suziki dealer bij mij in Spijkenisse en nogmaals sprookjes geloofde ik als kind al niet in mvg l bonten Spijkenisse.

le
door leooo - 9 mei 2018 om 19:49
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bij deze mijn excuses voor mijn positieve review over spits automotive ook nog op de verkeerde plaats.Ben iets te voorbarig geweest de katalysator was niet orgineel maar een slechte replica.Ook over de vergoeding heb ik niets meer vernomen bij deze mvg l bonten.

door marita5 10 mei 2018 om 07:30
7608 Antwoorden / 12 Vragen

@leooo , verbaasd mij niet , de vele klachten liegen er niet om , De revieuw die u op Google heeft geplaatst kunt u beter aanpassen . Ook lees ik dat een andere klant naar het adres is gegaan waar spits automotive staat ingeschreven bij Kvk . De vader van de eigenaar was daar niet zo blij mee . Deze klant heeft wel zijn/ haar geld terug gekregen ,Misschien een optie voor u .

door marita5 10 mei 2018 om 07:38
7608 Antwoorden / 12 Vragen

Neem eens contact op met webshop keurmerk , https://www.keurmerk.info/nl/contact/

le
door leooo 11 mei 2018 om 16:20
4 Antwoorden / 1 Vragen

kan mn revieuw pas na 1 maand veranderen zal dat ook zeker doen mvg l bonten...

door marita5 - 14 mei 2018 om 15:50
7608 Antwoorden / 12 Vragen
0

@Leooo , 

Waarschijnlijk kunt u fluiten naar uw geld , auto-katalysator is niet meer aangesloten bij het keurmerk .

https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/waarschuwingen/?key=7277 .

ad
door administratie@coborst.nl - 23 mei 2018 om 10:34
1 Antwoorden / Vragen
0

Hallo,

Wij hebben op 16-3-2018 een order geplaatst bij spits automotive. Onderdeel was eerst op voorraad. Na 2 weken nog niet geleverd.
We hebben roetfilter afbesteld en tot op heden nog niet ons geld retour ontvangen.
We hebben heel veel ep verkeer maar er wordt een hoop beloofd en niets gestort.
Website heeft nog steeds een web keurmerk schandalig.

gr Cees de Greef 06-12028276

Jk
door Jk28 - 7 jun. 2018 om 09:05
1 Antwoorden / Vragen
0

Hier precies hetzelfde verhaal.

kathalysator besteld, zelf na moeten bellen waar die bleef, uiteindelijk via whatsapp te horen gekregen dat deze niet voorradig was en dat het meer geld zou gaan kosten. 

Niet mee akkoord gegaan en de bestelling geannuleerd. We zouden binnen 7 werkdagen het geld terug krijgen. 

Dit is inmiddels 4 weken geleden, vele Whatsappje en brutale antwoorden van de verkoper verder. De telefoon kennen ze daar niet, die wordt niet opgenomen(hebben ze wel een telefoon of is het gewoon een bandje?) als je vraagt waar je geld blijft en je word boos omdat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, antwoorden ze hondsbrutaal en totaal niet professioneel. 

wij hebben hier een onderdeel besteld omdat deze op Google.nl als aanbevolen website stond, helaas hebben wij via deze weg moeten leren dat dit absoluut geen garantie is voor een goede website met fatsoenlijk personeel en dienstverlening.

wij gaan in ieder geval door totdat we ons geld terug hebben. Aangifte van oplichting gedaan, een aantal negatieve reviews gegeven op internet. Rotte appels van de samenleving dit! 

door tijger1 7 jun. 2018 om 11:24
38411 Antwoorden / 21 Vragen

Google beveelt helemaal geen websites aan. Wat bovenaan staat zijn advertenties.

Jk
door Jk28 7 jun. 2018 om 16:37
1 Antwoorden / Vragen

Bedankt voor info tijger! Was zeer nuttig!

door marita5 7 jun. 2018 om 16:41
7608 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo Jk28 , dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regel . https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-consuwijzer

Sp
door Spits automotive BV 3 jul. 2018 om 15:29
4 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag heer/mevrouw,

Wat is uw ordernummer? Ik ga dan even na voor u wat het probleem is en om dit dus z.s.m. opgelost te krijgen.
Ik hoor het graag, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ruben
Spits automotive bv

door Theotrucker 3 jul. 2018 om 15:42
264 Antwoorden / Vragen

Jo, voor iedereen die hier klachten had, ze zeggen dat ze het gaan oplossen!

