Ce
door Cees Wormeester Dec 1, 2021 om 14:41
Computers & telefonie

Abonnement podcast Maarten van Rossem stop zetten lijkt niet mogelijk te zijn

Voor de podcast van Maarten van Rossem en Tom Jessen is een betaald abonnement nodig. Per ongeluk aangeklikt en je bent 2,99 kwijt en bovendien heb je een abonnement voor hoe lang .. Opzeggen per maand maar hoe je dit moet doen...???, dat wordt niet verteld. Het getoonde telefoonnummer werkt niet, de mail werkt niet ..etc.

[edit red. foto verwijderd]

2991 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 1, 2021 om 15:01
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Bij zoeken op het i-net bij podcast maarten van russum komt op gegeven moment eeb 'contact'knop maar die blijk niet te werken.

Ik zie wel dit nummer om via whatsapp het aan Maarten Van Rossum zelf te vragen 085 3018088 (melding  met tekst: vraag het Maarten Van Rossum)

Mogelijk lukt het dan wel. En toch de vraag: via wel 'kanaal' heeft u deze podcast?  Ik zie diverse abonnementsmogelijkheden maar niet met het bedrag dat u noemt.

Vraag voor Maarten

Niets leukers dan zelf een vraag stellen aan Maarten. Helemaal leuk als-ie dan ook nog voorbij komt in de podcast. Spreek je vraag in op WhatsApp en wie weet hoor je jezelf binnenkort terug in de podcasts. Voeg 085 – 301 80 88 toe aan je contacten en spreek je vraag in.

Aanvullend Ouderwets mailen mag ook: maarten@t-talks.nl

pe
door pebk - Dec 1, 2021 om 15:04
581 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien moet u even toevoegen hoe u het voor elkaar krijgt om per ongeluk een abonnement op deze podcast te nemen? Welk platform? Waar op geklikt? Heeft u al gemaild? Bij de meeste platforms (google/apple) moet er een keer extra geklikt/ingelogd/vinger of gezicht gescand worden voordat het abonnement aangegaan wordt.

Op de site staan alleen losse afleveringen, een abonnement van 4 euro per maand en een voor een jaar (voor 3,67).
https://www.maartendepodcast.nl/

gerbera
door gerbera - Dec 1, 2021 om 15:06
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Zou de foto maar verwijderen mogelijk staat er portretrecht op zo niet, ik schrik mij te pletter als ik uw vraag te zien krijg.☺

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 1, 2021 om 15:17
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Correcte opmerking en zie voor details https://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/portretrecht

gerbera
door gerbera Dec 1, 2021 om 22:24
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@HK, Waarom moet ik naar details kijken, als ik die niet had gekend had ik deze reactie niet geplaatst.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 1, 2021 om 15:19
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien heeft u iets aan deze link:

https://support.apple.com/nl-nl/HT202039

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 1, 2021 om 16:28
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Nog een keer herhaald: waar gekocht? Welk platform? Of is het inmiddels wel gelukt?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 1, 2021 om 18:14
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als opzeggen echt niet kan is Strorneren  van deze Auto Incasso ook een manier.

Weet niet of  dan een Incasso gestart word maar  manier van aanmelden en afmelden moet gelijkwaardig zijn.

Als niet te vinden hoe je iets kunt stoppen  is  jou bank  nummer laten blokkeren en ze kregen niets meer.