dhiemstra01
door dhiemstra01 Dec 19, 2011 om 08:49
Computers & telefonie

About:Blank verwijderen

Ik heb op internet exploxer windows 8, het spyware About:Blank,. nu zeggen dat dit heel moeilijk is te verwijderen, wie kan mij helpen? hoe ik het wel kan verwijderen.

5097 1 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2011 om 10:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo dhiemstra01,

Scan eens met SAS (rode downloadknop) en meld het resultaat.

Van het net:
To permanently remove CoolWWWSearch and other About:Blank Hijackers it's important to thoroughly clean your system of all spyware, including any hidden installer components that may be able restore the pest later on:

1. First close all your browser windows and clear your internet temporary files by selecting Start > Run, type 'cleanmgr' and click OK.
2. Start your PC in safe mode (by pressing F8 key continueously during startup)
3. Then scan your system with STOPzilla (even naar beneden scrollen en de Try now button kiezen) and remove all the infections it finds.
4. Reboot your PC.
5. Immediately scan your system a second time with STOPzilla and remove any remaining infections.

Suc6