Sp
door Spits automotive BV 14 sep. 2018 om 16:02
4 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag JK28,

Vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Om welk ordernummer gaat het? Dan ga ik ervoor zorgen dat het opgelost wordt.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Daniel
Spits automotive

in
door inge.zorg@gmail.com - 10 aug. 2018 om 10:47
1 Antwoorden / Vragen
0

Goedemorgen,

Wij zijn ook de dupe van precies hetzelfde euvel.Ook katalysator gekocht...hetzelfde verhaal wat u hier boven vertelt bij dit bedrijf.
We hebben het bij ecrime van de politie ook gemeld.( landelijk meldpunt) Er is een dossier aangemaakt. U kunt het daar ook aangeven dan hebben ze er weer een wanbetaler bij die de mensen aan het lijntje houd en niemand terug betaald.We zijn niet de enige.Fijn dat kassa ook meewerkt om zo die mensen te waarschuwen......dat ze de niet geleverde artikelen netjes binnen 14 dagen terug moeten betalen.Ze hebben telkens een smoesje....goedemorgen...het wordt even nagekeken... dit zo meerdere malen....maar er gebeurd niks.
Ik zal ondercover ook inschakelen..Het is toch wat......

door marita5 10 aug. 2018 om 10:59
7608 Antwoorden / 12 Vragen

@Inge-zorg , het is toch wat , Ja , ik begrijp niet dat mensen daar nog bestellen , het barst van de klachten op internet . .U gaat undercover inschakelen , vergeet ook niet Interpol , heeft u misschien nodig als de vogel gevlogen is ;-))

ep
door epcot 10 aug. 2018 om 11:44
784 Antwoorden / 17 Vragen

Je weet achteraf wel dit forum te vinden en klachten over dit bedrijf maar misschien is het beter om vooraf wat info op te zoeken. Het is toch wat...dat mensen vooraf niks kunnen uitzoeken.

Sp
door Spits automotive BV 14 sep. 2018 om 16:01
4 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag Inge,

Vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Om welk ordernummer gaat het? Dan ga ik ervoor zorgen dat het opgelost wordt.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Daniel
Spits automotive

Gb
door Gbro - 29 aug. 2018 om 23:32
2 Antwoorden / Vragen
0

Erg slecht bedrijf. Helaas te laat reviews gelezen en had de bestelling al geplaatst. 2 katalysators besteld die volgens de website de volgende dag geleverd zouden worden. na 3 dagen nog niets vernomen te hebben heb ik geprobeerd contact op te nemen. telefonisch gewoon niet te bereiken. mobiele nr gebeld werd ook niet opgenomen maar daarna wel meteen via de sms gereageerd. het zou na gekeken worden. vervolgens niets meer gehoord. de vlg dag via whatsapp contact opgenomen. op een zeer onprofessionele wijze te woord gestaan. Dus de bestelling geannuleerd. Bedrag zou binnen 7 dagen teruggestort worden en ik zou een bevestiging krijgen via de mail. dit was inmiddels bijna 4 weken geleden. inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld en aangifte gedaan bij de politie. gewoon een stelletje oplichters zijn het.

Sp
door Spits automotive BV 14 sep. 2018 om 16:01
4 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag GBRO,

Vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Om welk ordernummer gaat het? Dan ga ik ervoor zorgen dat het opgelost wordt.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Daniel
Spits automotive

Sp
door Spits automotive BV - 14 sep. 2018 om 16:09
4 Antwoorden / Vragen
0

Goedemiddag,

Wij hebben een tijd problemen gehad en zijn nu alles aan het oplossen. Indien u nog een klacht of probleem heeft welke opgelost dient te worden, graag even contact met ons opnemen via administratie@spits-automotive.nl, het wordt dan direct voor u nagekeken en opgelost.

Excuus en hopende met de bericht duidelijkheid te hebben gegeven. 

Met vriendelijke groet,

Daniel
Spits automotive bv

door marita5 14 sep. 2018 om 17:00
7608 Antwoorden / 12 Vragen

Nou Daniel , zorg dat u uw zaken op orde heeft , i.p.v. steeds dezelfde onzin uit te kramen er veranderd niks , komen alleen maar meer klachten bij . https://kiyoh.nl/spits_automotive_bv/

B.
door B. Devos 20 nov. 2018 om 16:52
1 Antwoorden / Vragen

inderdaad, al drie maanden "contact opgenomen" ze gaan het "oplossen" als de mensen daar blij mee zijn ik niet, toch niet na drie maanden.

