Ra
door Raqueldezwart Sep 20, 2016 om 13:34
Computers & telefonie

ABONNEMENT VERLENGEN BIJ KPN ALLES GAAT MIS WIE KAN MIJ HELPEN??

Geachte heer/mevrouw,

Ik vraag jullie hulp, helaas kom ik er zelf niet meer uit. 9 september heb ik via kpn klantenservice mijn abonnement verlengd met een iphone 7 plus, mij werd toen toegezegd dat ik het toestel 16 september zou ontvangen en dat het abonnement 1 oktober zou ingaan, Vanwege de drukte zou ik de orderbevestiging later krijgen. Normaal gesproken duurt  dat 2 uur maar vanwege de drukte kon het nu wel 4 uur duren. Later op de dag krijg ik te horen van mijn man die zijn abonnement later verlengd heeft dat hij al wel een orderbevestiging heeft, dus ik dacht laat ik kpn voor de zekerheid bellen na zeker 30 min kreeg ik dan eindelijk iemand aan de lijn. Ze konden eerst niets vinden maar later bleken ze dan in een ander systeem wel iets te zien oftewel ik zou dezelfde avond nog een orderbevestiging ontvangen. Helaas nooit iets gezien. zaterdag weer gebeld en wat denk je mijn order was door een fout in hun systeem geannuleerd, ik zou de telefoon niet meer op 16 september ontvangen want ik moest de order opnieuw plaatsen. Nou dat is jammer maar ok waar mensen werken worden fouten gemaakt dus ik plaats een nieuwe order. Helaas de volgende dag nog steeds geen orderbevestiging. telefonisch was het heel erg druk dus contact opgenomen via fb. Nou je zult het niet geloven maar weer was mijn order verdwenen. Ik moest weer contact opnemen met de klantenservice. ineens had ik een automatische mail ontvangen van Bob Mols directeur klantenservice, daar stond in dat ik geen orderbevestiging heb gehad maar er wel een order in stond. Heel vreemd want 10 min geleden werd mij via FB verteld dat mijn 2de order weer verdwenen was. Toch maar even bellen en wat denk je moest opnieuw de order plaatsen. toen ik probeerde duidelijk te maken dat ik dit heel vreemd vond werd er gewoon opgehangen en moest ik opnieuw bellen. 3de poging weer abonnement verlengd en wat denkt u? weer geen orderbevestiging. ik was het zat ik vul een klachtenformulier in en wat denk je dat ik na 2 dagen wachten te horen krijg? dat ze me niet kunnen helpen en dat ik de klantenservice moest bellen. Inmiddels heb ik mijn abonnement 4x verlengd wil niemand mij helpen en nu schijnt er een order in te staan die ze niet kunnen plaatsen maar met een verkeerd toestel oftewel of ik opnieuw mijn abonnement wil verlengen!!

wordt van alles beloofd maar wordt nooit teruggebeld. Bob Mols is nooit bereikbaar klachten worden afgewimpeld fb stuurt me door naar de klantenservice en ik kom geen stap verder!

kunnen jullie mij helpen?? vind dit namelijk echt geen service en weet me geen raad meer.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Raquel Simon Sanchez

897 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 20, 2016 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vervelend gedoe, maar u weet zich geen raad? Het gaat maar over een telefoon, niets levensbedreigends dus.

Misschien komt het wel door die verlenging en van u en van uw man, dus deels zelfde namen? dat de boel in de soep liep.

Persoonlijk zou ik een weekje wachten en dan nog eens contact opnemen, dan zal die grote drukte, omdat er een nieuw mobieltje op de markt is, wel over zijn.

Uiteraard krijgt u Bob Mols niet aan de lijn, zijn naam staat alleen onder brieven en mails.

He
door Heer Bommel - Sep 20, 2016 om 17:07
9 Antwoorden / Vragen

Heb je ook al eens bij je "ongewenste mail" of bij de "spam" mails gekeken? En heb je het emailadres geverifieerd met de klantenservice? Wellicht ligt daar "fout"?

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 20, 2016 om 17:18
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Stuur eens zelf 'n e-mail naar het gebruikte e-mailadres.

diumenge
door diumenge - Sep 20, 2016 om 17:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Positieve hiervan is dat u straks een iPhone 28 hebt.