ha
door hatido Nov 29, 2013 om 12:14
Computers & telefonie

2e facebook account on een computer

Mijn echtgenote heeft nu haar Facebook via haar laptop nu wil ze graag ook kunnen Facebooken op onze computer waar ik ook op facebook zit.
Kan dit en hoe moeten we dit doen.

15510 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Nov 29, 2013 om 12:17
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Handmatig inloggen op ieders eigen site, tegelijk kan dus niet.

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2013 om 14:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hatido,

Snap het probleem even niet .... ze kan toch gewoon naar haar facebook pagina gaan op jouw computer?

pi
door pieterwolters - Nov 29, 2013 om 14:57
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je niet apart wilt inloggen zou je ook 2 verschillende browsers kunnen gebruiken. Jij bijvoorbeeld Firefox en je vrouw Chrome.

Overigens kan je deze methode ook gebruiken om te voorkomen dat FB alles wat je doet volgt. Dus FB in een browser die alleen daar voor gebruikt en voor het al het andere een andere browser gebruiken.

ha
door hatido - Nov 29, 2013 om 15:11
10 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo edrick3,
Dat kan ook wel maar niet naar haar tijdlijn om ergens op te reageren.
Als ze wilt inloggen bij Facebook krijgt ze gelijk al mijn Facebook account.

wepsie
door wepsie - Nov 29, 2013 om 15:47
10 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan maar dan moet u eerst uw account afmelden. Rechtboven op het radertje clicken en afmelden en dan kan uw vrouw inloggen. Als u dan weer op facebook wil dan eerst het account van uw vrouw afmelden en dan kunt u weer inloggen.

crewmember
door crewmember - Dec 2, 2013 om 09:31
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan uitloggen.

Wat ook makkelijk is is om 2 browsers te gebruiken "een voor haar en een voor jouw"

Als je alleen maar even op FB wil en niet wil uitloggen kan je ook incognito modus inschakelen (op google chrome ctrl+shift+N) waardoor je een nieuw venster opent waar je uitgelogd ben op facebook. (En ook weer uitlogt zodra je het venster sluit)

natuurmens
door natuurmens - Dec 4, 2013 om 11:27
158 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 29 nov 2013, 12:17]Handmatig inloggen op ieders eigen site, tegelijk kan dus niet.

Eventueel onde de privacy optie goed antwoord

Jeannetims
door Jeannetims - Dec 4, 2013 om 12:31
51 Antwoorden / 3 Vragen

Nog gemakkelijk is, om onder Windows een eigen gebruikersaccount aan te maken voor je vrouw. Zo blijft al het internetverkeer gescheiden. Ze kan dan eigen favorieten aanmaken, eigen bureaublad, etc.
Hoe dit moet lees je hier:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/create-user-account#create-user-account=windows-7

ha
door hatido - Dec 4, 2013 om 13:20
10 Antwoorden / 5 Vragen

Dank je wel voor jullie antwoorden hier kunnen we wat mee.

audb
door audb - Dec 4, 2013 om 15:07
1668 Antwoorden / 5 Vragen

evt een goedkope (Android) tablet kopen en daar kan u vrouw dan ook op facebook al is een duurdere Android tablet een veel mooier Sinterklaas kado