Ik vraag geen oplossing ik vraag TERUGBETALING en ONMIDDELIJK, ik heb genoeg geduld gehad. 

vo
door volkswagen12345 - 22 sep. 2018 om 23:17
1 Antwoorden / Vragen
0

ik ben ook opgelicht. ik heb op 13-08-2018 bij auto-katalysator.nl . heb een bestelling gedaan maar helaas niks ontvangen, ik heb contact gehad via whapp en de bestelling laten anuleren en zou het geld terug geboekt krijgen dit is tot nu toe niet gebeurt ik neem steeds contact op maar krijg steeds smoesjes en ontvang geen geld. NIET BESTELLEN BIJ DEZE ZAAK! als ik toch misschien het geld terug geboekt krijg laat ik het weten gr

vo
door volkswagen12345 15 dec. 2018 om 18:30
1 Antwoorden / Vragen

hallo iedereen,

ik heb na weeken contact opnemen nou uiteindelijk toch mijn goed terug ontvangen dus bij deze opgelost.

gr

re
door reader - 8 nov. 2018 om 09:06
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier precies hetzelfde!

Na een maand nog mijn geld niet terug van mijn geannuleerde order en er wordt via Whatsapp alleen maar aangegeven dat er naar gekeken wordt. Nu reageren ze zelfs helemaal niet meer.

Tevens misbruiken ze het logo van Stichting Webshop Keurmerk, want ze zijn daar helemaal niet bij aangesloten.

Ik denk dat ik eens bij een advocaat ga informeren.

Fo
door Fotolitho - 18 nov. 2018 om 17:16
1 Antwoorden / Vragen
0

Zelfs na drie maanden, aangifte bij de politie, langsgaan op het privé adres en honderden mailtjes en telefoontjes niet geleverd of geld teruggekregen.

Dit is gewoon iemand die vanuit huis de boel zit op te lichten en er zeer goed in is om mensen aan het lijntje te houden.

Op hun website beweren ze een webshopkeurmerk te hebben, maar de betreffende organisatie kent ze helemaal niet. Het ziet er gelikt uit, maar iedereen kan tegenwoordig voor weinig geld een webshop beginnen.

Kortom, niet bij bestellen en zo snel mogelijk aangifte doen!

door tijger1 18 nov. 2018 om 17:38
38411 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom niet eerst op internet gekeken naar de klachten?

B.
door B. Devos - 20 nov. 2018 om 16:48
1 Antwoorden / Vragen
0

Hey, ik heb juist hetzelfde voor. Ik ben ook onvoorzichtig geweest en de reviews pas achteraf gelezen. Ik ben al drie maanden aan het proberen mijn geld terug te krijgen, en zoals vele alleen maar smoesjes en niets concreet.
Ik heb gisteren uiteindelijk klacht in Belgïe ingediend en zal wel ook naar Nederland moeten komen om daar ook bij de politie klacht neer te leggen.

Ik ken mijn weg heel goed in de belgische administratie maar weet weinig over Nederland. Is het mogelijk om bijvoorbeeld de volledige gegevens van het bedrijf te bekomen jaarrekeningen en aantal medewerkers inbegrepen?

Zijn er instanties die de consumenten beschermen ? Kan men daar terecht als buitelander ?

Ik heb ze ook gemeld op Webshopkeurmerk.nl ze gebruiken hun logo maar zijn zeker niet aangesloten. 

Zijn er nog mensen die nog steeds wachten op hun geld ? 

 

Mvg
B. Devos

door marita5 20 nov. 2018 om 17:46
7608 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo B.Devos , Ik weet niet bij welke instantie u in Belgie een klacht heeft ingediend , maar u kunt contact opnemen met ECC , klik op de rode regel .
https://www.eccbelgie.be/ ( klik op het pijltje naast het kruisje onder klacht ) U kunt een uitreksel opvragen bij de KVK : Hoe bestel ik een uitreksel ?

Gb
door Gbro - 14 dec. 2018 om 20:06
2 Antwoorden / Vragen
0

Erg slecht bedrijf. als het kon had ik 0 sterren gegeven. Helaas te laat reviews gelezen en had de bestelling al geplaatst. 2 katalysators besteld die volgens de website de volgende dag geleverd zouden worden. na 3 dagen nog niets vernomen te hebben heb ik geprobeerd contact op te nemen. telefonisch gewoon niet te bereiken. mobiele nr gebeld werd ook niet opgenomen maar daarna wel meteen via de sms gereageerd. het zou na gekeken worden. vervolgens niets meer gehoord. de vlg dag via whatsapp contact opgenomen. op een zeer onprofessionele wijze te woord gestaan. Dus de bestelling geannuleerd. Bedrag zou binnen 7 dagen teruggestort worden en ik zou een bevestiging krijgen via de mail. dit was inmiddels bijna 4 weken geleden. inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld. er wordt aangifte gedaan bij de politie en zal deze review op diverse websites plaatsen. op de mails wordt overigens ook niet gereageerd en via whatsapp ook niet meer. gewoon een stelletje oplichters zijn het. op de website van webshop keurmerk staan ze vermeld als bedrijf dat misbruik maakt van het keurmerk.  
[edit-redactie]

14/12/2018: nog steeds geen reactie na meer als 4 maanden wachten op mijn geld.
[edit-redactie]

mk
door mkhoenkhoen6@hotmail.nl - 11 jan. 2019 om 18:53
3 Antwoorden / Vragen
0

heb op 15-12-2018 een bestelling gedaan bij spits automotive.
Heb een katalysator voor een peugoet besteld.
Ordernummer;2878
Heb hiervoor een bedrag van 107,96 euro overgemaakt op de rekening NL26 INGB 0006865503.
Op mail en telefoon wordt niet gereageerd.
Tot op heden niks gehoord.
En het ergste de site staat nog steeds op internet.

door marita5 12 jan. 2019 om 11:04
7608 Antwoorden / 12 Vragen

@mkhoenkhoen , Spijtig dat u niet  op voorhand gecontroleerd heeft  , het hele internet staat vol met klachten , betalen maar geen levering . Dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regel  https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer Meld uw klacht ook bij Kassa , word tijd dat deze ondernemer word gestopt . Kom je er niet uit met een bedrijf en wil je contact met de Belbus? Mail dan je verhaal inclusief correspondentie naar belbus@bnnvara.nl..

mk
door mkhoenkhoen6@hotmail.nl - 11 jan. 2019 om 18:59
3 Antwoorden / Vragen
0

Ik zou graag mee willen naar het adres van spits automotive bv.
wie zijn deze mensen en waarom staan ze nog op de internet.

mk
door mkhoenkhoen6@hotmail.nl - 28 jan. 2019 om 18:41
3 Antwoorden / Vragen
0

heb op 15-12-2018 bij spits automotive B.V. een katalysator besteld voor 107.96 euro.en tot heden nog niks ontvangen.
Het bedrijf is telefonisch niet berijkbaar.

me
door mein33 - 29 jan. 2019 om 13:45
4313 Antwoorden / 23 Vragen
1

DOOR MKHOENKHOEN6@HOTMAIL.NL- 28 JAN. 2019 OM 18:41
3 ANTWOORDEN / VRAGEN
0

heb op 15-12-2018 bij spits automotive B.V. een katalysator besteld voor 107.96 euro.en tot heden nog niks ontvangen.
Het bedrijf is telefonisch niet berijkbaar.



De"belbus" al een mail met uw klacht gestuurd zoals u door @marita 5  is geadviseerd.

belbus@bnnvara.nl 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

HE
HEDV - 20 jul. 2019 om 20:15
Vakantie & reizen
Problemen met TUI vlucht naar Kreta morgenochtend. Advies nodig

Problemen met TUI vlucht naar Kreta morgenochtend. Advies nodig

We hebben een vakantie naar Kreta geboekt via TUI. Voor deze vakantie hebben we behoorlijk veel extra betaald om op de vroege vlucht te zitten. Op deze manier komen we begin van de middag aan op Kreta.   De vlucht zou morgenochtend rond 8:45 vertrekken, wat betekent dat we rond 4:00 al van huis moeten vertrekken. Vroeg naar bed dus. Vlak voor het slapen nog even snel op de Schiphol site ge ... Lees meer

ru
ruudolf - 17 jun. 2019 om 18:59
Geldzaken & recht

Nationale ombudsman

Goedendag,

Mijn vraag is dat ik een probleem met de politie heb. Zonder inhoudelijk hier verder op in te gaan omdat dat een lang verhaal is en ook niet relevant is voor mijn vraag, wil ik jullie vragen.
Op een gegeven moment ben ik naar de Nationale ombudsman gegaan, omdat ik de procedure bij de politie/klachtencommissie politie doorlopen had. Toen mijn klacht bij de Nationale o ... Lees meer

Ya
YamiHuss - 19 jul. 2019 om 22:29
Geldzaken & recht

Is er iets minder dringend dan een urgentie voor Woonnet Haaglanden?

Ik ben Yamila en ben 25 jaar oud, Ik heb een wajonguitkering en ik woon al 5 jaar in een studentflet. Ik kwam hier wonen toen ik voor het eerst ging studeren maar ik had veel problemen met met mijn opleiding (deze is mislukt) omdat ik chronisch ziek ben. Ik heb toch besloten na 1 jaar intensive behandeling om toch een deeltijdsopleiding doen, dit leek me ook best haalbaar en ik wil heel graag een ... Lees meer